همانطور که میدانید برند سونی یکی از معروف ترین و محبوب ترین برندهای موجود در بازار می باشد ، این برندساخت کشور ژاپن می باشد . محاله که شما تا به حال اسم این برند به گوشتان نخورده باشد ، حوزه های فعالیت این برند شامل تلویزیون سونی ، دوربین های سونی ، اسپیکر سونی ، هدفو سونی ، موزیک پلیر های سونی ، سیتم صوتی های سونی و..... می شود . برند سونی جزوه اولین برند های باکیفیت موجود در بازار می باشد .
در این مدت اخبار زیادی از برند ژاپنی سونی منتشر شده است ، در حال حاضر نیز اخرین خبر موجود در بازار این کشور رونمایی از طراحی هدست پلی استیشن خود می باشد که چندی پیش اخبار طراحی این هدست جدید منتشر شد اما بدون هیچ عکس از طراحی این محصول ، شرکت سونی با توجه به عکسی که از این هدست جدید خود منتشر کرده است میبینیم که بسیار مشابه با نسل های  قبلی خود می باشد و همچنین چون این هدست همزمان با کنسول بازی پلس استیشن 5 طراحی شده ایت به همین دلیل در طراحی این هدست رنگ های سفید و مشکی مشابه کنسول پلی استیشن 5 به کار رفته است.

طراحی هدست پلی استیشن VR2

همان طور که در عکس مشاهده می کنید این  پلی استیشن VR2 دارای یک هدست و د دسته می باشد که هم هدست هم دو دسته از ترکیب رنگی سفید و مشکی درست شده اند و همچنین اگر نسل قبلی این هدست را دیده باشید درمیابید که یان هدست بسیار مشابه نسل قبلی خود می باشد البته با یکسیری تغییرات و پیشرفت ها که اگر بخواییم به نمونه ای از ابن تغییرات اشاره کنیم میتوانیم به  صفحه تنظیم لنز، طراحی دریچه هوای جدید و کمی کاهش وزن اشاره کنیم.
همچینین اگر بخواهیم به تشابهات  این پلی استیشن VR2 با پلی استیشن 5 و کنترلر DualSense نیز توجه کنیم میتوانیم به آیکون‌های پلی استیشن بافت‌دار مخفی در بخش‌های جلویی و پشتی هدست اشاره کنیم.
تقریبا 5 سال می گذرد از زمان عرضه هدست واقعیت مجازی PSVR به بازار که  کم کم کاربران و طرفداران ین کنسول منتظر نسل جدید آن یعنی پلی استیشن VR2 بودند ین در حالی است که شما هنوز هم با استفاده از هدست واقعیت مجازی PSVR میتوانید به کنسول پلی استیشن 5 متصل شوید اما این اتصال نیاز به یک آداپتور مخصوص دارد که باید آن را تهیه کنید ، این نکته برای همه روشنمی باشد که نسل جدید این هدست حتما عملکرد بهتری با کنسول بازی پلی استیشن 5 خواهد داشت.

قابلیت‌های هدست پلی استیشن VR2

هدست پلی استیشن VR2 نسل جدید هدست واقعیت مجازی PSVR می باشد و نسل قدیم همانطور که گفته شد یک هدست با قیمت مناسب بو به همین دلیل گیمر ها از این هدست بسیار استقبال نمودند اما به دلیل اینکه از تاریخ رضه ی آن به بازار تقریبا 5 سال می گذرد ، شرکت سونی تصمیم گرفته ست که هدست خود را بروز کند و ویژگی های جدید و مورد نیاز کاربران خود را به آن اضافه کند ککه ب توجه به تغییرات داده شده عکس طراحی و مشخصات این محصول را در اختیار کاربران خود قرار داده است.
از جمله تغییرات هدست پلی استیشن VR2 نسبت به  هدست واقعیت مجازی PSVR میتوان به  فیدبک هپتیکی، ردیابی چشم، 4K HDR، فریم ریت 90/120 هرتز، رندر Foveated و میدان دید 110 درجه اشاره کرد که طراحان شرکت سونی نیاز دیده اند که هدست خود را به این ویژگی ها مجهز کنند تا کاربران خود بتوانند به راحتی از این هدست ها با کنسول بازی های مختلف بدون وجود نقصی استفاده کنند البته این نکته را ذکر نمایم که شما اگر بخواهیم این هدست را به کنسول بازی پلی استیشن 5 وصل نمایید باید از طریق کابل USB-C این اتصال را انجام دهید.

همچنین بخوانید : نقد و بررسی تلویزیون های ایرانی بازار

1
هدست واقعیت مجازی PlayStation VR

۱ تومان

خرید هدست واقعیت مجازی PlayStation VR

قیمت و تاریخ عرضه پلی استیشن VR2

شرکت سونی اول این هدست را بدون هیچ تصویری معرفی نمود و بعد از آن تصویر این هدیت را منتشر کرد . این شرکت هنوز هیچ اطلاعات دقیقی در رابطه با زمان عرضه ی این مصول و قیمت آن منتشر نکرده است به محض قیمت گذاری این محصول و اعلام تاریخ عرضه ای ین محصول ما اطلاعات دقیق را برای شما قرار خواهیم داد .
لطفا اگر شما جزو دسته افرادی هستید که گیم بازی میکنید یا تجربه ی استفاده از هدست نسل قبلی را داشته اید نظراتتان را با ما به اشتراک بگذارید تا بتوانیم به بسی دقیق این محصول و بازخورد های شما در رابطه با این هدست جدید بپردازیم .

بیشتر بخوانید: راهنمای جامع خرید ساندبار

منچستر سیتی با همکاری سونی اولین استادیوم فوتبال در متاورس را می‌سازد

نویسنده

در مورد نویسنده این مطلب بیشتر بدانید

  • آرشام شایگان
    آرشام شایگان
    فوتبالیست کمی خجالتی و عاشق فیلم دیدن
نظرات کاربران زاجیتال

نظر شما در مورد مطلب بالا چیست؟

    هنوز وارد نشده اید

    برای ارسال نظرات خود میبایست ابتدا وارد حساب کاربری خود بشوید و یا اگر هنوز ثبت نام نکرده اید در چند ثانیه ثبت نام کنید

    ورود به حساب کاربری