آنلاین شدن همه چیز در این روزها، هم روی خوب داشته و هم گاهی ما را از خرید غیرحضوری ناامید می‌کند. یکی از دغدغه‌ها در هنگام خرید آنلاین، هزینه بالای ارسال است، بنابراین بیشتر به دنبال فروشگاه‌هایی هستیم که ارسال رایگان داشته باشند. این موضوع در فروش محصولات دیجیتال اهمیت بالاتری پیدا می‌کنند. در نتیجه افتتاح یک فروشگاه آنلاین که بتواند محصولات برند شیائومی و دیگر برندها را عرضه کند، همچنین مطمئن هم باشد می‌تواند بسیار گره‌گشا باشد. 
زاجیتال یک فروشگاه آنلاین بوده که محصولات متنوعی را ارائه می‌دهد. موبایل شیائومی، هدفون و محصولات خانگی این برند فقط جزئی از این فروشگاه آنلاین هستند. برای آشنایی بیشتر با این محصولات تا پایان همراه ما باشید. 
 

تصویر DNQ04ZM 1S
هیتر برقی شیائومی مدل DNQ04ZM 1S

۲,۴۵۹,۰۰۰ تومان

- ابعاد : 694x448x202mm
- حداکثر توان : 2200 W
وزن : 5.0 kg
جنس element : الومینیوم

خرید هیتر برقی شیائومی مدل DNQ04ZM 1S

تاریخچه برند شیائومی

شرکت شیائومی در سال 2010 در شهر پکن توسط لی جون که یک میلیاردر چینی بوده و شش تن از همکارانش تاسیس شد. لی جون سال‌ها قبل شرکت نرم افزار Kingsoft را هم تاسیس کرده بود که در سال 2004 به قیمت 75 میلیون دلار به آمازون فروخت. بنابراین تجربه و دانش خوبی در زمینه فعالیت‌های تکنولوژیک داشت. برند شیائومی با لوگوی Mi فعالیت خود را شروع کرده و در حال حاضر یکی از بزرگترین تولید کننده‌های لوازم دیجیتال در سراسر جهان است.


شرکت تازه تاسیس این میلیارد چینی، اولین گوشی موبایل شیائومی خود را در سال 2011 عرضه کرده و تا سال 2014 توانست بیشتری سهم فروش را در بازار چین به دست آورد. این شرکت در همان ابتدای فعالیت خود، یک رابط کاربری مبتنی بر اندروید به نام MIUI را برای گوشی‌های موبایل خود معرفی کرد. جالب است بدانید که در سال 2020 این شرکت توانست بیش از 140 میلیون گوشی موبایل به فروش برساند.
این شرکت ابتدا فقط در کشور زادگاه خود فعالیت می‌کرد اما در سال 2014 و در پی موفقیت‌های بسیار، توانست دفتر سنگاپور خود را هم افتتاح کند. این مسیر پیشرفت به همین صورت ادامه داشت تا اینکه در سال‌های بعد در کشورهای دیگر آسیا مانند مالزی و هند هم شعبه خود را تاسیس کرد. 

ریش تراش شیائومی Enchen Black Stone 3
ریش تراش شیائومی Enchen BlackStone 3

۴۸۹,۰۰۰ تومان

- تکنولوژی اصلاح: برش چرخشی
- توان مصرفی: 5 وات
- جنس تیغه: استیل ضد زنگ
- خط زن: دارد
- ویژگی های خاص: سبک و قابل حمل، دارای سری جداشونده قابل شستشو، قابلیت اصلاح با شماره صفر، مجهز به سیستم اصلاح هوشمند EMS (جهت مدیریت انرژی)، دارای تیغه های برش دو بخشی (دو حلقه ای) فوق العاده نازک، بهره مندی از استاندارد IPX7

خرید ریش تراش شیائومی Enchen BlackStone 3

انواع محصولات شیائومی

درست است که این برند فعالیت خود را با تولید گوشی‌های هوشمند شروع کرد اما در حال حاضر فروش محصولات شیائومی در سراسر دنیا انجام می‌شود. این محصولات از ساعت مچی هوشمند و هدفون گرفته تا محصولات خانگی شیائومی این روزها در بازار‌های مختلف به فروش می‌رسند. 

بیشتر بخوانید: راهنمای جامع خرید ساندبار

0

ساعت مچی هوشمند

ساعت‌های مچی هوشمند شیائومی که به سری Mi Band‌ هم در ایران شناخته می‌شوند یکی از پرفروش‌ترین محصولات این شرکت در سراسر دنیا هستند. این ساعت‌ها قیمت مناسبی داشته و برای اهداف سلامتی گزینه بسیار خوبی است. علاوه بر نمایش ساعت و تاریخ، تعداد گام، ضربان قلب، مدت زمان ورزش و میزان کالری مصرفی، کورنومتر و تایمر نیز از ویژگی‌های این ساعت به شمار می‌روند. در جدیدترین سری Mi Band امکانات جدیدی شامل سنجش اکسیژن خون و حالت‌های ورزشی مختلف به آن اضافه شده است. 

1
مچ بند هوشمند شیائومی مدل Mi Band 6

۹۹۷,۰۰۰ تومان

- GPS:ندارد
- صفحه نمایش لمسی:دارد
- فرم صفحه:بیضی

خرید مچ بند هوشمند شیائومی مدل Mi Band 6

محصولات خانگی شیائومی

این برند نشان داده که ذهن خلاقی در ساخت محصولات خانگی هم دارد. از جمله مخزن مایع دستشویی که به صورت هوشمند و سنسوردار است. این محصول به خصوص در زمان شیوع کرونا بسیار پرطرفدار شد؛ زیرا دیگر نیازی به تماس مستقیم دست نداشت. با گرفتن دست خود جلوی سنسور، مقداری مایع شوینده روی دست شما ریخته می‌شود. همچنین شیر آب هوشمند این برند نه تنها آب را تصفیه می‌کند بلکه نیازی به تماس دست هم ندارد. 

تصویر DEM-ZC10
صبحانه ساز چند منظوره شیائومی مدل Deerma DEM-ZC10

۲,۲۴۹,۰۰۰ تومان

- ابعاد : ۳۵۰*۲۸۰*۲۰۲ میلی متر
- وزن : 2000 گرم
- جنس : ورق سرد/ورق گالوانیزه
- فرکانس : 50 هرتز

خرید صبحانه ساز چند منظوره شیائومی مدل Deerma DEM-ZC10

هدفون

هدفون های بی‌ سیم برند شیائومی هم توانسته‌اند عملکرد بسیار خوبی از خود نشان دهند. از لحاظ ظاهری این هدفون‌ شیائومی بسیار مشابه اپل است؛ اما قیمت بسیار مناسب‌تری دارند. می‌توان گفت برند شیائومی با طراحی‌های زیبا و مدرن اما قیمت مناسب به خوبی بازار میان رده را در دستان خود گرفته است. 

هدفون بلوتوثی شیائومی مدل redmi buds 3 lite
هدفون بلوتوثی شیائومی مدل redmi buds 3 lite

۵۹۹,۰۰۰ تومان

- سازگاری: سازگار با گوشی‌های هوشمند اندروید و iOS
- مقاومت در برابر آب و گردوغبار / درجه گواهی‌نامه: مقاومت در برابر رطوبت و عرق
- بلوتوث: نسخه 5.2
- سایر قابلیت‌ها (ویژگی‌ها): محفظه شارژ/ کابل USB نوع C / ایرباد با اندازه‌های مختلف
- بازدهی باتری: حداکثر 5 ساعت حالت پخش صدا (تا 18 ساعت با محفظه شارژ)

خرید هدفون بلوتوثی شیائومی مدل redmi buds 3 lite

پاوربانک و لوازم جانبی

پاور بانک‌ها و شارژرهای بی‌سیم شیائومی از دیگر محصولات مورد توجه آن به شمار می‌روند. یکی از جدیدترین شارژرهای این برند، یک سطح بزرگ بوده که با قرار دادن گوشی و تبلت خود روی آن، می‌توانید آن را به صورت وایرلس شارژ کنید. 

1
پاوربانک شیائومی مدل Redmi PB200LZM ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعت به همراه کابل

۱,۱۴۷,۰۰۰ تومان

- محدوده ظرفیت: بیشتر از 15 هزار میلی‌آمپر‌ساعت
- شدت جریان خروجی: 1.5 آمپر، 2.0 آمپر، 2.4 آمپر، 3.1 آمپر
- تعداد درگاه خروجی: 2 عدد
- قابلیت های ویژه: امکان شارژ تبلت (با شدت‌جریان 2.0 آمپر و بالاتر) ، شارژ شدن سریع پاوربانک (با شدت‌جریان 2.0 آمپر و بالاتر) ، امکان شارژ کردن سریع‌تر موبایل (با شدت‌جریان 2.0 آمپر و بالاتر) ، شارژ ایمن (MultiProtect) ، مدیریت هوشمند شارژ ، تخصیص هوشمند شدت جریان خروجی (Fit Charge) ، مقاوم در برابر ضربه

خرید پاوربانک شیائومی مدل Redmi PB200LZM ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعت به همراه کابل

لپ تاپ و تبلت

با این دامنه گسترده محصولات، عجیب بود اگر این برند به سراغ تولید لپ تاپ نمی‌رفت. اولین سری لپ تاپ‌های این برند در سال 2018 معرفی شد که ظاهری بسیار زیبا داشت. استفاده از پردازنده اینتل، کارت گرافیک RTX باعث شده تا عملکرد این لپ‌ تاپ‌ها بسیار خوب باشند. 

گوشی موبایل شیائومی مدل Poco M4 Pro 5G - ظرفیت 64 گیگابایت - رم 4 گیگابایت
شیائومی Poco M4 Pro 5G - ظرفیت 64 گیگ- رم 4 گیگ

۵,۱۳۱,۰۰۰ تومان

- نوع پردازنده - CPU: MediaTek Dimensity 810 5G (6 nm) / هشت هسته‌ی - دو هسته 2.4 گیگاهرتز Cortex-A76 به همراه - شش هسته 2.0 گیگاهرتز Cortex-A55
- حافظه داخلی: 64 گیگابایت
- حافظه RAM: 4گیگابایت
- سایز صفحه نمایش: 6.6 اینچ
- کیفیت دوربین: 50 مگاپیکسل + 8 مگاپیکسل
- ظرفیت باتری: 5000 میلی‌آمپر ساعت

خرید شیائومی Poco M4 Pro 5G - ظرفیت 64 گیگ- رم 4 گیگ

برندهای زیرمجموعه شیائومی

یکی از زیر مجموعه‌های برند شیائومی، Redmi بوده که محبوب‌ترین زیر برند آن است. این شرکت تولید کننده موبایل‌های سری Redmi و هندزفری‌های زیبا و با قیمت مناسب است. یکی دیگر از زیربرندهای شیائومی که در زمینه محصولات صوتی و تصویری تخصص داشته QCY است. این شرکت تولید کننده و البته طراح هندزفری‌های بلوتوثی مشابه اپل است. 

1
هدفون بلوتوثی کیو سی وای شیائومی مدل QCY T8

۴۱۹,۰۰۰ تومان

- نوع اتصال: بی‌سیم
- نوع گوشی: دو گوشی
- رابط: بلوتوث
- باتری: دارد

خرید هدفون بلوتوثی کیو سی وای شیائومی مدل QCY T8

HuaMi هم یکی از اصلی‌ترین زیر برندهای شیائومی بوده که تولید کننده ساعت‌های هوشمند است. البته بخشی از این محصولات هم در زیر برند AmazFit تولید می‌شود. علاوه بر این تردمیل، هندزفری و دستبدهای سلامتی هم عرضه می‌کند. Deerma تی‌های برقی، جاروبرقی، دستگاه‌های بخور سرد و گرم و محصولات خانگی مختلف را تولید می‌کند. کلیه تولیدات شیائومی را می‌توانید از فروشگاه‌های بزرگ فروش محصولات دیجیتال خریداری کنید. 

البته لیست زیر برندهای شیائومی در اینجا به پایان نمی‌رسد. صاحبان این شرکت بیش از 100 زیر برند مختلف دیگر هم داشته که در نقاط مختلف چین محصولات خانگی و الکترونیکی متنوعی را تولید می‌کنند

1
جارو برقی شیائومی درما Deerma DX115C

۱,۹۹۷,۰۰۰ تومان

- ( در صورتی که درخواست یک عدد فیلتر اضافی دارید ، در بخش گارانتی گزینه همراه با فیلتر اضافی را انتخاب نمایید )
- ظرفیت مخزن زباله: 1.2 لیتر
- نوع فیلتر خروجی: HEPA
- قابلیت شستشوی فیلتر: دارد
- چرخش 90 درجه برس: دارد
- توان مصرفی: 400 وات

خرید جارو برقی شیائومی درما Deerma DX115C

سخن پایانی

تنوع بالای محصولات شیائومی باعث شده تا یکی از اولین انتخاب‌های افراد برای خرید باشد. با این حال پیشنهاد می‌شود که محصولات این شرکت را از فروشگاه‌های معتبر خریداری کنید. یکی از این فروشگاه‌ها زاجیتال بوده که بهترین و باکیفیت‌ترین محصولات را ارائه می‌دهد. علاوه بر این، مزایای خرید از زاجیتال بسیار منحصر به فرد است. این فروشگاه گزینه ارسال سریع در همان روز سفارش را داشته که در کمترین زمان ممکن خریدهای شما به دستتان خواهد رسید. 

همچنین تضمین قیمت و اصالت کالا را داشته و در صورتی که محصولات سفارشی شما مشکلی داشته باشد آن را به سرعت تعویض می‌کنند. همچنین می‌توانید برای خرید حضوری به فروشگاه آن‌ها در تهران، سعادت آباد مراجعه کنید. تیم مشاوره زاجیتال، شما را در خرید راهنمایی کرده و بهترین محصول را براساس نیاز و بودجه شما معرفی می‌کنند. بنابراین می‌توانید اطمینان داشته باشید که خرید خوبی خواهید داشت. 

نویسنده

در مورد نویسنده این مطلب بیشتر بدانید

  • سِودا  بزرگمهر
    سِودا بزرگمهر
    از اعضای تیم زاجی مگ و از طرفداران دنیای دیجیتال
نظرات کاربران زاجیتال

نظر شما در مورد مطلب بالا چیست؟

    هنوز وارد نشده اید

    برای ارسال نظرات خود میبایست ابتدا وارد حساب کاربری خود بشوید و یا اگر هنوز ثبت نام نکرده اید در چند ثانیه ثبت نام کنید

    ورود به حساب کاربری