تاریخچه میبرو

کمپانی شیائومی یک هولدینگ بزرگ در کشور چین است و علاوه بر محصولات پرشمار خود ، برندهای زیادی رو در زیر مجموعه خود دارد. اغلب این شرکتها در زمینه محصولات دیجیتال و لوازم خانگی برقی کار می کنند و تولیدات همگی این شرکتها با زیر برند ابرشرکت شیائومی است. از سوی دیگر شیائومی از استارتاپ های حوزه دیجیتال حمایت چشمگیری دارد و بلافاصله ایده های بزرگ در این حوزه رو به مرحله تحقیق و توسعه و تولید می رساند. برند میبرو Mibro یکی از همین استارتاپ های موفق است که حالا زیر برند مجموعه شیائومی است.

برای آشنایی با گوشی های شیائومی زیر 10 میلیون تومان کلیک کنید

تاریخچه برند Mibro در حدود سال 2018 با معرفی اولین محصولات خود آغاز شد. این برند به تدریج به بازار پوشیدنی‌های هوشمند و فیتنس ورود پیدا کرد و با ارائه محصولات با کیفیت و قیمت مناسب مورد توجه مصرف‌کنندگان قرار گرفت. Mibro به عنوان یکی از زیرمجموعه‌های برند شیائومی شناخته می‌شود و از مزایای تکنولوژی و تجربه تولیدی شیائومی بهره می‌برد.

دستگاه‌های Mibro معمولاً با قیمت مناسب و ویژگی‌های مورد نیاز برای فیتنس و زندگی روزمره تولید می‌شوند و در بازارهای مختلف جهان عرضه می‌شوند. این محصولات شامل ساعت‌های هوشمند، بندهای هوشمند، و دستگاه‌های پوشیدنی متنوعی هستند که به کمک تکنولوژی‌های نوین مانند پایش ضربان قلب، شمارش گام، پایش خواب و سایر امکانات به کاربران اطلاعات مفید در مورد سلامت و فیتنس شخصی‌شان ارائه می‌دهند.

محصولات شیائومی را ازکجا بخریم

محصولات برند میبرو-Mibro از چه ویژگی هایی بهره می برند؟

اگر جزء طرفداران ساعت‌های هوشمند و اسپرت هستید، برند میبرو با همکاری کمپانی بزرگ شیائومی، ساعت‌های هوشمند باکیفیت و کارآمدی را تولید و عرضه می کند. بند و بدنه مقاوم، ابعاد مناسب، تنوع رنگ و مدل، آگاهی از کیفیت خواب، پشتیبانی از حالت های ورزشی متنوع و باتری با ظرفیت بالا، از ویژگی های مثبت ساعت های برند میبرو به شمار می روند. در واقع این برند، همه ویژگی هایی که از یک ساعت هوشمند خوب توقع دارید را در محصولات خود در نظر گرفته است.

محبوبیت جهانی

با توجه به کیفیت و قیمت مناسب محصولات Mibro و همچنین ویژگی های فنی قابل توجه،این برند به سرعت محبوبیت جهانی کسب کرده است.محصولات Mibro  به عنوان جایگزنی با کیفیت و ارزان تر به برند های معتبر دیگر در بازار پوشیدنی های هوشمند مطرح شده اند.

پشتیبانی از اکوسیستم شیائومی

یکی از ویژگی های میبرو این است که به صورت متناسب با اکو سیستم شیائومی عمل می کند.این به این معناست که محصولات میبرو با سایر دستگاه ها و خدمات شیائومی سازگاری دارند و کاربران به راحتی می توانند از آن ها بهره برداری کنند.

با برخی از محصولات برند میبرو-Mibro آشنا شوید

ساعت‌های هوشمند شیائومی با همکاری کمپانی میبرو، محصولات متنوعی را تولید و عرضه می کند. بنابراین هر کاربری با هر نیاز و توقعی، می تواند محصول مورد نیاز خود را در میان ساعت های هوشمند میبرو پیدا کند. در ادامه به برخی از محصولات این برند اشاره شده است.

ساعت هوشمند شیائومی مدل Mibro Lite 2

در حال حاضر برند میبرو توانسته با عرضه ساعت‌های هوشمند خوش قیمت که ویژگی‌های جذابی هم دارند، نظر کاربران را به سمت خود جلب کند. یکی از جذاب‌ترین محصولات این شرکت ساعت mibro lite 2 نام دارد. ترکیب مناسبی از حسگرهای مختلف را این ساعت هوشمند مشاهده می‌کنید. حسگرهایی که باعث می‌شوند این ساعت هوشمند برای ورزش کردن و زیر نظر داشتن سلامتی مناسب باشد.

2
ساعت هوشمند شیائومی مدل Mibro Lite 2

۲,۳۹۴,۰۰۰ تومان

ظرفیت باتری: 350 میلی آمپر ساعت
بلوتوث: نسخه 5.0
قابلیت مکالمه: دارد
نوع صفحه نمایش: AMOLED
جنس بند : در جعبه بسته بندی محصول دو نوع بند (سیلیکونی و چرم) قرار گرفته
مقاومت در برابر آب و گرد و غبار/ درجه گواهی‌ نامه: گواهینامه 2ATM

خرید ساعت هوشمند شیائومی مدل Mibro Lite 2

ساعت هوشمند Mibro مدل Watch C2

ساعت‌های هوشمند علاوه‌بر اینکه ما را از زمان آگاه می‌کنند، کاربردهای بسیار فراوان دیگری نیز دارند که می‌توان با توجه به آن‌ها فعالیت‌های بیشتری داشت و همچنین می‌توان به خوبی وضعیت سلامتی را پایش کرد. ساعت هوشمند Xiaomi Mibro C2 یکی از ساعت‌هایی است که می‌توان با استفاده از آن کارهای بسیار زیادی را انجام داد و به پایش مؤلفه‌های مختلف سلامتی نیز پرداخت.

2
ساعت هوشمند Mibro مدل Watch C2

۹۱۰,۰۰۰ تومان

فرم صفحه: مستطیل
جنس بند: سیلیکون
ظرفیت باتری: 220 میلی آمپر ساعت
مقاومت در برابر آب: دارد

خرید ساعت هوشمند Mibro مدل Watch C2

ساعت هوشمند شیائومی Mibro SmartWatch T1

ساعت هوشمند مدل T1 قابلیت پشتیبانی از زبان فارسی را دارا می باشد و دارای سنسور اندازه گیری دقیق دمای بدن و محیط پیرامون اطراف می باشد که در کمتر ساعتی میتوان این قابلیت را پیدا کرد به همین دلیل این قابلیت این ساعت را نسبت به بقیه ساعتهای هوشمند متمایز ساخته است قابل ذکر است که فلز پشت ساعت وظیفه ثبت دمای بدن را دارد . همچنین دارای صفحه نمایش رنگی با رزولوشن خوب و با تاچ نقطه ای می باشد از طرفی این ساعت دارای مدهای ورزشی می باشد که شما میتوانید با توجه به نیاز خود یک مد را فعال نموده و به ورزش بپردازید. 

3
ساعت هوشمند شیائومی Mibro T1

۱,۸۸۷,۰۰۰ تومان

سنسورها: سنسور اکسیژن خون / سنجش ضربان قلب / سنجش کیفیت خواب
قابلیت مکالمه
پشتیبانی از زبان فارسی
سازگاری: سازگار با سیستم عامل اندروید از ورژن ۴.۴ به بالا و IOS از ورژن ۸.۵ به بالا
اندازه صفحه نمایش: 1.6 اینچ
بلوتوث: نسخه 5.0
بازدهی باتری: 5 الی 7 روز استفاده معمولی

خرید ساعت هوشمند شیائومی Mibro T1

ساعت هوشمند شیائومیMibro Watch X1

طراحی این ساعت هوشمند دایره ای شکل و اسپورت بوده و مناسب زنان و مردان است. تنها 52 گرم وزن دارد و بدنه آن ترکیبی از فلز و پلاستیک مقاوم ABS است و بند سیلیکونی ضد حساسیت نیز دارد. در قسمت جلو ساعت با یک صفحه نمایش 1.3 اینچی آمولد طرف هستیم که با توجه به قیمت این ساعت هوشمند یکی از ویژگی های جذاب این محصول است چرا که رقبای هم قیمت این ساعت اغلب از صفحه نمایش های IPS استفاده می کنند. 

ساعت هوشمند شیائومیMibro Watch X1
ساعت هوشمند شیائومیMibro X1

۱,۴۴۹,۰۰۰ تومان

- سنسورها: سنسور ضربان قلب / سنسور مقدار اکسیژن خون / 38 حالت ورزشی / کنترل سطح اکسیژن خون
- سازگاری: پشتیبانی از آندروید 5.0 به بالا و iOS 10.0 به بالا
- مقاومت در برابر آب و گردوغبار / درجه گواهی‌نامه: مقاوم در برابر آب تا عمق 50 متری و فشار 5 اتمسفری
- اندازه صفحه نمایش: 1.3 اینچ
- بلوتوث: نسخه 5.0
- بازدهی باتری: 14 روز استفاده عادی

خرید ساعت هوشمند شیائومیMibro X1

ساعت هوشمند شیائومی Mibro Lite

ساعت هوشمند شیائومی Mibro Lite دارای قطر قاب  43 میلی‌متر و ضخامت  9.8 میلی‌متر می باشد که این ساعت با این ابعاد جزو دسته ساعت های باریک و ظریف شمرده می شود .بند این محصول از جنس سیلیکون طبی می باشد که کاربران با انداختن این ساعت به دلیل داشتن بند سیلیکونی طبی احساس راحتی و منعطف بودن ساعت را در دستشان تجربه میکنند .

ساعت هوشمند شیائومی Mibro Lite
ساعت هوشمند شیائومی Mibro Lite

۱,۰۷۰,۰۰۰ تومان

- سیستم عامل: سیستم‌عامل اختصاصی
- گروه کاربری: آقایان و بانوان
- ابعاد / وزن: 43×9.8 میلی متر / 48 گرم
- سنسورها: حسگر ضربان قلب اپتیکال, سطح استرس, سنجش اکسیژن خون, مانیتورینگ کیفیت خواب
- سازگاری: IOS 10 و بالاتر، Android 5.0 و بالاتر
_ مقاومت در برابر آب و گردوغبار / درجه گواهی‌نامه: بله / - گواهی IP68 برای مقاومت در برابر نفوذ آب و گردوغبار

خرید ساعت هوشمند شیائومی Mibro Lite

ساعت هوشمند میبرو مدل Mibro watch A1

ساعت هوشمند شیائومی مدل Mibro Watch A1 یک گجت پوشیدنی و کاربردی می باشد که برای استفاده روزمره و ورزشی طراحی و تولید شده است که با توجه به ابعاد 45x9.8 میلی متری قاب و وزن 42 گرمی در حین استفاده خستگی را احساس نخواهید کرد. بدنه ساعت هوشمند از جنس آلیاژ آلومینیوم و بند آن سیلیکونی است که به لطف استاندارد IP68 می‌ توان از ضد آب بودن ساعت نیز اطمینان کامل داشت. کمپانی شیائومی ساعت هوشمند شیائومی مدل Mibro Watch A1 را به یک صفحه نمایش لمسی مجهز کرده است که اندازه ای معادل 1.28 اینچ دارد و با رزولوشن 240 در 240 پیکسلی تجربه خوبی را هنگام استفاده از محصول فراهم می کند.

5
ساعت هوشمند میبرو مدل Mibro watch A1

۸۳۹,۰۰۰ تومان

سنسورها: سنسور SpO2, سنسور ضربان قلب PPG, شتاب سنج
سازگاری: iOS 10.0 یا بالاتر, اندروید 5.0 یا بالاتر
اندازه صفحه نمایش: 1.28 اینچ
بلوتوث: نسخه 5.0
بازدهی باتری: (استفاده اساسی): تا 45 روز, (استفاده معمولی روزانه): تا 10 روز,

خرید ساعت هوشمند میبرو مدل Mibro watch A1

ساعت هوشمند شیائومی Mibro Color

بعد از رونمایی از ساعت هوشمند شیائومی Mibro Air مدل XPAW001 و شروع قدرتمند برند MiBro، این شرکت تازه نفس نیز به اکوسیستم شیائومی پیوست. Mibro حاصل همکاری شیائومی و لونگکی بوده که در جدیدترین اقدام خود، از ساعت هوشمند شیائومی MiBro Color رونمایی کرده است. ظاهر این ساعت برخلاف ساعت Mibro Air، از نمای کلاسیک خود فاصله گرفته و تا حدودی شبیه ساعت‌های پرفروش اپل واچ شده است. قابلیت پایش اکسیژن خون، نظارت بر ضربان قلب، دوام باتری در حد معقول و نمایشگر مربعی، از مهمترین ویژگی‌هایی است که نظر شما را به این اسمارتواچ جلب می‌کند. 

 Mibro Color
ساعت هوشمند شیائومی Mibro Color

۹۶۹,۰۰۰ تومان

- سیستم عامل: سیستم‌عامل اختصاصی
- گروه کاربری: آقایان و بانوان
- ابعاد / وزن: 43×45×10.2 میلی‌متر / 52 گرم (با احتساب بند)
- سنسورها: حسگر ضربان قلب اپتیکال, سطح استرس, سنجش اکسیژن خون, مانیتورینگ کیفیت خواب
- سازگاری: IOS 10 و بالاتر، Android 5.0 و بالاتر
- جنس بدنه: آلومینیوم

خرید ساعت هوشمند شیائومی Mibro Color

هدفون بی سیم شیائومی Mibro Earbuds 3 مدل XPEJ006

هندزفری بلوتوثی شیائومی مدل Mibro Earbuds 3 از جمله تولیدات موفق برند شیائومی محسوب می شود. امروزه برند شیائومی توانسته است که در زمینه ی تولید لوازم تکنولوژی تغییراتی شگفت انگیز داشته باشد و محصولات

هدفون بی سیم شیائومی Mibro Earbuds 3 مدل XPEJ006
هدفون بی سیم شیائومی Mibro Earbuds 3 مدل XPEJ006

۷۹۷,۰۰۰ تومان

رابط: بلوتوث
نوع اتصال: بی‌سیم
نوع هدفون: in-ear
ولتاژ ورودی: 5 ولت
شدت جریان ورودی: 0.5 آمپر
محدوده برد بلوتوث : 10 متر
ویژگی‌های خاص: دارای طراحی ارگونومیک، دارای هدفون‌های لمسی، مناسب برای موسیقی، مکالمه و گیمینگ، دارای گواهی IPX4

خرید هدفون بی سیم شیائومی Mibro Earbuds 3 مدل XPEJ006

هدفون بلوتوثی شیائومی Xiaomi Mibro S1

هندزفری شیائومی Mibro S1 یکی از لوازم بسیار پر طرفدار در بازار های گوشی موبایل می باشد. این محصول با توجه به برند معتبر شیائومی و ویژگی های منحصر به فرد، مورد استقبال قرار گرفته است. این محصول یک وسیله برای اتصال به گوشی همراه، توسط بلوتوث می باشد. برخی از افراد به دلیل شغل خود روزانه بار ها از گوشی موبایل استفاده می کنند. این هندزفری قادر است تماس ها را برای فرد آسان کند.افراد می توانند با خرید هندزفری بلوتوثی شیائومی Xiaomi Mibro S1، از طریق بلوتوث به گوشی خود متصل شده و دیگر تماس ها را از این وسیله پاسخ دهند.

2
هدفون بلوتوثی شیائومی Xiaomi Mibro S1

۶۹۷,۰۰۰ تومان

درب به صورت کشویی
بهره گیری از فناوری ENC
دارای پنل‌های لمسی برای کنترل راحت‌تر
گوش دادن به موسیقی تا حدود 35 ساعت

خرید هدفون بلوتوثی شیائومی Xiaomi Mibro S1

هدفون بلوتوث میبرو مدل Earbuds M1

هندزفری بلوتوثی شیائومی مدل میبرو  m1(Mibro M1) تقریبا شبیه ایرپاد 2 اپل است؛ با این تفاوت که در طراحی آن نکات ریزی مورد توجه قرار گرفته که آن را کاملا متفاوت و متمایز از مدل اپل می‌کند. میبرو  m1در 2 رنگ مشکی و سفید دردسترس خریداران و مشتریان قرار می‌گیرد. در این هندزفری یک کیس مستطیل شکل با گوشه‌های کاملا گرد دیده می‌شود. این کیس در قسمت زیرین آن با یک پوشش فلزی شکل تزیین شده است.

2
هدفون بلوتوث میبرو مدل Earbuds M1

۷۸۵,۰۰۰ تومان

وزن : کیس 38.7 گرم, هر هدفون 3.76 گرم
ظرفیت باتری کیس : 350 میلی آمپر ساعت
ظرفیت باتری هدفون : 25 میلی آمپر
مقاوم در برابر آب : گواهینامه IPX4

خرید هدفون بلوتوث میبرو مدل Earbuds M1
نویسنده

در مورد نویسنده این مطلب بیشتر بدانید

  • رضا  طاهریان
    رضا طاهریان
نظرات کاربران زاجیتال

نظر شما در مورد مطلب بالا چیست؟

  • F A در تاریخ ۲۵ شهريور، ۱۴۰۲ در پاسخ گفته:
    ممنون بابت توضیحات شما مدل های جدید تر هم موجود کنید
  • رضا  طاهریان
    رضا طاهریان در تاریخ ۲۵ شهريور، ۱۴۰۲ در پاسخ F A گفته:
    سلام روزتون بخیر بله حتما.در خواست شما به واحد مربوطه ارجاع داده میشه
  • محسن قوهستانی در تاریخ ۱۷ شهريور، ۱۴۰۲ در پاسخ گفته:
    واقعا مرسی چون کلی تو تایم گشتن و انتخاب کردنم صرفه جویی شد
  • رضا  طاهریان
    رضا طاهریان در تاریخ ۱۷ شهريور، ۱۴۰۲ در پاسخ محسن قوهستانی گفته:
    سلام محسن عزیز از اینکه زاجیتال رو انتخاب میکنی ازت ممنونیم
  • هنوز وارد نشده اید

    برای ارسال نظرات خود میبایست ابتدا وارد حساب کاربری خود بشوید و یا اگر هنوز ثبت نام نکرده اید در چند ثانیه ثبت نام کنید

    ورود به حساب کاربری