تاریخچه

ظهور هندزفری های بی سیم بلوتوثی به دلیل حذف برخی از محدودیت های گوشی موبایل مانند برقراری تماس هنگام رانندگی،گوش دادن به موسیقی حین ورزش و یا حتی پیچیدگی و پارگی سیم هندزفری باعث شد تا خیلی سریع در میان مردم به محبوبیت برسد.در میان کمپانی های مختلف در این حوزه QCY یکی از شرکت هایی است که به صورت تخصصی در تولید هندزفزی های بلوتوثی فعالیت میکند.این برند که در سال 2009 تاسیس شد،در زمینه تامین محصولات الکترونیکی هوشمند خلاقانه و تخصصی فعالیت می کند. 

راه اندازی فروشگاه بزرگ اینترنتی این برند در سال 2011 میلادی در کنار شراکت با کمپانی های معتبری مانند سامسونگ و موتورولا در سال 2012 نقطه عطفی برای رشد QCY شد.همکاری کیو سی وای با شرکت های ذکر شده در زمینه بین المللی باعث پیشرفت تکنولوژی و بهره گیری از آخرین پیشرفت های موجود در زمینه بلوتوث شد.

5 برند برتر جهانی ایرباد های بلوتوثی

بنابر جدیدترین ارزیابی سایت "Canalys" تعداد محموله های دستگاه های هوشمند صوتی در سه ماهه اول سال 2020 به 96.2 میلیون واحد رسید.در میان آن ها TWS (True Wireless Earbuds)  یا هندزفری های بلوتوثی به تنهایی 38% از سهم بازار را در اختیار دارند. که آن را به بزرگترین دسته بندی دستگاه هوشمند صوتی تبدیل کرده است. 

بعد از اپل،سامسونگ و شیائومی،کالا های ارسالیQCY  در سه ماهه اول سال 2020 در رده چهارم هدفون های بلوتوثی قرار گرفت.محموله های کیو سی وای به 2.5 میلیون دستگاه رسید که با رشد 172 درصدی سالیانه مواجه شد و 5.6% از سهم بازار را در اختیار گرفت.

درباره Hele Electronics

شرکت Dongguan Hele Electronics که در سال 2009 تاسیس شدیک شرکت مالی با سطح تخصص تکنولوژی بالاست که قادر به گسترش،تولید و بازاریابی محصولاتی مانند ایرباد ها،لوازم شخصی و دیگر محصولات هوشمند است.با 140 خط تولید مستقر در 2 پایگاه،ظرفیت این شرکت به 3 میلیون واحد در ماه رسید.

این شرکت موفق به دریافت گواهی نامه ISO-9001-2015 در سال 2018 شد و از ان زمان روابط و همکاری استراتژیکی خود را با تامین کنندگان به نامی مانند کوالکام(Qualcomm),آدیو وایز (Audio Wise) و میتسوبیشی (Mitsubishi) نگه داشته است.

محصولات ومزایا

QCY با تولید محصولات متنوع توانسته است جایگاه خود را در بازار تثبیت کند.از محصولات اصلی این برند میتوان به هدفون های بی سیم،هدست های ورزشی و همچنین هدست های مخصوص تماس های تلفنی اشاره کرد.

برای اشنایی با گوشی های شیائومی زیر 10 میلیون تومان کلیک کنید

2
هدفون بلوتوثی کیو سی وای مدل T20 AilyPods Neo

۸۴۹,۰۰۰ تومان

مقاومت در برابر آب و گرد و غبار:دارد، گواهی IPX4
نسخه بلوتوث:5.3
زمان شارژ شدن:۲ ساعت

خرید هدفون بلوتوثی کیو سی وای مدل T20 AilyPods Neo

هدفون های بیسیم

هدفون های بی سیم QCY با طراحی مدرن،کیفیت صدای برتر و اتصال پایدار، تجربه ای بی نظیر از گوش دادن به موسیقی و مکالمات تلفنی را ارائه می کنند.

برای اشنایی با محصولات میبرو کلیک کنید

2
هدفون بلوتوثی کیو سی وای مدل T13X

۶۷۹,۰۰۰ تومان

سازگاری :iOS 12.0 بالاتر, اندروید 6.0 و بالاتر
مقاومت در برابر آب و گرد و غبار/ درجه گواهی‌ نامه :ندارد
نوع اتصال :بی‌ سیم
بلوتوث :نسخه 5.3
قابلیت حذف نویز (ANC) :ندارد

خرید هدفون بلوتوثی کیو سی وای مدل T13X
هدفون بلوتوثی کیو سی وای مدل QCY T10 Pro
هدفون بلوتوثی کیو سی وای مدل QCY T10 Pro

۷۲۰,۰۰۰ تومان

-رابط: بلوتوث
-نوع اتصال: بی سیم
-نوع هدفون: In Ear
-اندازه درایور: 7.2 میلی‌متر
-محدوده برد بلوتوث: 10 متر
-میزان حساسیت درایور: 103 دسی بل
-ویژگی‌های خاص: دارای قابلیت حذف صدای نویز اطراف، دارای هدفون های لمسی، مناسب برای مکالمه، ورزش و کاربری عمومی، قابلیت ارتباط با دستیار صوتی Siri Apple, Google Voice Assistant

خرید هدفون بلوتوثی کیو سی وای مدل QCY T10 Pro

هدست های ورزشی

با اهمیت دادن به استفاده در شرایط ورزشی،هدست های ورزشی QCY  با طراحی ضد اب و مقاوم،انتخابی مناسب برای فعالیت های بدنی و ورزشی فراهم میکند.

2
هدفون بلوتوثی بی سیم کیو سی وای مدل H2

۷۸۹,۰۰۰ تومان

کنترل موسیقی: بله
جنس بدنه: پلاستیک
ظرفیت باتری: 400 میلی‌آمپرساعت

خرید هدفون بلوتوثی بی سیم کیو سی وای مدل H2

هدست های تماس تلفنی

هدست های تماس تلفنی کیو سی وای با کیفیت میکروفون برتر،کاهش نویز های محیطی و اتصال بی سی،تجربه مکالمات تلفنی را به سطح جدید ارتقا میدهند.

نقاط قوت

کیفیت صدا:محصولات QCY با کیفیت صدای بالا و بیس عمیق،تجربه گوش دادن به موسیقی را بهبود می بخشند.

اتصال پایدار:تکنولوژی بلوتوث پیشرفته در محصولات کیو سی وای باعث ایجاد اتصال پایدار و بدون قطعی میشود.

طراحی مدرن:طراحی جذاب و مدرن این محصولات باعث جلب توجه کاربران میشود.

قیمت مناسب:QCY با ارائه محصولات با کیفیت به قیمت های مقرون به صرفه به عنوان یک انتخاب جذاب در بازار مشخص شده است.

برای  معرفی انواع اسپیکر های انکر کلیک کنید

آینده برند

با توجه به پیشرفت های مداوم در فناوری های بی سیم وتوانایی برند QCY در ارائه محصولات با کیفیت،منتظر هستیم ببینیم این برند چه نوآوری هایی در آینده خواهد داشت.

پرفروش ترین محصولات برند QCY

بیشتر محصولات این برند در ایران مربوط به هندزفری های بلوتوثی می باشد که با تکنولوژی و ساختار مختلف به بازار عرضه شده اند.در ادامه به معرفی برخی از این مدل های می پردازیم.

هدفون بلوتوثی کیو سی وای مدل QCY T13

داخل پکیج هندزفری بلوتوثی شیائومی QCY T13 یک کیس شارژ، یک کابل تایپ سی و دو ایرباد قرار گرفته که همگی از متریال درجه یک و باکیفیت ساخته شده‌اند. ایربادها سبک تو گوشی یا In-Ear دارند تا به خوبی کانال گوش شما را پر کنند. از نقش حلقه های سیلیکونی با سه سایز مختلف برای کیپ شدن ایربادها داخل پکیج نیز نمی‌توان چشم پوشی کرد. این حلقه ها را متناسب با سایز مجرای گوشتان انتخاب کنید تا به راحتی روی ایربادها نصب شوند. زاویه بین حلقه سیلیکونی که داخل مجرای گوش می‌رود و ساقه‌ای که خارج گوش می‌ماند به صورتی انتخاب شده که می‌توانید با خیال راحت به فعالیت ورزشی خود بپردازید.

هدفون بلوتوثی کیو سی وای مدل QCY T13
هدفون بلوتوثی کیو سی وای مدل QCY T13

۶۸۹,۰۰۰ تومان

-سازگاری: سازگار با گوشی‌های هوشمند اندروید و iOS
-مقاومت در برابر آب و گردوغبار / درجه گواهی‌نامه: IPX4 (مقاوم دربرابر پاشش آب)
-بلوتوث: نسخه 5.1
-قطر درایور (اسپیکر): 7.2 میلی‌متر
-سایر قابلیت‌ها (ویژگی‌ها): مناسب برای مکالمه , گیمینگ , ورزش , کاربری عمومی ، دارای محفظه شارژ ، حذف نویز میکروفون ، پشتیبانی از فرامین صوتی - صدای Hi-Fi - حالت Sleep Mode برای جلوگیری از لمس ناخواسته - امکان استفاده 60 دقیقه‌ای تنها با 5 دقیقه شارژ
-ظرفیت باتری: باتری با ظرفیت 380 میلی‌آمپر ساعت (محفظه شارژ)

خرید هدفون بلوتوثی کیو سی وای مدل QCY T13

هدفون بلوتوثی کیو سی وای مدل Melobuds ANC HT05

هندزفری بلوتوث شیائومی مدل HT05 MeloBuds ANC از جمله هدفون‌های برند کیو سی وای (QCY) محسوب می‌شود که دارای قابلیت‌های درخور توجه است. این هدفون جدید کیو سی وای با سیستم عامل‌های اندروید و iOS سازگاری دارد و این یک مزیت برای این محصول به‌حساب می‌آید. جنس بدنه‌ی هندزفری HT05 MeloBuds ANC مرغوب بوده و می‌تواند بخش زیادی از کاربران را راضی نگه‌ دارد. این هدفون از پلاستیک با کیفیت ساخته شده است. هدفون و هندزفری مورد اشاره مجهز به 2 گوشی است و به‌ صورت بی‌سیم و به‌ لطف بلوتوث به دستگاه مورد نظر اتصال پیدا می‌کند.

1
هدفون بلوتوثی کیو سی وای مدل Melobuds ANC HT05

۱,۱۹۷,۰۰۰ تومان

سازگاری اندروید و iOS
مقاومت در برابر آب و گرد و غبار/ درجه گواهی‌ نامه :دارد/ IPX5
نوع اتصال :بی‌ سیم
بلوتوث :نسخه 5.2
قابلیت حذف نویز (ANC) :دارد

خرید هدفون بلوتوثی کیو سی وای مدل Melobuds ANC HT05

هدفون بلوتوثی کیو سی وای مدل T13X

هندزفری qcy مدل t13x  یکی از جدیدترین محصولات QCY با طراحی زیبا و مینیمال و با عملکردی فوق‌العاده است. اگر به دنبال جدیدترین مدل هندزفری بی سیم با کیفیت صدای عالی هستید این محصول یک پیشنهاد ویژه برای شما است. هندزفری qcy t13x  دارای عمر باتری خوب و مناسب برای گوش دادن به موسیقی و پادکست است. نسخه بلوتوث ایرپاد qcy t13x  نسبت به مدل‌های قبلی خود ارتقا یافته و 5.3 است و محدوده عملکرد حدود 10 متر را پوشش می‌دهد.برند QCY تولید کننده محصولات هوشمند خلاقانه هست و به صورت اختصاصی در تولید دستگاه‌های صوتی فعالیت دارد.

2
هدفون بلوتوثی کیو سی وای مدل T13X

۶۷۹,۰۰۰ تومان

سازگاری :iOS 12.0 بالاتر, اندروید 6.0 و بالاتر
مقاومت در برابر آب و گرد و غبار/ درجه گواهی‌ نامه :ندارد
نوع اتصال :بی‌ سیم
بلوتوث :نسخه 5.3
قابلیت حذف نویز (ANC) :ندارد

خرید هدفون بلوتوثی کیو سی وای مدل T13X

چرا باید محصولات QCY را بخریم؟

شاید با خودتان بگویید چه دلیلی دارد که محصولات کیو سی وای را به برند های معتبری مانند اپل،سامسونگ و یا سونی ترجیح بدهید.ممکن است از این نظر حق با شما باشد اما باد این نکته را هم در نظر داشته باشید که هدف QCY ارائه محصولات با قیمت مناسب و به اصطلاح "اقتصادی" است.در نتیجه با توجه به گرانی و قیمت بالای این برند ها (به خصوص در ایران) محصولات QCY می تواند گزینه مناسبی برای اکثر ماها باشد.

چرا افراد هدفون های بی سیم خریداری میکنند؟

  • خداحافظی با سیم های درهم تنیده.
  • دیگر نیازی نیست تا تلفن همراه خود را هنگام پیاده روی از کیف یا جیب خود در بیاورید.
  • دیگر موبایل،تبلت و لپتاپ شما به صورت تصادفی با کشیده شدن سیم هدفون از روز میز نمی افتد.
  • دیگر نیازی نیست نگران خرابی پورت هدفون جک گوشی موبایل خود باشید.

آیا QCY یک برند چینی هست؟

کیو سی وای یک شرکت صوتی از Shenzhen چین است که طراحی و نواوری را ترکیب میکند و محصولات عملکرد-محور را به بازار میاورد

آیا QCY متغلق به برند شیائومی است؟

خیر.QCY به شرکت شیائومی تعلق ندارد.این شرکت با زنجیره اکولوژی شیائومی همکاری دارد.

QCY در سال 2009 زیر نظر شرکت مادر Hele Electromics تاسسیس شد.

نتیجه گیری

برند QCY با تمرکز بر کیفیت،نوآوری وقیمت مناسب به یک انتخاب محبوب در زمینه تجهیزات بی سیم تبدیل شده است.محصولات این برند توانسته اند تجربه کاربران را بهبود بخشند و بازار را با دستاورد های جدیدی در دنیای تکنولوژی غنی تر کنند.

ساعت هوشمند کیو سی وای مدل GTS Watch

ساعت هوشمند شیائومی QCY GTS از جمله محصولاتی است که برای فعالیت‌ های روزانه بسیار مناسب است. ظاهر جذاب این ساعت باعث شده که بتوانید این محصول را با هر مدل لباسی هماهنگ کنید. ساعت هوشمند شیائومی QCY GTS با صفحه نمایش 1.85 اینچی تولید شده است. این صفحه نمایش، توانایی ارائه فضای فوق العاده مناسبی را در برابر کاربران اصلی داراست. کیفیت بالای تصویر صفحه نمایش ساعت هوشمند شیائومی QCY GTS را می توان بزرگترین مزیت آن به شمار آورد.

1
ساعت هوشمند کیو سی وای مدل GTS Watch

۹۷۹,۰۰۰ تومان

اندازه 1.85 اینچ
دارای قابلیت مکالمه از طریق بلوتوث
کنترل سطح اکسیژن خون
پشتیبانی از زبان فارسی
مقاوم در برابر آب

خرید ساعت هوشمند کیو سی وای مدل GTS Watch

ساعت هوشمند کیو سی وای مدل GTC Watch

اولین موضوعی که باید به آن اشاره کنیم، قیمت است. قیمت ساعت کیو سی وای مدل  gtcباعث شده که خیلی‌ها به خرید این ساعت هوشمند فکر کنند. موضوع بعدی امکاناتی است که ساعت هوشمند qcy مدل gtc پیش روی کاربران قرار می‌دهد. از جمله امکانات ساعت qcy gtcمی‌توانیم به مقاوم بودن در برابر نفوذ گرد و خاک اشاره کنیم. البته که این ساعت هوشمند کیو سی وای در برابر نفوذ آب هم مقاوم است. ساعت qcy مدل  gtcبا برخورداری از استاندارد IP68 به گزینه‌ای مناسب برای فعالیت‌های ورزشی مختلف از جمله شنا کردن و حتی سفر رفتن تبدیل شود. ساعت qcy مدل gtc قابلیت شخصی سازی شدن هم دارد. می‌توانید از واچ فیس‌های متعدد برای این محصول استفاده کنید تا هر چند وقت یکبار ظاهری جذاب برای ساعت خودتان داشته باشید.

2
ساعت هوشمند کیو سی وای مدل GTC Watch

۸۹۷,۰۰۰ تومان

پشتیبانی از زبان فارسی: ندارد
بلوتوث: نسخه 5.0
قابلیت مکالمه: ندارد
توضیحات رنگ بند و بدنه: عرض بند 22 میلی متر
مقاومت در برابر آب و گردوغبار / درجه گواهی‌نامه: دارای گواهینامه IP68 (مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار تا عمق

خرید ساعت هوشمند کیو سی وای مدل GTC Watch

هدفون بلوتوثی کیو سی وای مدل T20 AilyPods Neo

هدفون qcy t20 یکی از محصولات جذاب از تولیدات برند شناخته شده qcy است. ایرپاد qcy t20 با داشتن گواهینامه استاندارد IPX4 و مقاومت در برابر آب و گرد و خاک توانسته نظر طیف گسترده‌ای از طرفداران هندزفری‌های بلوتوثی را به خود جلب کند. این محصول با انواع گوشی‌های اندروید و IOS سازگار است و نسخه بلوتوث این هندزفری 5.3 است. با این نسخه، ایرپاد t20 با سرعت بالایی متصل شده و تا برد 10 متر را بدون کوچکترین افت کیفیت و قطعی، پاسخگو خواهد بود.

2
هدفون بلوتوثی کیو سی وای مدل T20 AilyPods Neo

۸۴۹,۰۰۰ تومان

مقاومت در برابر آب و گرد و غبار:دارد، گواهی IPX4
نسخه بلوتوث:5.3
زمان شارژ شدن:۲ ساعت

خرید هدفون بلوتوثی کیو سی وای مدل T20 AilyPods Neo

هدفون بلوتوثی کیو سی وای مدل T13 ANC

هندزفری بی‌سیم QCY T13 از طراحی داخل گوش و جذابی بهره می‌برد. درایور 7.2 میلی‌متری دینامیک آن صدای شفاف و هیجان‌انگیزی را تولید و ماژول بلوتوث 5.1 اتصال سریع و پایداری را میسر می‌کند. باتری هندزفری و کیس مجموعا 40 ساعت شارژدهی را به کاربر ارائه می‌دهند. هندزفری بی‌سیم QCY T13 از طراحی داخل گوش بهره می‌برد و با رنگ سفید به بازار عرضه شده است. شیائومی در طراحی این هندزفری اصول ارگونومی را رعایت کرده است و زاویه‌ای که بین قسمت سری و پایه هندزفری وجود دارد باعث می‌شود تا به شکل بهتری درون گوش قرار بگیرد.

1
هدفون بلوتوثی کیو سی وای مدل T13 ANC

۸۱۷,۰۰۰ تومان

مقاومت در برابر آب و گردوغبار / درجه گواهی‌نامه: دارد (استاندارد IPX5، مقاومت در برابر پاشیده شدن آب)
بلوتوث: نسخه 5.2
قطر درایور (اسپیکر): 7.2 میلی متر
سایر قابلیت‌ها (ویژگی‌ها): دارای فناوری کاهش صدای فعال (ANC) / دارای قابلیت شارژ سریع / پشتیبانی از کدهای صوتی SBC و AAC / امکان 60 دقیقه پخش موسیقی با پنج دقیقه شارژ شدن / پشتیبانی از اپلیکیشن QCY
ظرفیت باتری: کیس شارژ 380 میلی‌آمپر ساعت

خرید هدفون بلوتوثی کیو سی وای مدل T13 ANC

هندزفری بی سیم کیو سی وای مدل T16

کمپانی کیو سی وای که از زیر مجموعه‌های شرکت بزرگ شیائومی است، بیشتر در زمینه طراحی و تولید هندزفری فعالیت می‌کند و دارای تنوع بسیار بالایی است و ویژگی‌های خوبی را نیز در هندزفری های خود قرار داده تا مخاطبان را به راحتی به شمت خود بکشاند و نیازهای آن‌ها را نیز برآورده سازد. هندزفری بلوتوث QCY T16 با قابلیت حذف نویز CVC می‌تواند کیفیت بسیار خوبی را برای مکالمه در اختیار شما قرار دهد و همچنین قابلیت AptX نیز می‌تواند به شنیدن با کیفیت‌تر موسیقی کمک کند و تجربه شنیداری قابل توجهی را برای شما فراهم آورد.

1
هندزفری بی سیم کیو سی وای مدل T16

۸۷۹,۰۰۰ تومان

-سازگاری: دستگاه های اندروید ، iOS
-مقاومت در برابر آب و گردوغبار / درجه گواهی‌نامه: گواهی IPX4 | ضد پاشش آب ، تعریق و باران
-بلوتوث: نسخه 5.2
-قطر درایور (اسپیکر): 7.2 میلی متر
-سایر قابلیت‌ها (ویژگی‌ها): صدای داینامیک AptX / مناسب برا گیمر ها با تاخیر ناچیز / پشتیبانی از شارژ سریع
-بازدهی باتری: 5 ساعت پخش موسیقی / حالت استندبای 70 ساعت

خرید هندزفری بی سیم کیو سی وای مدل T16

هدفون بلوتوثی کیو سی وای مدل QCY T19

 QCY T19 طراحی مدرن و جذابی دارد و بدنه گوشی‌ها و کیس دارای بافت ریزی است که توجه به جزئیات را نشان می‌دهد. هندزفری از استایل داخل گوش بهره می‌برد و از نوع پایه‌دار به حساب می‌آید. پایه‌های QCY T19 طراحی کارآمدی دارند و به خوبی وزن هندزفری را تقسیم می‌کنند.

هدفون بلوتوثی کیو سی وای مدل QCY T19
هدفون بلوتوثی کیو سی وای مدل QCY T19

۷۴۹,۰۰۰ تومان

-رابط: بلوتوث
-نوع اتصال: بی‌سیم
-نوع هدفون: In Ear
-اندازه درایور: 10 میلی‌متر
-ولتاژ ورودی: 5 ولت
-محدوده برد بلوتوث : 10 متر
-ویژگی‌های خاص: دارای طراحی ارگونومیک، دارای هدفون‌های لمسی، مجهز به کیس شارژ با ظرفیت 400 میلی آمپر ساعت، مناسب برای موسیقی، مکالمه و گیمینگ

خرید هدفون بلوتوثی کیو سی وای مدل QCY T19

هدفون بلوتوثی کیو سی وای مدل QCY T5

با پیشرفت تکنولوژی و بی‌سیم شدن اکثر لوازم مورد نیاز ما، هدفون‌ها نیز دچار این تغییر و تحول شده‌اند و محبوبیت بالایی نزد مردم پیدا کرده‌اند. هدفون بلوتوثی کیو سی وای مدل T5 یک محصول منحصربه‌فرد از برند کیو سی وای است. شما با برداشتن هدفون از قاب شارژ، می‌توانید آن را از طریق بلوتوث به گوشی یا دستگاه پخش‌کننده موسیقی متصل کنید. هدفون T5 به لطف بهره‌گیری از نسخه پنجم بلوتوث می‌تواند اتصال پایداری را تا فاصله 10 متر ایجاد کند.

2
هدفون بلوتوثی کیو سی وای مدل QCY T5

۵۸۹,۰۰۰ تومان

- نوع اتصال: بی‌سیم
- نوع گوشی: دو گوشی
- رابط: بلوتوث
- باتری: دارد

خرید هدفون بلوتوثی کیو سی وای مدل QCY T5
نویسنده

در مورد نویسنده این مطلب بیشتر بدانید

  • رضا  طاهریان
    رضا طاهریان
نظرات کاربران زاجیتال

نظر شما در مورد مطلب بالا چیست؟

  • محمدرضا اکبری فر در تاریخ ۱۶ مهر، ۱۴۰۲ در پاسخ گفته:
    ممنون بابات اطلاعات جامع و کاملتون خیلی وقته مدل t13 رو از شما خریداری کردم بسیار راضیم
  • رضا  طاهریان
    رضا طاهریان در تاریخ ۱۶ مهر، ۱۴۰۲ در پاسخ محمدرضا اکبری فر گفته:
    سلام روزتون بخیر بله همانطور که اشاره کردید مدل t13 بسیار محبوب واقع شده
  • هنوز وارد نشده اید

    برای ارسال نظرات خود میبایست ابتدا وارد حساب کاربری خود بشوید و یا اگر هنوز ثبت نام نکرده اید در چند ثانیه ثبت نام کنید

    ورود به حساب کاربری