امروزه شرکت شیائومی جزو چندین برند برتر جهان می باشد ، جزو محالات می باشد اگز شما تا به حال اسم این برند به گوشتون نخورده باشد.  برند شیائومی در حوزه های مختلف از جمله موبایل ، ترازو ، وسایل آشپزخانه ، ساعت ، هدفون و ..... فعالیت دارد که امروزه این برند بسیار پر طرفدار می باشذ . شرکت شیائومی به مروز با عرضه ی بسیار محصولات خود سهم عظیمی از بازار را در اختیار خود گرفته است ، مخصوصا که این برند از لحاظ قیمتی نیز برای اکثر افراد مناسب می باشد یعنی قشر بیشتر جامعه تقریبا توانایی خرید محصولات شیادئمی را به دلیل داشتن قیمت اقتصادی دارند .
در حال حاضار دنیای تکنولوژی بسیار گسترده  می باشد ، این برند بسیار خوب خودشو با این گستردگی وقف داده است و دارای تنوع محصولی بالا می باشد به گونه ای که در حال حاضر اگر شما به فروشگاهی که محصولات دیجیتال وارد شوید غیرممکن است که یک محصول از برند شیائومی نبینید.
اگر شما هم از طرفداران برند شیائومی هستید در اامه با ما همراه باشید تا به برسی و معرفی پرفروش ترین گوشی این برند بپردازیم .

گوشی شیائومی Mi 10 T

شرکت شیائومی همیشه وقتی گوشی پرچمدار خود را معرفی میکند ، مدل میان رده اون سری را نیز معرفی میکند ، که اسم این مدل میان رده با اضافه شدن  یک حرف اینگلیسی در انتهای اسم مدل پرچمدار درست می شود. البته که این مدل نسخه میان رده مدل گوشی شیائومی Mi 10  می باشد اما از نقاط قوت این مدل پرچمدار نیز بهره برده است.
از جمله ویژگی های گوشی شیائومی Mi 10 T میتوان به بدنه مقاوم و با کیفیت این گوشی اشاره کرد که اگر بخواهید بدانید که پنل این گوشی از چه جنسی می باشد باید بگوییم که شرکت شیائومی در طراحی پنل این گوشی از پنل های شیشه ای و فریم آلومینیومی استفاده کرده است.
 گوشی شیائومی Mi 10 T به یک نمایشگر با اندازه ۶٫۶۷ اینچ مجهز شده است. طراحان شرکت شیائومی برای این گوشی از پردازنده اسنپدراگون ۸۶۵ و پردازنده گرافیکی آدرنو ۶۵۰ استفاده کرده اند که باعث شده این گوشی از نظر قسمت پردازنده قوی می باشد به گونه ای که افرادی که گیمر هم هستند نیز میتوانند از این گوشی برای بازی کردن استفاده کنند.
این گوشی مجهز به حافظه 128 گیگابایت با نرخ تازه سازی ۱۴۴ هرتزی می باشد ، اگر شما دارای شغلی هستید که نیاز به تولید محتوا دارید ، ما به شما میگویم با تهیه این گوشی به راحتی میتوانید محتوای دلخواه خود را با بهترین کیفیت تهیه کنید.


مشخصات مختصر :

  • قاب شیشه ای و فریم آلومینیومی
  • نمایشگر بزرگ ۶٫۶۷ اینچی
  • دوربین چهارگانه با سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسلی
  • پشتیبانی از اینترنت ۵G
  • مجهز به باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی


 

شیائومی قصد دارد تا 3 سال دیگر بزرگترین تولید کننده گوشی‌های هوشمند جهان شود

0

گوشی شیائومی Redmi Note 8 Pro

گوشی شیائومی Redmi Note 8 Pro دومین گوشی پرطرفدار ای برند می باشد که ظاهر بسیار زیبا و قیمت بسیار به صرفه ای می باشد . طراحان شرکت شیائومی بدنه در بدنه ی این گوشی از پلاستیک استفاده کرده است که همین موضوع باعث قیمت مناسب این گوشی شده است اما طراحان لایه پلاستیکی را با لایه شیشه ای زیبایی پوشانده است که باعث زیبای این گوشی موبایل شده است.
نمایشگر این گوشی در حدود 6.67 اینچ می باشد که جزو صفحه نمیش های بزرگ شمرده نمی شود . این باعث شده این گوشی طرفداران خاص خود را که دوست دارند با یک دست توانایی دسترسی به کل صفحه گوشی را داشته باشند.
از دیگر ویژگی های جذاب این گوشی می توان به دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی اشاره کرد ، که بسیار برای مخاطبین تعجب آور است چون این گوشی جزو دسته گوشی های مقرون به صرفه می باشد اما با وجود همچین دوربین سلفی با کیفیتی می توانید عکس ها سلفی با کیفیت و وضوح بسایر بالایی تهیه کنید ، این گوشی برای دسته افرادی که معتاد به سلفی هستند بسیار مناسب می باشند.
در آخر نیز این گوشی از رزولوشن ۱۰۸۰*۲۳۴۰  پیکسل که در کنار روشنایی حداکثری ۶۴۰ نیتی نمایشگر پشتیبانی می کند که نتیجه این پشتیبانی تماشای تصاویر بسیار باکیفیت و وضوح بسیار بالا می باشد.

مشخصات مختصر:

  • حفاظت شده با یک لایه شیشه ای
  • پشتیبانی از رزولوشن ۱۰۸۰*۲۳۴۰
  • مجهز به تراشه مدیاتک هلیو G90T
  • دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی
  • باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی

گوشی شیائومی Poco X3 Pro

شما اگر قصد خرید گوشی شیائومی داشته باشید و وارد هر فروشگاهی بشید امکان ندارد که یکی از پیشنهاد های فروشنده به شما گوشی شیائومی Poco X3 Pro نباشد ، این گوشی جزو پر طرفدار ترین و پرفروش ترن گوشی های شیائومی می باشد.
طراحان شرکت شیائومی این گوشی را به  استاندارد جهانی IP53 مجهز کرده است که این استاندارد شامل مقاومت در برابر قطرات آب، رطوبت و آلودگی های محیط می باشد که باعث محبوبیت بیشتر این گوشی شده است.
یکی دیگر از ویژگی هایی که این گوشی را تبدیل به گوشی پرفروش بازار کرده ایت بهره مندی از پردازنده مرکزی اسنپدراگون ۸۶۰  می باشد که این گوشی به دلیل مجهز شدن به این پردازنده از سرعت بالایی برخوردار می باشد .
در آخر نیز اگر بخواهیم به چند نمونه دیگر از ویژگی های این موبایل اشاره کنیم میتوانیم  بهره مندی آن از NFC، نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتزی، قابلیت فیلمبرداری ۴K و حضور حسگر اثرانگشت را نام ببریم.

مشخصات مختصر:

  • محافظت شده با گوریلا گلس ۶
  • بهره مندی از گواهی IP53
  • باتری ۵۱۶۰ میلی‌آمپرساعتی و پشتیبانی از شارژ سریع ۳۳ واتی
  • دوربین اصلی ۴۸ و دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی
  • مجهز به پردازنده قدرتمند اسنپدراگون ۸۶۰
نمای گوشی
گوشی موبایل شیائومی Poco X3 Pro - ظرفیت 256 گیگابایت - رم8G

۶,۹۱۹,۰۰۰ تومان

- نوع و مشخصات پردازنده اصلی - CPU: Qualcomm Snapdragon 860 (7 nm) / هشت هسته‌ی
- یک هسته 2.96 گیگاهرتز -Kryo 485 Gold و سه هسته 2.42 گیگاهرتز Kryo 485 Gold به همراه چهار هسته 1.78 گیگاهرتز Kryo 485 Silver
- حافظه داخلی: 256 گیگابایت
- نوع صفحه نمایش: IPS LCD | لمسی خازنی
- کیفیت دوربین: 48 مگاپیکسل + 8 مگاپیکسل + 2 مگاپیکسل + 2 مگاپیکسل
- شبکه اینترنت: 4.5G

خرید گوشی موبایل شیائومی Poco X3 Pro - ظرفیت 256 گیگابایت - رم8G

گوشی شیائومی Redmi Note 10 Pro

گوشی ردمی نوت ۱۰ پرو یکی از گوش های میان رده شرکت شیائومی می باشد که اگر شما ندونید که این گوشی میان رده با مشاهده ظاهر و عملکرد این گوشی به شما این احساس دست میدهد که دارید به یک گوشی پرچمدار نگاه میکنید ، این گوشی هم از لحاظ کیفیت ساخت هم از لحاظ دوربین و پردازنده جزوه دسته گوشی های قوی بازار حساب می شود.
شما اگر جزو دسته افراد گیم هستید با خیال راحت میتوانید این گوشی را تهیه کنید و باهاش بازی مورد نظر خودتونو بازی کنید و همچنین نه تنها برای گیمر ها بلکه اگر شما جزو دسته افرادی هستید که عاشق فیلم دیدن هستید با حضور تمایشگر آمولد این گوشی میتوانین با خیال راحت این گوشی ار خریداری کنید و از عملکرد آن لذت ببرید.
طراحان شرکت شیائومی برای این گوشی پردازنده  اسنپدراگون ۷۳۲G را در نظر گرفته اند که با توجه به این موضوع میتوان اعلام کرد که این گوشی به راحتی میتواند برنامه های سنگین را اجرا نموده و همچنین به راحتی میتواند از پس پخش بازی های مختلف برمی آید.
در آخر نیز اگر بخواهیم به سایر قابلیت های این گوشی اشاره کنیم میتوانیم به امکان باز کردن قفل گوشی با تشخیص چهره، ثبت تصاویر با کیفیت با سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی و  باتری ۵۰۲۰ میلی‌آمپرساعتی اشاره کنیم.
 

مشخصات مختصر:

  • نمایشگر AMOLED67 اینچی
  • مجهز به پردازنده اسنپدراگون ۷۳۲G
  • بدنه پشتی شیشه ای محافظت شده با گوریلا گلس ۵
  • روشنایی صفحه تا ۱۲۰۰ نیت
  • دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی

 

1
گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 10 pro ظرفیت 128 گیگابایت - رم 8G

۷,۴۴۹,۰۰۰ تومان

- حافظه داخلی: 128 گیگابایت
- نوع صفحه نمایش: AMOLED | لمسی خازنی
- کیفیت دوربین: دوربین چهارگانه 108 مگاپیکسل + 8 مگاپیکسل + 5 مگاپیکسل + 2 مگاپیکسل
- شبکه اینترنت: 4.5G

خرید گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 10 pro ظرفیت 128 گیگابایت - رم 8G

گوشی شیائومی Mi 11

نویسنده

در مورد نویسنده این مطلب بیشتر بدانید

  • آرشام شایگان
    آرشام شایگان
    فوتبالیست کمی خجالتی و عاشق فیلم دیدن
نظرات کاربران زاجیتال

نظر شما در مورد مطلب بالا چیست؟

    هنوز وارد نشده اید

    برای ارسال نظرات خود میبایست ابتدا وارد حساب کاربری خود بشوید و یا اگر هنوز ثبت نام نکرده اید در چند ثانیه ثبت نام کنید

    ورود به حساب کاربری