مقدمه

در عصر دیجیتال امروز، داشتن یک جفت هدفون یا ایرباد خوب تقریباً ضروری است. آنها راحتی، قابل حمل بودن و تجربه‌های صوتی بهبود یافته‌ای را ارائه می‌دهند، چه در حال ورزش کردن باشید، چه در مسیر رفت و آمد و یا در خانه در حال استراحت. در حالی که برندها و مدل‌های پرمیوم می‌توانند گران باشند، گزینه‌های مقرون به صرفه‌ای نیز وجود دارند که کیفیت و کارایی بسیار خوبی را ارائه می‌دهند. این مقاله به بررسی برخی از بهترین و مفیدترین ایربادها و هدفون‌های بی‌سیم ارزان موجود در بازار خواهد پرداخت.

برای آشنایی با تمامی هدفون ها و قیمت بروز آنها روی این خط کلیک کنید

امروزه هدفون های ایرپای یکی از پرطرفدار ترین لوازم جانبی ها می باشد . از دلایلی که امروزه اکثر افراد تمایل به خرید این مدل هدفون ها دارند راحتی ، سبکی ، قابلیت مکالمه ، خلاص شدن از شر سیم های مزاحم و ....  می باشد .
پاسخ به این سوال ها نیز میتواند به شما کمک بکند تا علت فروش بالای هدفون های ایرپادی را متوجه شوید :

  • - آیا از بهم پیچیدن سیم هدفونتون خسته شدید ؟
  • - آیا وقتی گوشیتون توی شارژه سختتونه که بخواین همزمان بهش هندزفری وصل کنید؟
  • - آیا وقتی در مکان های عمومی خطرناک هستید نمیخواید گوشیتونو ر بیارید ولی میخواهید هم مکاله داشته باشید هم آهنگ گوش بدید؟
  • - آیا بعد از یه مدتی سیم هدفونتون پاره میشه و در ماه مجبورین یک هدفون سیم  دار بخرین؟
  • -ایا می خواید در حین رانندگی بدون اینکه نیاز باشه گوشی دستتون بگیرین مکالمه ای انجام بدید ؟
  • -  .......

برای آشنایی با تمامی ایرپادهای زیر یک میلیون تومان ، روی این خط کلیک کنید

خیزش دستگاه های صوتی بی سیم

تغییر از دستگاه‌های صوتی سیمی به دستگاه‌های صوتی بی‌سیم در چند سال گذشته بسیار چشمگیر بوده است. پیشرفت‌های فناوری بلوتوث، هدفون‌ها و ایربادهای بی‌سیم را قابل اطمینان‌تر و در دسترس‌تر کرده است. آنها آزادی از گره خوردن سیم‌ها و افزایش حرکت را ارائه می‌دهند و آنها را به یک انتخاب محبوب برای بسیاری از مصرف‌کنندگان تبدیل کرده است.

ویژگی‌های کلیدی برای بررسی

هنگام خرید ایربادها و هدفون‌های بی‌سیم مقرون به صرفه، به ویژگی‌های زیر توجه کنید تا اطمینان حاصل کنید که بهترین ارزش را برای پول خود دریافت می‌کنید:

عمر باتری: به دنبال مدل‌هایی باشید که حداقل 5-8 ساعت زمان پخش با یک بار شارژ را ارائه می‌دهند.

کیفیت صدا: باس خوب، میدرنج واضح و صدای شفاف برای تجربه صوتی متعادل ضروری هستند.

راحتی و تناسب: طراحی ارگونومیک و اندازه‌های مختلف نوک گوش می‌تواند تفاوت زیادی در راحتی، به ویژه برای جلسات گوش دادن طولانی مدت، ایجاد کند.

اتصال: اتصال بلوتوث پایدار با حداقل تأخیر بسیار مهم است.

ویژگی‌های اضافی: به دنبال ویژگی‌های اضافی مانند مقاومت در برابر آب، میکروفون‌های داخلی برای تماس‌ها و کنترل‌های لمسی باشید.

در ادامه خواهید خواند

	هدفون بلوتوثی کیو سی وای مدل T17
هدفون بلوتوثی کیو سی وای مدل QCY T17

۵۴۹,۰۰۰ تومان

- سازگاری: سازگار با دستگاه‌های اندروید 7.0 و بالاتر، ios 10 و بالاتر
- مقاومت در برابر آب و گردوغبار / درجه گواهی‌نامه: مقاومت در برابر رطوبت و عرق / استاندارد IPX7
- بلوتوث: نسخه 5.1
- قطر درایور (اسپیکر): نامشخص
- سایر قابلیت‌ها (ویژگی‌ها): تاخیر بسیار کم مناسب برای گمینگ / صدای شفاف با وضوح بالا به لطف تکنولوژی ENC / - کیفیت صدای HIFi - امکان استفاده جداگانه از هر ایرباد - طراحی ارگونومیک و مناسب استفاده در هنگام ورزش - پشتیبانی از حالت low latency
- ظرفیت باتری: 380 میلی آمپر ساعت

خرید هدفون بلوتوثی کیو سی وای مدل QCY T17

هدفون بلوتوثی کیو سی وای مدل QCY T17

هندزفری بلوتوثی QCY T17 محصولی با طراحی ارگونومیک و کیفیتی مطلوب است که همراه با یک کیس شارژ مقاوم روانه بازار شده است. ایرفون ها به صورت داخل گوشی طراحی شده اند و با وزن کم خود راحتی شما را در استفاده طولانی مدت تضمین می کنند. شما می توانید هدفون را با استفاده از فناوری بلوتوث 5.1 به انواع دستگاه های هوشمند متصل کنید و تا فاصله 10 متری از اتصالی بی سیم و پایدار لذت ببرید؛ بنابراین می توانید موسیقی های مورد علاقه خود را با آزادی عمل زیاد و با کیفیت عالی گوش دهید و به هیچ عنوان نگران گره خوردن یا پاره شدن سیم و کابل های اضافی نباشید. برای این هندزفری بلوتوثی یک میکروفون HD نیز در نظر گرفته شده است که در برقراری تماس های بی سیم شما را همراهی کرده و امکان مکالمه ای شفاف و واضح را فراهم می کند. روی بدنه هر یک از ایرفون ها دکمه های لمسی وجود دارد که وظیفه تنظیم صدا، کنترل پخش موسیقی و مدیریت تماس ها را بر عهده دارند. از دیگر ویژگی های هندزفری بلوتوثی QCY T17 می توان به کیفیت صدای مطلوب آن اشاره کرد؛ به طوری که با استفاده از درایور های قدرتمند خود محتوای صوتی مورد نظر را با صدایی واضح و بیسی مناسب پخش می کند و لذت گوش دادن به موسیقی در هر زمان را دو چندان می کند. هندزفری انرژی مورد نیاز خود را از طریق باتری لیتیوم یونی تعبیه شده در هر ایرفون تامین می کند که دوام بالایی را ارائه می دهد؛ درون محفظه شارژ نیز یک باتری 380 میلی آمپر ساعتی قرار گرفته است که با پشتیبانی از فناوری Quick Charge تا سه مرتبه هدفون را به طور کامل شارژ می کند و 7.5 ساعت زمان پخش مداوم و 4.5 ساعت زمان مکالمه را فراهم می کند. روی بدنه کیس یک نشانگر LED طراحی شده است که با روشن شدن خود وضعیت اتصال و سطح توان باتری را به نمایش می گذارد.

راهنمای خرید هواپز بدون روغن

2
هدفون بلوتوثی کیو سی وای مدل QCY T5

۵۸۹,۰۰۰ تومان

- نوع اتصال: بی‌سیم
- نوع گوشی: دو گوشی
- رابط: بلوتوث
- باتری: دارد

خرید هدفون بلوتوثی کیو سی وای مدل QCY T5

هدفون بلوتوثی کیو سی وای مدل QCY T5

هدفون QCY T5 به لطف بهره‌گیری از نسخه پنجم بلوتوث می‌تواند اتصال پایداری را تا فاصله 10 متر ایجاد نماید. همچنین به‌لطف میکروفون دوگانه تعبیه شده در این هدفون بی‌سیم، به شما کمک می‌کند تا در محیط‌های شلوغ و پر سروصدا با خیال راحت به مکالمه بپردازید. علاوه‌بر این موارد، به‌لطف پد لمسی روی هدفون‌ها می‌توانید، به مدیریت موسیقی پرداخته و تماس‌های خود را پاسخ دهید. ضد عرق و مقاوم بودن دربرابر نم و رطوبت از ویژگی‌های منحصر‌به‌فردی است که این هدفون را بیش از پیش برای کاربر جذاب و کاربردی می‌کند، به‌طوری که برخورداری از استاندارد IPX5، آن را دربرابر تعریق، نم و رطوبت مقاوم کرده است. بنابراین کاربران می‌توانند از آن درحین انجام فعالیت‌هایی که منجر به تعریق بدن می‌شود یا در یک روز بارانی بدون هیچ‌گونه نگرانی از آن استفاده نمایند. در زمینه شارژدهی باید بگوییم که هدفون «کیو سی وای» مدل T5 با بهره‌گیری از باتری 600 میلی‌آمپری تعبیه شده در کیس شارژ آن می‌تواند حدود 150 ساعت در حالت آماده‌باش قرار گیرد و در صورت پخش موسیقی تا 5 ساعت شارژدهی خواهد داشت.

هدفون بلوتوثی شیائومی مدل redmi buds 3 lite
هدفون بلوتوثی شیائومی مدل redmi buds 3 lite

۵۹۹,۰۰۰ تومان

- سازگاری: سازگار با گوشی‌های هوشمند اندروید و iOS
- مقاومت در برابر آب و گردوغبار / درجه گواهی‌نامه: مقاومت در برابر رطوبت و عرق
- بلوتوث: نسخه 5.2
- سایر قابلیت‌ها (ویژگی‌ها): محفظه شارژ/ کابل USB نوع C / ایرباد با اندازه‌های مختلف
- بازدهی باتری: حداکثر 5 ساعت حالت پخش صدا (تا 18 ساعت با محفظه شارژ)

خرید هدفون بلوتوثی شیائومی مدل redmi buds 3 lite

هدفون بلوتوثی شیائومی مدل Redmi Buds 3 Lite

هدفون بلوتوثی شیائومی  redmi buds 3 lite  دارای ابعاد  16.7 × 24.5 × 24.6 میلی‌‌متر برای ایر باد ها می باشد و همچنین محفظه شارژ این ایرباد دارای ابعاد 23.7 × 46 × 60 میلی‌‌متر می باشد ، همچنین ابعاد هر ایرباد در حدود 4.2 گرم می باشد و ابعاد ایرباد ها همراه با محفظه شارژ در حدود 36 گرم می باشد که با توجه به این مشخصات این هدفون دارای ابعادی می باشد که به راحتی در گوش شما قرار می گیرد بدون لق زدن در گوش شما و همچنین به دلیل وزن مناسبی که این هدفون دارد شما به راحتی میتوانید مدت طولانی از این ایرباد استفاده کنید بدون اینکه نگران اذیتت شدن گوشتان باشید .

طراحان شرکتت شیائومی برای مدل redmi buds 3 lite  از طراحی باله گوش انعطاف پذیر استفاده کردند که به این طراحی  Cat Ear گفته می شود و از مزایای این طراحی این می باشد که شما اگر در هنگام استفاده فعالیت های شدید نیز انجام بدین و سر خود را دفعات زیادی تکان دهید این هدفون به دلیل طراحی خاص خود در گوش شما به طور ثابت قرار می گیرد و با خیال راحت میتوانید در هنگام استفاده از این هدفون به فعالیت های پر جنب و جوش خود بپردازید و از موسیقی خود و کیفیت صدای این هدفون لذت ببرید.

1
هدفون بی سیم هایلو مدل GT5

۴۸۸,۰۰۰ تومان

- نوع اتصال: بی‌سیم
- نوع گوشی: دو گوشی
- رابط: بلوتوث
- باتری: دارد

خرید هدفون بی سیم هایلو مدل GT5

هدفون بی سیم هایلو مدل GT5

Xiaomi Haylou GT5 Earbuds دارای یک کیس شارژ و دو گوشی می باشد که با قرار دادن هر یک از گوشی ها داخل کیس شارژ، علاوه بر نگهداری و محافظت، می توانید آن ها را شارژ کنید. سر گوشی ها به صورت کج طراحی شده است که به راحتی داخل گوش قرار می گیرد. جی تی 5 با ابعاد 26.8*17*21.7 میلی متر و وزن 4 گرم، توانسته خود را به عنوان یکی از سبک ترین ها در دسته هندزفری های بی سیم قرار دهد. جنس گوشی ها و کیس شارژ از سیلیکون و پلاستیک ABS می باشد که از ایجاد خط و خش جلوگیری می کند.در بسیاری از هندزفری های شیوه اتصال به بلوتوث به این صورت است که یکی از گوشی ها به بلوتوث وصل شده و دیگری به آن وصل می شود. بدین ترتیب اگر گوشی اصلی (Master) خاموش شود، دیگر قادر به استفاده از گوشی دوم (Slave) نخواهیم بود. در هنوزفری های بلوتوثی جدید، قابلیت مستر اسلیو می تواند بین گوشی ها جا به جا شود و د واقع ما انتخاب می کنیم که کدام گوشی Master و کدام گوشی Slave باشد.

1
هدفون بلوتوثی شیائومی مدل Basic 2

۴۲۹,۰۰۰ تومان

- نوع اتصال: بی‌سیم
- نوع گوشی: دو گوشی
- رابط: بلوتوث
- باتری: دارد

خرید هدفون بلوتوثی شیائومی مدل Basic 2

هدفون بلوتوثی شیائومی مدل Basic 2

 این هندزفری نه تنها بدون سیم کار می‌کند بلکه یک میکروفون بسیار کارآمد داشته که به شما اجازه می‌دهد بدون برداشتن آن از گوش به تماس های خود پاسخ دهید.همانطور که گفتیم، این هندزفری ها با هدف اتصال به تلفن همراه و برقراری تماس صوتی طراحی شده اند. در واقع هندفری بلوتوث جایگزینی برای هندزفری های سیم‌داری است که همیشه از گره خوردن سیم های آن شاکی هستیم. اما کاربرد آن ها به همین جا ختم نمی‌شود. شما می‌توانید این محصول را به عنوان ابزاری برای گوش دادن به موسیقی و حتی برقراری ارتباط با هم تیمی های بازی آنلاین خود مورد استفاده قرار داده و از مزایای این گجت کاربردی بهره مند شوید.

تصویر 1more Piston Buds
هدفون بلوتوثی وان مور مدل 1more Piston Buds

۱,۲۵۹,۰۰۰ تومان

- نوع اتصال: بی‌سیم
- نوع گوشی: دو گوشی
- مناسب برای: مکالمه, کاربری عمومی
- رابط: بلوتوث

خرید هدفون بلوتوثی وان مور مدل 1more Piston Buds

هدفون بلوتوثی وان مور مدل 1More Piston Buds

هدفون بی‌سیم بلوتوث وانمور مدل 1MORE PistonBuds ECS3001T ترکیبی از ویژگی هایی مثل:صدا دوطرفه شفاف و واضح ,میکروفون 4ENC,داینامیک درایور 7 میلیمتری ,20 ساعت زمان پخش ,طراحی ارگونومیک ,گواهینامه IPX4 ضدآب ,کنترل لمسی میباشد.این هدفون یکی از دیگر از چندین مدل هدفون های برند معتبر وانمور است که تمامی دوستداران موسیقی را به وجد آورده.

هدفون بلوتوثی کیو سی وای مدل QCY T19
هدفون بلوتوثی کیو سی وای مدل QCY T19

۷۴۹,۰۰۰ تومان

-رابط: بلوتوث
-نوع اتصال: بی‌سیم
-نوع هدفون: In Ear
-اندازه درایور: 10 میلی‌متر
-ولتاژ ورودی: 5 ولت
-محدوده برد بلوتوث : 10 متر
-ویژگی‌های خاص: دارای طراحی ارگونومیک، دارای هدفون‌های لمسی، مجهز به کیس شارژ با ظرفیت 400 میلی آمپر ساعت، مناسب برای موسیقی، مکالمه و گیمینگ

خرید هدفون بلوتوثی کیو سی وای مدل QCY T19

هدفون بلوتوثی کیو سی وای مدل QCY T19

 QCY T19 طراحی مدرن و جذابی دارد و بدنه گوشی‌ها و کیس دارای بافت ریزی است که توجه به جزئیات را نشان می‌دهد. هندزفری از استایل داخل گوش بهره می‌برد و از نوع پایه‌دار به حساب می‌آید. پایه‌های QCY T19 طراحی کارآمدی دارند و به خوبی وزن هندزفری را تقسیم می‌کنند. هندزفری بی‌سیم QCY مدل T19 از بلوتوث 5.1 پشتیبانی می‌کند و قابلیت اتصال به گوشی‌های هوشمند اندرویدی و آیفون‌ها را دارد. چیپ بلوتوث به کار رفته امکان اتصال سریع و پایدار تا مسافت 10 متری را فراهم می‌کند.

 هر کدام از گوشی‌های QCY T19 دارای دو میکروفون در قسمت جلو و عقب است. به لطف این میکروفون‌ها هندزفری قابلیت حذف نویز فعال هیبریدی را فراهم می‌کند. این قابلیت صدای محیط با حداکثر شدت 35 دسی‌بل را شناسایی و حذف می‌کند تا مکالمه صوتی یا گوش دادن به موسیقی به تجربه‌ای لذت‌بخش‌تر برای کاربر تبدیل شود.

هدفون بلوتوثی کیو سی وای مدل QCY T13
هدفون بلوتوثی کیو سی وای مدل QCY T13

۶۸۹,۰۰۰ تومان

-سازگاری: سازگار با گوشی‌های هوشمند اندروید و iOS
-مقاومت در برابر آب و گردوغبار / درجه گواهی‌نامه: IPX4 (مقاوم دربرابر پاشش آب)
-بلوتوث: نسخه 5.1
-قطر درایور (اسپیکر): 7.2 میلی‌متر
-سایر قابلیت‌ها (ویژگی‌ها): مناسب برای مکالمه , گیمینگ , ورزش , کاربری عمومی ، دارای محفظه شارژ ، حذف نویز میکروفون ، پشتیبانی از فرامین صوتی - صدای Hi-Fi - حالت Sleep Mode برای جلوگیری از لمس ناخواسته - امکان استفاده 60 دقیقه‌ای تنها با 5 دقیقه شارژ
-ظرفیت باتری: باتری با ظرفیت 380 میلی‌آمپر ساعت (محفظه شارژ)

خرید هدفون بلوتوثی کیو سی وای مدل QCY T13

هدفون بلوتوثی کیو سی وای مدل QCY T13

ایربادهای کیو سی وای T13 به درایورهای 7.2 میلی متری مجهز شده‌ و چهار میکروفون نیز برای لغو صدای محیط در نظر گرفته است. درواقع هر ایرباد میزبان دو میکروفون می‌باشد و عملکردها آن‌ها به این صورت است که یکی مسئول دریافت صدا و رساندن آن به مخاطب پشت خط و دیگری برای حذف نویز کاربرد خواهد داشت. تا اینجای ماجرا، زیرساخت ضروری برای صدای باکیفیت فراهم شده تا با تراشه بلوتوث 5.1، پایداری اتصال نیز ضمانت شود. بلوتوث نسخه 5.1 جدیدترین ورژن با امکانات بهبود یافته بوده که انتقال پایدار، صرفه جویی در مصرف باتری و افزایش برد اتصال تنها گوشه‌ای از مزایای این نسخه محسوب می‌شود.

فناوری HIFI نوید صدایی بی رنگ و شفاف است. صدایی که بدون قطع و وصلی و با بیس نسبتا خوب، بهترین گزینه برای افرادی است که قصد پرداخت هزینه های نجومی برای خرید هدفون بی سیم ندارند.  اگر می‌خواهید یک هدفون بلوتوثی خوش قیمت داشته باشید که کیفیت صدای خوبی (در مکالمه و پخش موزیک) داشته باشد، هندزفری بلوتوث شیائومی QCY T13 گزینه مناسبی است.

1
هدفون بی سیم انکر مدل Soundcore Life Note 3i A3983

۲,۴۴۹,۰۰۰ تومان

اندازه درایور: ۱۰ میلی متر در ۲
پاسخ فرکانسی: ۲۰ هرتز – ۲۰ کیلوهرتز
امپدانس: ۱۶
برد بلوتوث: ۱۰ متر / ۳۳ فوت

خرید هدفون بی سیم انکر مدل Soundcore Life Note 3i A3983

هدفون بی سیم انکر مدل Soundcore Life Note 3i A3983

با ویژگی حذف نویز فعال (ANC) هیبریدی، از شر صدای مزاحم محیط اطرافتان خلاص شوید و روی موسیقی، بازی یا پادکست‌های مورد علاقه‌تان تمرکز کنید. فناوری حذف نویز هیبریدی این ایرباد تا 90 درصد صداهای مزاحم محیط اطراف را کاهش خواهد داد.علاوه بر امکان حذف نویز فعال، این هدفون بی سیم انکر، امکانات دیگری را نیز ارائه می‌دهد که آن را به گزینه برتر برای انتخاب در هنگام خرید ایرپاد تبدیل میکند.

اطلاعات سودمند درباره ی تنظیمات دوربین گوشی شیائومی

1
هندزفری بی سیم کیو سی وای مدل T16

۷۷۷,۰۰۰ تومان

-سازگاری: دستگاه های اندروید ، iOS
-مقاومت در برابر آب و گردوغبار / درجه گواهی‌نامه: گواهی IPX4 | ضد پاشش آب ، تعریق و باران
-بلوتوث: نسخه 5.2
-قطر درایور (اسپیکر): 7.2 میلی متر
-سایر قابلیت‌ها (ویژگی‌ها): صدای داینامیک AptX / مناسب برا گیمر ها با تاخیر ناچیز / پشتیبانی از شارژ سریع
-بازدهی باتری: 5 ساعت پخش موسیقی / حالت استندبای 70 ساعت

خرید هندزفری بی سیم کیو سی وای مدل T16

هندزفری بی سیم کیو سی وای مدل T16

کمپانی کیو سی وای که از زیر مجموعه‌های شرکت بزرگ شیائومی است، بیشتر در زمینه طراحی و تولید هندزفری فعالیت می‌کند و دارای تنوع بسیار بالایی است و ویژگی‌های خوبی را نیز در هندزفری های خود قرار داده تا مخاطبان را به راحتی به شمت خود بکشاند و نیازهای آن‌ها را نیز برآورده سازد. هندزفری بلوتوث QCY T16 با قابلیت حذف نویز CVC می‌تواند کیفیت بسیار خوبی را برای مکالمه در اختیار شما قرار دهد و همچنین قابلیت AptX نیز می‌تواند به شنیدن با کیفیت‌تر موسیقی کمک کند و تجربه شنیداری قابل توجهی را برای شما فراهم آورد.

1
هدفون بلوتوثی کیو سی وای شیائومی مدل QCY T12

۶۵۰,۰۰۰ تومان

- نوع اتصال: بی‌سیم
- نوع گوشی: دو گوشی
- رابط: بلوتوث
- باتری: دارد

خرید هدفون بلوتوثی کیو سی وای شیائومی مدل QCY T12

هدفون بلوتوثی کیو سی وای شیائومی مدل QCY T12

هدفون بلوتوثی کیو سی وای مدل T12 در شرکت QCY طراحی و تولید شده که یکی از زیرمجموعه‌های شرکت شیائومی است. این هدفون بی‌سیم داری دو گوشی به رنگ سفید است که به‌راحتی درون گوش جای می‌گیرند. از این هدفون بی‌سیم می‌توان برای مکالمه و کارهای عمومی دیگر استفاده کرد. از طریق بلوتوث می‌توان به این هدفون بی‌سیم متصل شد و از کاربردهای آن استفاده کرد. QCY T12 از بلوتوث نسخه 5.1 پشتیبانی می‌کند می تواند تا شعاع ده متری از هر وسیله‌ای مانند تلفن همراه که به آن وصل شده است عملکرد خود را به‌خوبی حفظ کند. این هدفون بی‌سیم از جنس پلاستیک ABS ساخته شده است. همچنین قطر درایور آن 13 میلی‌متر است. در این هدفون QCY چهار میکروفون به کار رفته است که دوتای آن در گوشی سمت راست و دوتای دیگر در گوشی سمت چپ قرار گرفته‌اند. مقاومت در برابر رطوبت و عرق یکی از ویژگی‌های قابل‌ذکر موجود در این هدفون است. در این هدفون بی‌سیم LEDهایی به کار رفته است که در هنگام خاموش و روشن کردن هدفون و موقع شارژ کردن آن استفاده می‌شوند.

هدفون بی‌ سیم هایلو مدل T15
هدفون بی‌ سیم هایلو مدل T15

۸۹۵,۰۰۰ تومان

قطع/وصل تماس: دوبار لمس کوتاه هندزفری
رد تماس: لمس 1 تا 2 ثانیه ای هندزفری
رابط‌ها :Bluetooth
قطر درایور (اسپیکر): 6 میلی‌متر
قابلیت‌های مقاومتی :
مقاومت در برابر رطوبت و عرق
پخش/توقف موسیقی: لمس کوتاه هندزفری
پخش موسیقی قبلی: دوبار لمس ایرباد راست (R)
پخش موسیقی بعدی: دوبار لمس ایرباد چپ (L)
فعال کردن مود گیمینگ: سه بار لمس سریع ایرباد راست
فعال کردن دستیار صوتی (سیری،بیکسبی،گوگل): سه بار لمس ایرباد سمت چپ

خرید هدفون بی‌ سیم هایلو مدل T15

هدفون بی‌ سیم هایلو مدل T15

اگر می‌خواهید یک تجربه عالی از گوش دادن به موسیقی داشته باشید، یا مکالمه بی‌دردسر با هدفون بی‌سیم برای شما تبدیل به آرزو شده، توصیه می‌کنیم برای خرید هندزفری بلوتوثی شیائومی هایلو T15 تعلل نکنید. هایلو برای طراحی هندزفری هایلو T15 از بدن شاهین الگو برداشته، به همین دلیل در برخی فروشگاه‌ها ممکن است آن را با نام Haylou Falcon ببینید.طراحی آرگونومیک، سیستم ویژه حذف نویز (noise cancelling)، پشتیبانی از بلوتوث 5.0 و برخورداری از قابلیت Zero Latency از جمله مزایای رقابتی هندزفری بلوتوثی Haylou T15 محسوب می‌شوند.

1
هدفون بی‌ سیم هایلو مدل GT1 Pro

۴۵۹,۰۰۰ تومان

- نوع اتصال: بی‌سیم
- نوع گوشی: دو گوشی
- رابط: بلوتوث
- باتری: دارد

خرید هدفون بی‌ سیم هایلو مدل GT1 Pro

هدفون بی‌ سیم هایلو مدل GT1 Pro

کارخانه شیائومی همزمان با ارائه محصول redmi airdots به فکر طراحی و تولید نسخه بروز این محصول بود که به‌تازگی نسخه جدید این محصول را با عنوان HAYLOU GT1 Pro به بازار عرضه کرد. جنس بدنه این هدفون بسیار باکیفیت بوده و از مواد درجه یک در تولید آن استفاده شده است. قابلیت لمسی و کیفیت صدای آن نسبت به نمونه قبلی از محسوس‌ترین تفاوت‌های این هندزفری است. این هدفون وزن بسیار سبکی دارد و می‌توانید به‌راحتی از آن استفاده کنید. در این هدفون از بلوتوث نسخه ۵ استفاده شده است که اگر گوشی یا تبلت شما نیز دارای این نسخه باشد، کیفیت صدای بهتری را تجربه‌ خواهید کرد. این هدفون دربرابر آب و رطوبت نیز مقاوم است که این مورد می‌تواند یکی از امتیازات ویژه محسوب شود. یکی از ویژگی‌های این هدفون، قابلیت نویزگیر بودن آن است و می‌تواند صداهای مزاحم محیط را حذف نماید. عمر باتری این هدفون درحالت پخش موسیقی ۲۶ ساعت و در هنگام مکالمه، ۸ ساعت خواهد بود. محفظه شارژ این هدفون قادر است تا ۳ بار هدفون‌ها را به‌طور کامل شارژ نماید.

1
هدفون بلوتوثی کیو سی وای مدل T20 AilyPods

۶۹۸,۰۰۰ تومان

نوع گوشی :دو گوشی
رابط‌ها :Bluetooth
بلوتوث: نسخه 5.3
قطر درایور (اسپیکر): 13 میلی متر
ظرفیت باتری: 220 میلی آمپر ساعت
قابلیت‌های مقاومتی :مقاومت در برابر رطوبت و عرق
سازگاری: سازگار با گوشی‌های هوشمند اندروید و iOS

خرید هدفون بلوتوثی کیو سی وای مدل T20 AilyPods

هدفون بلوتوثی کیو سی وای مدل T20 AilyPods

یکی از مشخصه‌های بسیار قابل توجه QCY T20 AilyPods طراحی ساده و کلاسیک در کنار اندازه بسیار کوچک آن است. این هندزفری در اندازه کیس مجموعا 32.5 در 18.3 در 20.3 میلی‌متر طراحی شده است که برای حمل‌ونقل آن وجود یک جیب هم کافی است. به‌علاوه وزن هدست‌ها به‌قدری سبک است که اگر در مدت طولانی در گوشتان قرار داشته باشد، چیزی حس نخواهید کرد. شکل هدست‌ها در ساده‌ترین حالت و به‌صورت دنباله‌دار با حدود 2.6 سانتی متر طول، طراحی شده است. اطراف کیس از نوعی آلیاژ فلزی پوشانده شده و به صورت مات در دو رنگ سفید و مشکی ارائه شده است. مات بودن کیس باعث می‌شود تا هیچ اثر انگشتی روی آن باقی نماند.

1
هدفون بلوتوثی کیو سی وای مدل T13 ANC

۷۹۷,۰۰۰ تومان

مقاومت در برابر آب و گردوغبار / درجه گواهی‌نامه: دارد (استاندارد IPX5، مقاومت در برابر پاشیده شدن آب)
بلوتوث: نسخه 5.2
قطر درایور (اسپیکر): 7.2 میلی متر
سایر قابلیت‌ها (ویژگی‌ها): دارای فناوری کاهش صدای فعال (ANC) / دارای قابلیت شارژ سریع / پشتیبانی از کدهای صوتی SBC و AAC / امکان 60 دقیقه پخش موسیقی با پنج دقیقه شارژ شدن / پشتیبانی از اپلیکیشن QCY
ظرفیت باتری: کیس شارژ 380 میلی‌آمپر ساعت

خرید هدفون بلوتوثی کیو سی وای مدل T13 ANC

هدفون بلوتوثی کیو سی وای مدل T13 ANC

هندزفری بی‌سیم QCY T13 از طراحی داخل گوش و جذابی بهره می‌برد. درایور 7.2 میلی‌متری دینامیک آن صدای شفاف و هیجان‌انگیزی را تولید و ماژول بلوتوث 5.1 اتصال سریع و پایداری را میسر می‌کند. باتری هندزفری و کیس مجموعا 40 ساعت شارژدهی را به کاربر ارائه می‌دهند. هندزفری بی‌سیم QCY T13 از طراحی داخل گوش بهره می‌برد و با رنگ سفید به بازار عرضه شده است. شیائومی در طراحی این هندزفری اصول ارگونومی را رعایت کرده است و زاویه‌ای که بین قسمت سری و پایه هندزفری وجود دارد باعث می‌شود تا به شکل بهتری درون گوش قرار بگیرد. بر روی قسمت پایه هندزفری دو پین طلایی رنگ وجود دارد که برای شارژ باتری مورد استفاده قرار می‌گیرد. علاوه بر این، برای طراحی کیس شارژ این هندزفری از کپسول‌های فضایی الهام گرفته شده است و شاهد خطوط نرم و زبان طراحی مدرن و جذابی هستیم.

حل مشکل گیر کردن بکاپ گیری واتساپ

هدفون بی سیم شیائومی Mibro Earbuds 3 مدل XPEJ006
هدفون بی سیم شیائومی Mibro Earbuds 3 مدل XPEJ006

۷۱۹,۰۰۰ تومان

رابط: بلوتوث
نوع اتصال: بی‌سیم
نوع هدفون: in-ear
ولتاژ ورودی: 5 ولت
شدت جریان ورودی: 0.5 آمپر
محدوده برد بلوتوث : 10 متر
ویژگی‌های خاص: دارای طراحی ارگونومیک، دارای هدفون‌های لمسی، مناسب برای موسیقی، مکالمه و گیمینگ، دارای گواهی IPX4

خرید هدفون بی سیم شیائومی Mibro Earbuds 3 مدل XPEJ006

هدفون بی سیم شیائومی Mibro Earbuds 3 مدل XPEJ006

هندزفری بلوتوثی شیائومی مدل Mibro Earbuds 3 از جمله تولیدات موفق برند شیائومی محسوب می شود. امروزه برند شیائومی توانسته است که در زمینه ی تولید لوازم تکنولوژی تغییراتی شگفت انگیز داشته باشد و محصولات فوق العاده را خلق کند. در همین راستا این هندزفری بلوتوثی بی سیم هم جزو جدیدترین و بهترین تولیدات این برند محسوب می شود. اتصال هندزفری به صورت بی‌ سیم انجام می‌ شود و این اتصال از طریق بلوتوث قابل انجام است.

1
هدفون بلوتوثی هایلو مدل X1 Neo

۵۷۹,۰۰۰ تومان

جنس بدنه: پلاستیک
ظرفیت باتری کیس: 310 میلی‌آمپرساعت
کنترل موسیقی: بله

خرید هدفون بلوتوثی هایلو مدل X1 Neo

هدفون بلوتوثی هایلو مدل X1 Neo

اضافه شدن یک قاب شفاف به بدنه هندزفری بلوتوثی هایلو X1 Neo، آن را از مدل‌های هم‌رده خود جدا می‌کند. این امضای اختصاصی در ظاهر X1 Neo، مخصوص سلایق خاص بوده است. ویک ایده جدید برای خروج از الگوی تکراری هدفون‌های بی‌سیم است.این کیس شارژ تماما از پلاستیک ساخته شده است. از لحاظ قد و قواره،جزو باکس‌های مینی سایز محسوب می‌شود.ایربادها نیز طراحی متفاوتی دارند.گوشی ها با وزن سبک 3.87 گرمی وزن دارند.و طراحی half in-ear بدون بالشتک سیلیکونی کاملا در داخل گوش راحت قرار می گیرند. برای استفاده از ایرباد X1 Neo در هوای بارانی یا هنگام ورزش نگران خراب شدن گوشی ها نباشید.این ایربادها با استاندارد IPX4 طراحی شده اند.در برابر پاشش آب تا چند دقیقه،مقاوم هستند.

2
هدفون بلوتوث میبرو مدل Earbuds M1

۷۸۵,۰۰۰ تومان

وزن : کیس 38.7 گرم, هر هدفون 3.76 گرم
ظرفیت باتری کیس : 350 میلی آمپر ساعت
ظرفیت باتری هدفون : 25 میلی آمپر
مقاوم در برابر آب : گواهینامه IPX4

خرید هدفون بلوتوث میبرو مدل Earbuds M1

هدفون بلوتوث میبرو مدل Earbuds M1

هندزفری شیائومی مدل  Mibro M1 باتوجه به مشخصاتش هندزفری خاصی به‌ حساب می‌آید. این خاص بودن پس‌ از دیدن درب کیس و خارج کردن هدفون از جعبه قابل تشخیص و شناسایی است. همان‌طور که گفته شد، این هندزفری شباهت زیادی به مدل‌های اپل دارد؛ ولی تغییرات اساسی که روی آن دیده می‌شود ویژگی‌های منحصربه‌فردی به این هندزفری بلوتوثی شیائومی بخشیده است. کیفیت صدای هندزفری شیائومی مدل  Mibro M1بسیار عالی و تا حد زیادی بهتر از هم‌رده‌های خود است. همچنین در بخش بالایی هریک از هدفون‌ها یک طرح شیشه‌ای استفاده شده که به شما امکان می‌دهد اجزای داخلی هدفون را نیز مشاهده کنید. پوشش فلزی شکلی که روی کیس استفاده شده روی هدفون‌ها نیز دیده می‌شود. این مشخصه زیبایی خاصی به آن بخشیده است.

2
هدفون بلوتوثی شیائومی Xiaomi Mibro S1

۶۹۷,۰۰۰ تومان

درب به صورت کشویی
بهره گیری از فناوری ENC
دارای پنل‌های لمسی برای کنترل راحت‌تر
گوش دادن به موسیقی تا حدود 35 ساعت

خرید هدفون بلوتوثی شیائومی Xiaomi Mibro S1

هدفون بلوتوثی شیائومی Xiaomi Mibro S1

هندزفری بلوتوث یکی از لوازم بسیار کاربردی برای استفاده افراد می باشد. این وسیله با توجه به کارایی و راحتی، امروزه بسیار پر فروش می باشد. افراد بسیاری به دلیل تماس های مکرر در روز، از هندزفری بلوتوث استفاده می کنند. این وسیله در طرح ها و رنگ های متفاوت توسط برند های مختلف تولید می شود. برند های موبایل و دیگر لوازم جانبی الکترونیکی، با تولیدات متنوع از این وسیله سعی بر جلب رضایت افراد با سلیقه های متفاوت دارند. همچنین برخی از آن ها مانند هندزفری بلوتوث شیائومی Mibro S1 به دلیل طراحی های منحصر به فرد و هزینه های معقول پس از مدت کمی ورود به بازار از پر فروش ترین ها در نوع خود می شوند. برای آشنایی با هندزفری بلوتوث دوگوش شیائومی Xiaomi Mibro S1 با ما در سایت زاجیتال همراه باشید.

1
هدفون بی سیم ای می لب Imiki T12

۶۴۹,۰۰۰ تومان

جنس بدنه : پلاستیک
نسخه‌ی بلوتوث : 5.0
سایر ویژگی‌ها : مجهز به فناوری حذف نویز هوشمند ENC
ظرفیت باتری کیس : 800 میلی‌آمپرساعت

خرید هدفون بی سیم ای می لب Imiki T12

هدفون بی سیم ای می لب Imiki T12

هدفون بلوتوثی شیائومی ایمیکی T12 بسیار زیبا و ارگونومیک مطابق با ساختار گوش طراحی شده است. وزن کم این دستگاه باعث می شود که در طولانی مدت احساس خستگی نکنید. همچنین ابعاد و اندازه جمع و حور این محصول حمل و همراه داشتن آن را به آسانی میسر می سازد.بدنه گوشی ها و کیس شارژ این گجت هوشمند از پلاستیک مقاوم و سبک ABS ساخته شده است. این متریال مقاومت T12 را در برابر خط و خش، ضربه و سقوط افزایش می دهد. در حالی که برای ساخت سه جفت سری گوشی های این محصول از مواد سیلیکا ژل مانند استفاده شده است که موادی با کیفیت بالا، ظریف و سازگار با پوست هستند. بنابراین سری ها در هنگام استفاده طولانی مدت گوش را اذیت و خسته نکرده و همچنین تمیز کردن آن ها نیز آسان است.

1
هدفون بلوتوثی ای می لب مدل IMIKI T13

۷۱۹,۰۰۰ تومان

نوع اتصال: بی سیم
رابط: بلوتوث
نوع هدفون: In Ear
ویژگی های خاص: تاخیر کم صدا (60 میلی ثانیه)، قابلیت اتصال سریع، نمایش میزان باتری برروی کیس شارژ

خرید هدفون بلوتوثی ای می لب مدل IMIKI T13

هدفون بلوتوثی ای می لب مدل IMIKI T13

هندزفری بلوتوثی بی سیم شیائومی مدل Imilab Imiki T13 در ابعاد 50x28x54 میلی‌متر و وزن 52 گرم به بازار عرضه گردید. در ساخت این محصول از پلاستیک ABS استفاده شده است که علاوه بر استقامت بالا، وزن سبک آن را نیز موجب می‌شود. ضمنا طراحی خاص و زیبای این هندزفری، سلایق بسیاری از کاربران را پوشش داده است. برای مثال نمایش میزان شارژ بر روی کیس شارژ یکی از مهم‌ترین و خاص‌ترین ویژگی‌های ظاهری این هندزفری شیائومی به حساب می‌آید. با توجه به موارد ذکر شده، مخاطبان این محصول می‌توانند در تمامی موقعیت‌ها از جمله حین انجام فعالیت‌های ورزشی و روزانه برای پخش موسیقی و برقرای تماس تلفنی از آن استفاده کنند. گفتنی است که برخورداری از استاندارد IPX5، مقاومت این محصول را در برابر قطرات آب نشان می‌دهد.

1
هدفون بلوتوثی شیائومی مدل Redmi Buds 4 Active

۸۷۹,۰۰۰ تومان

وزن : 34.7 گرم
ظرفیت باتری کیس : 440 میلی آمپر ساعت
مقاوم در برابر آب : گواهینامه IPX4
نسخه بلوتوث : 5.3
قطر درایور : 12 میلی‌متر

خرید هدفون بلوتوثی شیائومی مدل Redmi Buds 4 Active

هدفون بلوتوثی شیائومی مدل Redmi Buds 4 Active

هندزفری بلوتوثی شیائومی Redmi Buds 4 Active یک هندزفری بی‌ سیم است که دارای بلوتوث ورژن 5.3 و پنل‌ های لمسی برای کنترل راحت ‌تر گوش دادن به موسیقی تا حدود 28 ساعت می‌ باشد. این هدفون دارای درایورهای 12 میلی متری بوده که نسبت به درایورهای 10 میلی متری مدل قبلی (Redmi Buds 4) بهبود یافته و عملکرد صوتی پیشرفته ای را ارائه می دهد. با این حال، شایان ذکر بوده که Buds 4 Active فاقد گزینه ‌های حذف نویز فعال موجود در نسخه استاندارد است. علاوه بر این، Redmi Buds 4 Active دارای گواهی مقاومت در برابر آب IPX4 است.

2
هدفون بلوتوثی کیو سی وای مدل T13X

۶۴۹,۰۰۰ تومان

سازگاری :iOS 12.0 بالاتر, اندروید 6.0 و بالاتر
مقاومت در برابر آب و گرد و غبار/ درجه گواهی‌ نامه :ندارد
نوع اتصال :بی‌ سیم
بلوتوث :نسخه 5.3
قابلیت حذف نویز (ANC) :ندارد

خرید هدفون بلوتوثی کیو سی وای مدل T13X

هدفون بلوتوثی کیو سی وای مدل T13X

هندزفری qcy مدل t13x  یکی از جدیدترین محصولات QCY با طراحی زیبا و مینیمال و با عملکردی فوق‌العاده است. اگر به دنبال جدیدترین مدل هندزفری بی سیم با کیفیت صدای عالی هستید این محصول یک پیشنهاد ویژه برای شما است. هندزفری qcy t13x  دارای عمر باتری خوب و مناسب برای گوش دادن به موسیقی و پادکست است. نسخه بلوتوث ایرپاد qcy t13x  نسبت به مدل‌های قبلی خود ارتقا یافته و 5.3 است و محدوده عملکرد حدود 10 متر را پوشش می‌دهد.برند QCY تولید کننده محصولات هوشمند خلاقانه هست و به صورت اختصاصی در تولید دستگاه‌های صوتی فعالیت دارد. این برند محبوب که زیر برند شرکت شیائومی است تمرکز خود را بر نو آوری محصولات گذاشته و در تولید هندزفری‌های بلوتوثی با قیمت مناسب پیشتاز است. برای اطلاع از قیمت هندزفری بلوتوثی می‌توانید به فروشگاه زاجیتال مراجعه کنید.

2
هدفون بلوتوثی کیو سی وای مدل T20 AilyPods Neo

۷۷۹,۰۰۰ تومان

مقاومت در برابر آب و گرد و غبار:دارد، گواهی IPX4
نسخه بلوتوث:5.3
زمان شارژ شدن:۲ ساعت

خرید هدفون بلوتوثی کیو سی وای مدل T20 AilyPods Neo

هدفون بلوتوثی کیو سی وای مدل T20 AilyPods Neo

هدفون qcy t20 یکی از محصولات جذاب از تولیدات برند شناخته شده qcy است. ایرپاد qcy t20 با داشتن گواهینامه استاندارد IPX4 و مقاومت در برابر آب و گرد و خاک توانسته نظر طیف گسترده‌ای از طرفداران هندزفری‌های بلوتوثی را به خود جلب کند. این محصول با انواع گوشی‌های اندروید و IOS سازگار است و نسخه بلوتوث این هندزفری 5.3 است. با این نسخه، ایرپاد t20 با سرعت بالایی متصل شده و تا برد 10 متر را بدون کوچکترین افت کیفیت و قطعی، پاسخگو خواهد بود.

1
هدفون بیسیم هایلو مدل GT1 2022

۵۹۷,۰۰۰ تومان

پخش موسیقی باکیفیت عالی و تماس
دارای دکمه‌ برای کنترل صدا و موسیقی
امکان پاسخ‌دادن و یا رد تماس
عمر باتری طولانی 20 ساعت
حذف هوشمند نویز تماس
بلوتوث 5.2

خرید هدفون بیسیم هایلو مدل GT1 2022

هدفون بیسیم هایلو مدل GT1 2022

هایلو برندی است که موفق شد در مدت کوتاهی پس از فعالیت خود، با محصولات خوش قیمت خصوصا در حوزه هدفون های بی سیم، مفهوم واقعی از موسیقی را به شما نشان دهد. این زیرمجموعه خوشنام شیائومی با هدفون‌های بی سیم متنوع، بازار را دگرگون کرد. اگر قصد مهاجرت از هدفون سیمی به هدفون بی سیم را داشته باشید، حتما چند کاندید خرید خوب از برند هایلو، در سبد خرید تکنولوژی شما به چشم می‌خورد. بعد از تجربه فروش هدفون بی سیم هایلو مدل GT1، ورژن 2022 این محصول یعنی هدفون بی سیم هایلو مدل GT1 2022 به بازار عرضه شد. دستاوردهای جدید این مدل، مود Game low latency، بلوتوث 5.2، ایربادهای سبک 3.9 گرمی و پخش صدای Hi-Fi برای شما خواهد بود. 

1
هدفون بلوتوثی وان مور مدل Fit SE Open Earbuds S30 EF606

۲,۲۸۹,۰۰۰ تومان

زمان شارژ هدفون: 90 دقیقه
زمان شارژ کیس: 120 دقیقه
زمان پخش هدفون (با شارژ کامل) :10 ساعت
کل زمان پخش (کاملا شارژ): 30 ساعت
برد بی سیم: 10 متر
بلوتوث: بلوتوث ® 5.3
پروتکل بلوتوث: HFP / A2DP / AVRCP

خرید هدفون بلوتوثی وان مور مدل Fit SE Open Earbuds S30 EF606

هدفون بلوتوثی وان مور مدل Fit SE Open Earbuds S30 EF606

وان مور شرکتی معتبر در زمینه تولید انواع هندزفری خوش‌قیمت و باکیفیت است که توسط کمپانی معروف شیائومی تاسیس شده و توانسته بین کاربران این محصول محبوبیت بالایی به دست بیاورد.زاجیتال هم در این صفحه از سایت خود هدفونی بسیار جذاب از این شرکت را به فروش می‌رساند که با عنوان تجاری هندزفری بلوتوثی 5.3 وان مور شیائومی 1MORE Fit SE Open S30 EF606 به بازار عرضه شده است.اتصال سریع، طراحی ارگونومیک و مناسب ورزش، زمان استفاده طولانی مدت، اتصالی سریع و پایدار، ارائه صدایی شفاف و از همه مهم‌تر قیمتی فوق‌العاده مقرون‌به‌صرفه از ویژگی‌های مهم آن هستند.

1
هندزفری بلوتوثی هایلو مدل X1 2023

۷۶۹,۰۰۰ تومان

مقاومت در برابر آب و گرد و غبار/ درجه گواهی‌ نامه :مقاوم در برابر پاشش آب/ IPX4
نوع اتصال :بی‌ سیم
بلوتوث :نسخه 5.3
قابلیت حذف نویز (ANC) :ندارد

خرید هندزفری بلوتوثی هایلو مدل X1 2023

هندزفری بلوتوثی هایلو مدل X1 2023

برند هایلو درسال 2015 تاسیس شد و به سرعت جای خود را در بازار پیدا کرد. این شرکت توانست با ارائه محصولات جذاب و باکیفیت از سوی شرکت شیائومی جذب سرمایه کند و به یکی از زیر مجموعه های شیائومی تبدیل شود. در این صفحه به برسی یکی از جدیدترین محصولات این برند یعنی هندزفری هایلو X1 2023 می پردازیم. و قابلیت های این هندزفری بلوتوثی با کیفیت و مقرون بصرفه را معرفی می کنیم. این هندزفری با قابلیت هایی همچون حذف نویز محیط، کیفیت صدای عالی و طول عمر بالای باطری تا 24 ساعت، حرف های زیادی برای گفتن دارد.

1
هدفون بلوتوثی انکر مدل Soundcore R50i A3949H11

۷۹۷,۰۰۰ تومان

سازگاری :گوشی های اندروید و iOS
مقاومت در برابر آب و گرد و غبار و دارای گواهی IPX5 مقاوم در برابر رطوبت و عرق
نوع اتصال :بی‌ سیم
بلوتوث :نسخه 5.3

خرید هدفون بلوتوثی انکر مدل Soundcore R50i A3949H11

هدفون بلوتوثی انکر مدل Soundcore R50i A3949H11

تمامی کاربران در وهله اول قبل از شناخت کیفیت صدای هندزفری به دنبال زیبایی شکل ظاهری آن می‌گردند. شایان ذکر است که ظاهر هندزفری از اهمیت بالایی برخوردار است؛ زیرا استفاده آسان‌تر از محصول را تضمین می‌کند. هر 2 هدست این محصول به همراه یک باکس شارژ که به عنوان محافظ نیز کارآیی دارد، در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. به همراه این هدست‌ها سری سیلیکونی با سایز و ابعاد متفاوت وجود دارد. به این ترتیب، قادر خواهید بود سری‌ای را انتخاب کنید که مناسب با گوش خودتان هست. همچنین در پک بسته‌بندی این محصول یک کابل شارژ تایپ‌سی نیز وجود دارد، تا بتوانید باکس هندزفری را نیز با آن شارژ نمایید. هندزفری بلوتوث انکر مدل  Soundcore R50iبه‌گونه‌ای طراحی شده که به‌آسانی درون گوش شما قرار خواهد گرفت. کمپانی انکر برای باکس این محصول یک بند نیز در نظر گرفته است تا کاربران بتوانند از آن بهره ببرند و احتمال افتادن باکس هندزفری به حداقل برسد. هندزفری انکر تولید کشور چین است؛ اما می‌توانید از درجه یک بودن این محصول اطمینان داشته باشید. برند انکر یکی از برندهای معتبر و شناخته شده در تولید هندزفری است که تمامی محصولات خود را با بالاترین کیفیت عرضه می‌کند. در هنگام خرید این محصولات، بهتر است علاوه بر دقت در ظاهر به برند نیز توجه کنید تا بهترین مدل از هندزفری را تهیه نمایید.

1
هدفون بی سیم انکر مدل Soundcore R100 A3991L11

۹۴۹,۰۰۰ تومان

نوع اتصال بلوتوث
نسخه بلوتوث v5.2
امپدانس هدفون ۱۶ اهم
سایز درایو ۱۰ میلی‌متر
رنج فرکانسی ۲۰ هرتز تا ۲۰ کیلوهرتز
مقاومت در برابر آب با استاندارد IPX5
مدت زمان نگه‌داری شارژ :هدفون‌ها: 8 ساعت - با محفظه شارژ: ۲۸ ساعت

خرید هدفون بی سیم انکر مدل Soundcore R100 A3991L11

هدفون بی سیم انکر مدل Soundcore R100 A3991L11

این هدفون ها از یک طراحی خوب پیروی می کند. یک پایه با طول متوسط که به گوشی های بیضی شکل میرسند و بر روی سر بسیار راحت است و به خوبی در گوش شما قرار می گیرند. Soundcore نوک هدست‌های گرد را روی R100 نصب می‌کند، و ترکیب قسمت بیضی شکل و نوک گوشی باعث می‌شود برخی از صداهای سبک‌تر در محیط اطراف شما را مسدود کند، گویی از هدفون‌هایی با حذف نویز ANC استفاده می‌کنید.  کیس شارژ مشکی براق باید عمومی‌ترین طراحی در تمام سری‌های Soundcore باشد، اما بسیار کارآمد است، جای گیری هدفون ها به سبک AirPods میباشد به این معنی که باید آنها را از بالا خارج کنید. این کیس محکم به نظر می رسد و یک چراغ LED تکی در جلو برای نشانگر باتری کیس دارد. این باتری نسبت به قیمتش عالی است. Soundcore R100 با یک بار شارژ تا 8 ساعت قابلیت پخش دارد و این کیس می تواند قبل از نیاز به شارژ مجدد، هدفون را تا 3.5 بار شارژ کند.

معرفی اسپیکر های JBL

1
هندزفری بی سیم هایلو Haylou W1 ANC

۱,۶۴۰,۰۰۰ تومان

عمر باتری تا 35 ساعت
مجهز به بلوتوث 5.3
دارای گواهی IPX4
پشتیبانی از دستیار صوتی
مجهز حذف نویز ANC

خرید هندزفری بی سیم هایلو Haylou W1 ANC

هندزفری بی سیم هایلو Haylou W1 ANC

هندزفری‌های بلوتوثی، یکی از گجت‌های پوشیدنی بسیار پر کاربرد هستند که امروزه به‌وفور در بین کاربران استفاده می‌شوند. با رایج شدن این هندزفری‌ها، کمپانی‌های بسیاری شروع به فعالیت در این زمینه کرده‌اند. هایلو نیز یکی از برندهای محبوب است که در این عرصه فعالیت کرده و از سابقه بسیار خوبی هم برخوردار است. یکی از بهترین هندزفری‌های بلوتوثی تولید شده توسط این برند، هدفون بی‌سیم Haylou W1 نام دارد که در زمان خود یک هندزفری تمام‌عیار بوده و کیفیت صدای بسیار خوبی داشت. جالب است بدانید که این گجت یاد شده، پس از گذشت این مدت‌زمان از رونمایی و عرضه آن، هنوز هم محبوب بوده و در سبد خرید اغلب کاربران وجود دارد. به دنبال همین امر هایلو تصمیم گرفته است یک نسخه ارتقا یافته از این هندزفری را با نام Haylou W1 ANC تولید و روانه بازار کند.این هندزفری جدید از ظاهر بسیار متفاوتی بهره برده و اکنون شکلی مینیمال و مدرن‌تر دارد. همچنین نسخه بلوتوث در آن ارتقا یافته و به دنبال آن امکانات این هندزفری بلوتوثی هم بیشتر شده است. افزایش کیفیت صدا در حالت پخش موسیقی و در حالت مکالمه نیز از بنیادی‌ترین تغییرات این هدفون به شمار می‌رود. هندزفری بلوتوثی Haylou W1 ANC یکی از پیشرفته‌ترین هندزفری‌های بلوتوثی است که از درایورهای Balanced Armature و Dynamic بهره برده است. مجهز شدن به پردازنده مرکزی 3 هسته‌ای و DSP مستقل برای بازیابی و بهبود جزئیات صدا، قابلیت پخش صدای HiFi، حذف نویز محیطی تا 45 دسی‌بل، سیستم نویز کنسلینگ تماس با هوش مصنوعی Al، مقاومت در برابر نویز ناشی از وزش باد، پشتیبانی از اپ اختصاصی هایلو و بهره‌بردن از تکنولوژی Active Electronic Crossover برای تنظیم و شفافیت صدا، بلوتوث نسخه 5.3، حذف نویز فعال یا ANC و باتری با شارژدهی طولانی از جمله مشخصات چشمگیر این هندزفری بلوتوثی است که به ارزش خرید آن اضافه کرده است. این بررسی از مجموعه دارسو را از دست ندهید تا شناخت درستی از آن داشته باشید.

xx
هدفون بلوتوث گردنی ساندپیتز SoundPeats RunFree

۲,۵۴۹,۰۰۰ تومان

ارسال یک روز کاری بعد از ثبت سفارش از انبار مرکزی - فروش فقط از طریق سایت زاجیتال

بلوتوث نسخه 5.3
طراحی شیک و سبک
مناسب ورزش و پیاده‌روی
دارای فناوری بهبود بیس
کاهش نویز هنگام مکالمه
حالت گیم مودبرای تاخیر کمتر
دارای اکوالایزر تطبیقی

خرید هدفون بلوتوث گردنی ساندپیتز SoundPeats RunFree

هدفون بلوتوث گردنی ساندپیتز SoundPeats RunFree

درایور‌های استفاده شده در هندزفری ساندپیتز RunFree از نوع 16.2 میلی متر بوده که کمک می‌کند صدای بسیار واضحی بشنوید. همچنین این هندزفری مجهز به فناوری بهبود بیس است. بلوتوث نسخه 5.3، چند پروفایل بلوتوث و دو کدک SBC و AAC نیز به افزایش کیفیت صدای این هندزفری کمک می‌کند. این هندزفری بدون حضور مانعی بر سر راه آن 10 متر است. محدوده فرکانس پاسخگویی این هندزفری بین 20 تا 20 کیلو هرتز است. همچنین این هندزفری دارای گیم مود برای تاخیر کمتر و اکوالایزر تطبیقی است.

1
هدفون بلوتوثی جی‌بی‌ال مدل JBL Tune 215BT

۱,۵۹۷,۰۰۰ تومان

فناوری Pure Bass Sound
مدت زمان پخش 16 ساعت
دارای سيم مگنتی
نسخه بلوتوث 5.0

خرید هدفون بلوتوثی جی‌بی‌ال مدل JBL Tune 215BT

هدفون بلوتوثی جی‌بی‌ال مدل JBL Tune 215BT

کمپانی بزرگ JBL، یکی از بهترین تولیدکنندگان تجهیزات صوتی است که تولیدات آن کیفیت بسیار بالایی داشته و در تمام جهان مطرح است. هندزفری بلوتوثی و گردنی JBL TUNE 215BT نیز از دیگر تولیدات این شرکت است که قابلیت‌های خوبی را ارائه می‌دهد. این هندزفری از متریال باکیفیتی تهیه شده و طول عمر بالایی دارد. قابلیت دسترسی به دستیار صوتی سیری و گوگل، دوام و کیفیت ساخت بالا، کلیدهای کنترلی برای مدیریت موسیقی و تماس، کیفیت صدای مناسب و همچنین قابلیت فست‌شارژ، از جمله مشخصات چشمگیر این هندزفری گردنی هستند. 

1
هدفون بلوتوثی سونی مدل WI-C100

۱,۲۱۹,۰۰۰ تومان

استایل: دور گردنی
نوع اتصال :بلوتوث
وزن : 20 گرم
عمرباتری: 25 ساعت
نحوی شارژ:USB

خرید هدفون بلوتوثی سونی مدل WI-C100

هدفون بلوتوثی سونی مدل WI-C100

هندزفری بی‌سیم WI-C100 تعریف جدیدی از هدفون‌های سطح پایه بدون سیم را ارائه می‌دهد. با عمر باتری طولانی 25 ساعته و طراحی ضد آب به همراه صدای استثنایی که تنها سونی قادر به تولید آن خواهد بود، این هندزفری، یک تجربه شنیداری متفاوت و غنی را برای شما ایجاد خواهد کرد. هندزفری بی‌سیم سونی مدل WI-C100 با اپلیکیشن Sony | Headphones Connect سازگار است، بنابراین این امکان را خواهید داشت تا صدایی که می‌شنوید را مطابق با سلیقه خود تنظیم کنید. تا 25 ساعت طول عمر باتری از موسیقی خود تا 25 ساعت بدون توقف لذت ببرید. حتی اگر هندزفری شما اخطار پایان شارژ هم بدهد، با یک شارژ سریع 10 دقیقه‌ای، می‌توانید 60 دقیقه دیگر به گوش دادن خود ادامه دهید.

2
هدفون بلوتوثی سونی مدل WH-CH520

۲,۴۴۹,۰۰۰ تومان

نوع اتصال : بی‌سیم
نوع گوشی : دو گوشی
قابلیت‌های مقاومتی : مقاومت در برابر رطوبت و عرق

خرید هدفون بلوتوثی سونی مدل WH-CH520

هدفون بلوتوثی سونی مدل WH-CH520

هدفون بلوتوث خود را همزمان با دو دستگاه جفت کنید. آیا منتظر تماس هستید؟ هدست شما تشخیص می دهد که کدام دستگاه تماس را دریافت می کند و به طور خودکار به آن متصل می شود، بنابراین می توانید به راحتی پاسخ گو تماس خود باشید. فناوری  Swift Pair جفت کردن هدفون CH520 را با لپ تاپ ویندوز 11 یا ویندوز 10، رایانه رومیزی یا تبلت سریع و آسان می کند. هنگامی که حالت جفت‌سازی انتخاب می‌شود، راهنمای جفت‌سازی پاپ‌آپ در نزدیک ترین دستگاه‌های Windows 11 یا Windows 10 ظاهر می‌شود.

2
هندزفری بی سیم انکر مدل Soundcore Life U2I

۸۳۹,۰۰۰ تومان

رنگ سیم این محصول مشکی می باشد

مجهز به بلوتوث نسخه 5.0
مقاومت در برابر آب با استاندارد IPX5
مجهز به درایور های 10 میلی متری High-Quality
شارژدهی هدفون تا 22 ساعت

خرید هندزفری بی سیم انکر مدل Soundcore Life U2I

هندزفری بی سیم انکر مدل Soundore Life U2I

هدفون بلوتوثی مدل Life U2i محصولی با کیفیت که توسط برند ساندکور طراحی و روانه بازا شده است. برند ساندکور یک برند از زیر مجموعه انکر(ANKER) است.این هدفون دورگردنی امکان گوش دادن به موسیقی را هنگام ورزش کردن و فعالیت های روزمره برای شما به ارمغان می‌‌آورد. طراحی این هندزفری بلوتوثی به خوبی انجام شده تا شما به راحتی امکان استفاده از آن را داشته باشید. این هدفون با قطر درایو 10 میلی‌متری (20درصد بزرگتر از هدفون های معمولی) صدایی باکیفیت و بیس مناسب را برایتان پخش خواهد کرد. این محصول ساندکور دارای گواهینامه IPX5 است که نشان دهنده ضدآب بودن محصول است که دارای یک پوشش ضد آب در برابر باران، تعریق، آب و موارد دیگر محافظت میکند. بنابراین با خیالی راحت حتی در آب‌وهوای بارانی می‎‌توانید به موسیقی گوش دهید. گوشی های سیلیکونی Life U2i نیز از خاصیت آهنربایی بهره می‌برند و با اتصال دو گوشی به صورت مگنتی به یکدیگر در زمان‌های عدم استفاده از هندزفری، از گره خوردن آن جلوگیری کنید. هدفون Lite U2i دارای یک دیافراگم bio-cellulose میباشد که قادر به تولید صدای ریز سه گانه با وضوح عالی می باشد. همچنین می توانید حالت BassUp را جهت 70درصد بیس بیشتر فعال کنید. توسط هدفون دورگردنی Life U2i صدای شما حتی در حالی که نویز پس زمینه وجود داشته باشد به طور موثری سرکوب میشود تا اطمینان حاصل شود که صدای شما با وضوح استثنایی شنیده میشود حتی اگر در محیط پر سروصدایی باشید. پورت شارژ هدفون بلوتوثی مدل Life U2i روی بدنه گردنی قرار گرفته و شما زمانی که عجله دارید قادرید به راحتی توسط کابل USB-C باتری داخلی هندزفری را در 5 دقیقه شارژ مجدد کنید و 2 ساعت از استفاده از آن لذت ببرید. گفتنی است این محصول امکان استفاده تا 22 ساعت را به شما خواهد داد.

8.
هدفون بلوتوثی Baseus Encok D02 Pro NGD02-C

۱,۵۹۷,۰۰۰ تومان

نوع گوشی :دو گوشی
رابط‌ها :جک 3.5 میلی‌متری صدا
پخش موسیقی از طریق کابل AUX و بلوتوث
ظرفیت باتری: ۴۵۰ میلی آمپر ساعت
پخش موسیقی تا ۴۰ ساعت

خرید هدفون بلوتوثی Baseus Encok D02 Pro NGD02-C

هدفون بلوتوثی Baseus Encok D02 Pro NGD02-C

کمپانی بیسوس این محصول را در دو رنگ تولید کرده است. رنگ مشکی با کد NGD02-C01 و رنگ سفید با کد NGD02-C02 نشان داده می شود. کمپانی بیسوس در زمینه های مختلفی فعالیت می کند، یکی از این موارد تولید تجهیزات صوتی است که به لحاظ کیفیت ساخت قابل رقابت با دیگر برندهاست. هدفون مدل D02 Pro Encok NGD02-C01 نیز تجربه ای مطلوب در شنیدن موسیقی را برای شما ایجاد خواهد کرد و دارای کیفیت کم نظیر است، ساختار طراحی شده برای این محصول در کنار شیک بودن کاربرد است، قطر داریو این محصول ۴۰ میلی متری بوده، به خوبی روی گوش قرار می گیرد و حجم صدای مطلوبی دارد. بالشتک های ابری و نرم قرار گرفته روی گوشی های این هدفون علاوه بر پوشش مناسب روی گوش، باعث خستگی نخواهد شد و همچنین صداهای اضافه محیط بیرون کاهش یافته و فناوری کاهش نویز نیز به این امر کمک خواهد کرد. روی رکاب این هدفون هم ابری طراحی شده که فشار زیادی به سر وارد نشود و استفاده از آن آسان گردد. دسته های این هدفون قابلیت افزایش و کاهش طول دارند تا در کنار طراحی ارگونومیکی به خوبی روی سر قرار بگیرند، 

1
هدفون سیم دار سونی مدل MDR-ZX110AP با قابلیت مکالمه

۶۹۷,۰۰۰ تومان

- نوع اتصال: باسیم
- نوع گوشی: دو گوشی
- رابط: جک 3.5 میلی‌متری
- باتری: ندارد

خرید هدفون سیم دار سونی مدل MDR-ZX110AP با قابلیت مکالمه

هدفون سیم دار سونی مدل MDR-ZX110AP با قابلیت مکالمه

مدل MDRZX110AP با اینکه محصول نسبتا ارزان‌قیمتی است، اما از حداقل استانداردهایی بهره‌مند است که باعث می‌شوند گوش‌دادن به موسیقی حتی از قبل هم لذت‌بخش‌تر شود. گستره‌ی فرکانسی قابل پخش توسط هدفون از اکثر هدفون‌های دیگر موجود در بازار، وسیع‌تر است و در نتیجه‌، هر آنچه پخش می‌شود را دقیقا به همان صورتی که باید پخش شود خواهید شنید. امپدانس 24 اهمی این هدفون، به‌وضوح نشان از این دارد که سونی MDRZX110AP را مخصوص موبایل‌ها و دستگاه‌های پرتابل طراحی کرده‌است. کابل 1.2 متری این هدفون در میانه‌ی راه میزبان یک میکروفون و دکمه‌ی کنترل موسیقی است. شما می‌توانید با MDRZX110AP به تماس‌های تلفنی‌تان پاسخ بدهید و از دکمه‌ی یاد شده برای وصل کردن و پایان دادن به تماس‌هایتان بهره بگیرید. این دکمه می‌تواند در Play/Pause کردن موسیقی هم به کمک‌تان بیاید. با همه‌ی این تفاسیر، هدفون MDRZX110AP می‌تواند برای کسانی که به دنبال شکار موقعیت‌ها هستند و می‌خواهند موقعیت‌شناس بودن خود را با خرید بهترین چیزهای ممکن به رخ دیگران بکشند، انتخابی ایده‌آل باشد.

هدفون بلوتوثی انکر مدل Soundcore R50i NC

انکر برندی است که هرکجا و هروقت نام آن را می شنویم، ناخودآگاه نمادی از کیفیت فوق العاده و محصولاتی قابل اعتماد برای ما تداعی می شود. فعالیت این کمپانی امریکایی در زمینه تولید لوازم جانبی الکترونیکی است که با محصولاتش، توانسته بسیاری از کاربران را به سمت خود بکشاند.اگر محصولی از این کمپانی داشته اید، منظور ما از کیفیت بالای Anker را می دانید. حالا کمپانی انکر می‌خواهد با ارائه هندزفری بلوتوث دوگوش انکر Anker soundcore R50i NC گوش دادن به موسیقی را برای کاربران بیش از پیش لذت بخش کند.

2
هدفون بلوتوثی انکر مدل Soundcore R50i NC

۳۳۳ تومان

دارای استند برای تکیه دادن گوشی
گوش دادن به موسیقی تا حدود 45 ساعت
قابلیت ANC تطبیقی و حذف صدای باد
افزایش کیفیت تماس به کمک هوش مصنوعی
دارای استاندارد مقاومت در برابر رطوبت و گرد و غبار IP54

خرید هدفون بلوتوثی انکر مدل Soundcore R50i NC

نتیجه گیری

پیدا کردن یک جفت هدفون یا ایرباد مناسب نیازی به صرف هزینه زیاد ندارد. گزینه‌های مقرون به صرفه زیادی وجود دارند که کیفیت صدای عالی، راحتی و ویژگی‌های مفید را ارائه می‌دهند. هنگام خرید، به استفاده اصلی خود توجه کنید، چه برای رفت و آمد، ورزش کردن یا گوش دادن معمولی در خانه باشد. مدل‌های ذکر شده در بالا از بهترین‌ها در دسته بودجه‌ای هستند که ارزش و عملکرد بسیار خوبی ارائه می‌دهند. با تمرکز بر ویژگی‌های کلیدی و ترجیحات شخصی، می‌توانید یک جفت را پیدا کنید که نیازهای شما را بدون کاهش کیفیت برآورده کند.اگر شما نیز مدل خاصی مد نظر دارید در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید.

شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر برای خرید هدفون و یا استعلام موجودی با کارشناسان ما در ارتباط باشید

نویسنده

در مورد نویسنده این مطلب بیشتر بدانید

  • رضا  طاهریان
    رضا طاهریان
نظرات کاربران زاجیتال

نظر شما در مورد مطلب بالا چیست؟

    هنوز وارد نشده اید

    برای ارسال نظرات خود میبایست ابتدا وارد حساب کاربری خود بشوید و یا اگر هنوز ثبت نام نکرده اید در چند ثانیه ثبت نام کنید

    ورود به حساب کاربری