در ادامه خواهید خواند

مقدمه

سونی درباره استراتژی محصولات بی‌سیم اصلی خود تغییری ایجاد می‌کند. چند شب پیش، این شرکت چندین محصول جدید را معرفی کرده و یک برند جدید به نام ULT Power Sound را همراه با آنها معرفی می‌کند. هر نوع "نام" واقعی، بهبودی نسبت به سال‌های گذشته است که سونی معمولاً فقط به دستگاه‌ها به وسیله شماره مدل آنها اشاره می‌کرد. و همانطور که این برندینگ نشان می‌دهد، تمامی این محصولات جدید - سه بلندگو و یک جفت هدفون - بر روی صدای پرانرژی و بیس-محور تمرکز دارند.

۹ روش برای حل مشکل کار نکردن آی مسیج(IMESSAGE)

تمامی این محصولات همچنین دارای یک دکمه ULT هستند که به شما امکان می‌دهد بین حالت‌های صدای مختلف با تأکید بر بیس، تغییر کنید. حالت ULT1 صدای "بیس عمیق و فرکانس پایین‌تر" را به شما می‌دهد، در حالی که حالت ULT2 باعث تولید "بیس قدرتمند و پرزنگ" می‌شود. و بله، به نظر می‌رسد در مورد EQ کلی نیز تفاوتی بین این دو وجود دارد. می‌توانید به طور کلی ULT را به عنوان نسل بعدی حالت قدیمی Extra Bass سونی در نظر بگیرید

ULT Tower 10

درباره‌ی خود محصولات، یک بلندگوی مهمانی بزرگ وزن ۶۴ پوند به نام ULT Tower 10 با قیمت ۱,۱۹۹ دلار معرفی شد. این بلندگو دارای تمامی حرکت‌های معمول بلندگوی مهمانی مانند ال ای دی ها که با موسیقی هماهنگ می‌شوند، یک میکروفون برای جلسات کارائوکی، صدای همه جانبه، و حالت‌های صدای ULT1 و ULT2 اشاره شده در صورتی که واقعاً می‌خواهید دیوارها را بلرزانید. بر روی این محصول ۳۴اب ای دی نور LED وجود دارد و سونی صدای آن را "با قدرت غافلگیرکننده" توصیف می‌کند.

6 روش مختلف برای تماشای یوتیوب بدون تبلیغ

2
اسپیکر سونی مدل ULT TOWER 10

۰ تومان

استاندارد IP67 ضد آب، ضد زنگ و ضد گرد و غبار
صدای 360 درجه قدرتمند
به همراه میکروفون
جابجایی آسان با دسته و چرخ

خرید اسپیکر سونی مدل ULT TOWER 10

ULT Field 7

سونی همچنین ULT Field 7 را معرفی می‌کند، این بلندگوی بلوتوث جدید جانشین SRS-XG500 است. با قیمت ۴۹۹ دلار و با عرض بیش از ۲۰ اینچ، این محصول کاملاً بزرگ است، اما دستگیره‌های یکپارچه‌ای دارد که حمل آن را کمتر دشوار می‌کند. شما می‌توانید تا ۳۰ ساعت عمر باتری را انتظار داشته باشید، اگرچه این مدت زمان به ۲۵ ساعت کاهش می‌یابد اگر چراغ‌ها و حالت‌های ULT فعال باشند. (همچنین یک EQ هفت باندی وجود دارد اگر می‌خواهید صدا را بیشتر سفارشی کنید.) ULT Field 7 با درجه‌بندی IP67 در برابر گرد و غبار و آب محافظت می‌شود، و سونی می‌گوید که طراحی آن ضدزنگ است.

حل مشکل گیر کردن بکاپ گیری واتساپ

3
اسپیکر بلوتوثی قابل حمل سونی مدل ULT Field 7

۰ تومان

صدای قدرتمند با بلندگوی X-Balanced
به صورت افقی یا عمودی قرار دهید
تا 30 ساعت باتری دهی و شارژ سریع

خرید اسپیکر بلوتوثی قابل حمل سونی مدل ULT Field 7

ULT Field 1

آخرین اسپیکری که به معنای واقعی میتوانید به عنوان یک اسپیکر قابل حمل در نظر بگیرید ، ULT Field 1 است. با قیمت ۱۲۹ دلار و در چندین رنگ متفاوت (سیاه، خاکستری، سبز و نارنجی)، این بلندگو طراحی کوچکی دارد که باز هم بیس قوی ارائه می‌کند. این محصول فقط یک حالت صدای ULT دارد و می‌تواند تا ۱۲ ساعت مداومت در حالت گوش دادن داشته باشد. شما می‌توانید از آن به عنوان یک اسپیکرفون استفاده کنید - یک ویژگی که همیشه در اسپیکرهای بلوتوثی تحسین می‌شود - و دارای یک بند داخلی است که به راحتی می‌توان آن را به کیف خود متصل کرد.

96
اسپیکر بلوتوثی قابل حمل سونی مدل ULT Field 1

۰ تومان

استاندارد IP67 ضد آب، ضد زنگ و ضد گرد و غبار
طراحی جمع و جور و قابل حمل آسان
کیفیت تماس بهتر با لغو اکو



خرید اسپیکر بلوتوثی قابل حمل سونی مدل ULT Field 1

ULT Wear

و سپس ULT Wear، مجموعه‌ای جدید از هدفون‌ها که جایگزین WH-XB910 سونی است. با قیمت ۱۹۹.۹۹ دلار، شما چندین ویژگی را که از مدل برتر 1000XM5 به این محصول منتقل شده است، دریافت می‌کنید، از جمله تشخیص بر روی گوش، سیستم لغو نویز بهبود یافته، صدای فضایی با ردیابی سر و شارژ سریع‌تر. هدفون‌های M5 همچنان بهترین ANC و صدای سونی را ارائه می‌دهند، اما شرکت می‌گوید درایور این هدفون‌ها به طور خاص برای پاسخ بیس عمیق طراحی شده است. 

1
هدفون بلوتوثی سونی مدل ULT Wear

۰ تومان

حذف نویز با کیفیت با فناوری حسگر نویز دوگانه و پردازنده V1
عمر باتری تا 30 ساعت
فناوری صدای کم انرژی

خرید هدفون بلوتوثی سونی مدل ULT Wear
نویسنده

در مورد نویسنده این مطلب بیشتر بدانید

  • رضا  طاهریان
    رضا طاهریان
نظرات کاربران زاجیتال

نظر شما در مورد مطلب بالا چیست؟

    هنوز وارد نشده اید

    برای ارسال نظرات خود میبایست ابتدا وارد حساب کاربری خود بشوید و یا اگر هنوز ثبت نام نکرده اید در چند ثانیه ثبت نام کنید

    ورود به حساب کاربری