بستن جست و جو

منچستر سیتی با همکاری سونی اولین استادیوم فوتبال در متاورس را می‌سازد

باشگاه منچستر سیتی ، قهرمان فوتبال انگلیس ، از همکاری جهانی با شرکت ژاپنی سونی برای توسعه تجربیات جدید طرفداران دیجیتال خبر داده است.

مسلما نیازی به معرفی قهرمان فوتبال انگلیس ، باشگاه منچسر سیتی نمی باشد ، شما یا جزو طرفداران این تیم می باشید یا تا به حال چندین بار اسم این تیم به گوشتان خورده است .
باشگاه منچستر سیتی تصمیم گرفته است که با همکاری با شرکت ژاپنی سونی باشگاه واقعیت مجازی خود را افتتاح کند ، به این صورت که شما اگر جزو  اون دسته از افرادی هستید که دلتان نمی خواهد حتی یکی از بازی های این تیم را از دست بدهید و همچنین امکان این موضوع را ندارید که برای هر بازی به استادیوم مراجع کنید با توجه به این باشگاه واقعیت مجازی که قرار است اجرا شود به راحتی می توانید در منزل خود این احساس را تجربه کنبد که شما برای بازی های دلخواهتان به استادیوم مراجع کرده اید .

ابن استادیوم مجازی قرار است به سیستم تجزیه و تحلیل تصویر و فناوری تشخیص گل نیز مجهز شود .
شرکت سونی با توجه به این موضوع که قرار است با باشگاه منچستر سیتی در اجرای این اسادیوم در متاورس همکاری کند ، در حال تولید دستگاه های نوین و جدید مناسب این استادیم می باشد .
در حقیقت این دو شرکت به کاربران و طرفداران خود این قول را داده اند که یک نسخه ی مجازی از استادیوم اتحاد را به خانهه های آن ها می برند تا آنها به راحتی بتوانند از بازی مورد علاقه خود را با بهترین امکانات از هر مکانی که دلشان می خواهند مشاهده کنند.

همانطور که میدانید برند سونی یکی از معروف ترین و محبوب ترین برندهای موجود در بازار می باشد ، این برندساخت کشور ژاپن می باشد . محاله که شما تا به حال اسم این برند به گوشتان نخورده باشد ، حوزه های فعالیت این برند شامل تلویزیون سونی ، دوربین های سونی ، اسپیکر سونی ، هدفو سونی ، موزیک پلیر های سونی ، سیتم صوتی های سونی و..... می شود . برند سونی جزوه اولین برند های باکیفیت موجود در بازار می باشد .
یکی از محصولاتی که دربالا نیز ذکر کردیم و بسیار عملکرد مهمی در انن استادیوم واقعیت مجازی خواهد داشت هدست های واقعیت مجازی این برند خواهد بود .

شرکت ژاپنی سونی با باشگاه منچستر سیتی به تازگی در رابطه با همین پروژه قرار داد سه ساله امضا کرده اند که با توجه به اینکه این قرار داد به تازگی نوشته و امضا شده است اما تیم های کارشناسی در حال کار بر روی نقشه‌های اولیه‌ای از طرح استادیوم هستند که بتواند رچه زودتر در جهان متاورس این استادیوم را به زیبای هر چه تمام ترو با کیفیت بالا اجرا و پیاده سازی بنمایند.

مدیر بازریابی و  تجربه هواداران باشگاه منچستر سیتی ، نوریا تار (Nuria Tarre)  فرموده اند :

“در منچستر سیتی ، ما شجره ‌ای قوی از پذیرش مداوم جدیدترین فناوری ‌ها برای ارتقای عملکرد خود با تمرکز ویژه بر روی کشف راه‌ هایی برای تعامل و سرگرم کردن با هواداران جهانی خود داریم”.

و هم همچنین درادامه مسئول پلتفرم مالکیت معنوی و کسب و کار در سونی توشیموتو میتومو (Toshimoto Mitomo)  نیز اعلام کرده است :

“از طریق این POC ، سونی از منچستر سیتی برای افزایش ارزش محتوا و تعامل با طرفدارانش در سراسر جهان حمایت خواهد کرد. هدف سونی ایجاد یک پلتفرم تعامل آنلاین با هواداران است که باشگاه و هواداران جهانی آن را به هم نزدیک ‌تر می ‌کند و تعهد ما را به تجارت سرگرمی ورزشی و حمایت از شرکای خود در جستجوی فرصت ‌های جدید نشان می‌دهد”.

بازی متاورس Player 22 که توسط باشگاه‌های لیگ برتر برای آموزش بازیکنان طراحی شده بود که «اندی اچ»، یکی از بنیانگذاران Rezzil می باشد میگوید قرار است به زودی دنیای متارس قرار است به زودی به تجهیزات و فناوری های بیشتری مجهز شود که بتواندد بهئ کاربران و طرفداران خود خدمات بیشتری ارائه نماید.

اگر شما از طرفداران باشگاه منچستر سیتی هستید و این تصممی جدید این شرکت برای شما نیز خشایند بود در بقیه مقاات همراه ما باشید تا به اخبار جدبد این تصمیم جدید بپردازیم و ببینم که آیا شرکت سونی میتواند تمام تجهیزات موردنیاز برای این فضای مجازی را تهیه کند و همچنین متاورس آیا میتواند که محیط واقعیت مجازی خود را به قدری بهبود و ارتقا بدهد که باشگاه منچستر سیتی به راحتی بتواند در این فضا بازی های خود را برقرار کند یا خیر؟

Inline