شیائومی به تازگی در یک رویداد رونمایی گسترده، چندین محصول جدید از این برند، از جمله سری گوشی‌های هوشمند شیائومی 12، MIUI 13، ساعت S1 شیائومی و بسیاری از محصولات دیگر را رونمایی کرد. اما این محصولات تنها چیزی نبودند که در این کنفرانس رونمایی شد زیرا لی جون مدیرعامل و موسس شیائومی از برنامه‌های آتی شرکت نیز پرده برداشت.

پیشی گرفتن شیائومی از اپل

در اوایل سال جاری، شیائومی برای مدت کوتاهی از اپل در مجموع محموله‌های جهانی پیشی گرفت و برای مدتی به دومین تولیدکننده بزرگ گوشی‌های هوشمند در جهان تبدیل شد. حال، مدیرعامل شیائومی اعلام کرده که این شرکت در نظر دارد تا در سه سال آینده رهبری جهانی در صنعت گوشی‌های هوشمند را بر عهده بگیرد و به برند شماره یک گوشی‌های هوشمند تبدیل شود.

3
موبایل شیائومی مدل Redmi 9A دو سیم‌ کارت ظرفیت 32 گیگابایت - رم 2 گیگابایت

۳,۲۴۰,۰۰۰ تومان

ارسال یک روز کاری بعد از ثبت سفارش از انبار مرکزی - فروش فقط از طریق سایت زاجیتال

- تعداد سیم کارت: دو سیم کارت
- حافظه داخلی: 32 گیگابایت
- شبکه های ارتباطی: 2G, 3G, 4G
- کیفیت دوربین: 13.0 مگاپیکسل
- ویژگی های خاص: فبلت، دارای نمایشگر 6.53 اینچی، باتری لیتیوم پلیمری 5000 میلی آمپر ساعت، مجهز به پردازنده هشت هسته ای، سیستم عامل اندروید 10

خرید موبایل شیائومی مدل Redmi 9A دو سیم‌ کارت ظرفیت 32 گیگابایت - رم 2 گیگابایت

بیانیه لو ویبینگ

بیانیه مشابهی در اوایل نوامبر توسط لو ویبینگ، معاون ارشد گروه شیائومی چین و جنرال موتورز ردمی، منتشر شد، او در ویبو پست‌هایی را منتشر و اهداف شیائومی در آینده را روشن کرد. لو ویبینگ توضیح داد که لی جون، بنیانگذار شیائومی، هدف شماره 1 بودن در فروش گوشی‌های هوشمند شیائومی در جهان تا سال 2024 را مطرح کرده است. و برای رسیدن به این هدف، شیائومی ابتدا بر افزایش فروش خود در بازار چین تمرکز خواهد کرد. از آنجایی که 70 درصد از فروش گوشی‌های هوشمند در چین از طریق فروشگاه‌های فیزیکی انجام می‌شود، شیائومی قصد دارد تا سه سال آینده تعداد فروشگاه‌های خود را به 30000 افزایش دهد. او همچنین بیان کرد از آنجایی که شیائومی قصد دارد برترین فروشنده گوشی‌های هوشمند در سطح جهان باشد، آنها به طور خاص هیچ برندی (اپل) را هدف قرار نخواهند داد و بر تولید محصولاتی تمرکز خواهند کرد که بتوانند با همه برندهای برتر رقابت کنند.

موبایل شیائومی

نمایش محصولات

اعلامیه لی جون، بنیانگذار شیائومی

اعلامیه لی جون، بنیانگذار شیائومی، سوالاتی را نیز در مورد چگونگی برنامه‌ریزی آنها برای دستیابی به تسلط جهانی در بازار گوشی‌های هوشمند ایجاد کرده است. اخیراً، شیائومی مرتباً در رتبه سوم قرار گرفته و با فاصله کمی عقب‌تر از اپل قرار دارد. با این حال، سامسونگ همچنان برتری قابل توجهی نسبت به این دو برند دارد. و اگر شیائومی قصد دارد به هدفی که برای خود در نظر گرفته است برسد، ممکن است شاهد تقویت جایگاه این برند در بازار اروپا باشیم، جایی که سامسونگ اخیراً جایگاه خود را از دست داده است. به علاوه، این شرکت فرصتی عالی برای مصرف سهم بازار واگذار شده توسط هوآوی، به دلیل ممنوعیت‌های اخیر اعمال شده توسط ایالات متحده، را دارد.

فقط زمان نشان می‌دهد که آیا شیائومی می‌تواند بر این چالش غلبه کند و در سه سال آینده به نقطه عطف تولید کننده پیشرو جهانی گوشی‌های هوشمند دست یابد یا نه، و ما اینجا خواهیم بود تا آخرین اخبار پیشرفت آنها را به شما ارائه دهیم، پس با ما همراه باشید.

گوشی های شیائومی 12، 12 پرو و 12 ایکس معرفی شدند

نویسنده

در مورد نویسنده این مطلب بیشتر بدانید

  • سامان کوچکی
    سامان کوچکی
    من سامان کوچکی برنامه نویس و علاقه مند به دنیای تکنولوژی هستم.
نظرات کاربران زاجیتال

نظر شما در مورد مطلب بالا چیست؟

    هنوز وارد نشده اید

    برای ارسال نظرات خود میبایست ابتدا وارد حساب کاربری خود بشوید و یا اگر هنوز ثبت نام نکرده اید در چند ثانیه ثبت نام کنید

    ورود به حساب کاربری