شرکت سامسونگ در رویداد پلکسی آنپکد خود ، 4 محصول را معرفی کرد که شامل 2 گوشی ، یک واچ و یک ایرباد بود . در ادامه با زاجیتال همراه باشید تا در این مقاله به یکی از گوشی های  که با نام تجاری زد فلیپ ۳  در این رویداد معرفی شده،  بپردازیم .

قبل از معرفی این محصول بهتر است به یک نکته بپردازیم ، سری قبلی معرفی شده ی این محصول گلکسی زد فلیپ بود که طبق انتظار سری جدید باید با نام گلکسی زد فلیپ 2 وارد بازار می شد اما شرکت سامسونگ برای یکپارچه سازی نام تجاری گوشی های خود ، این سری را با نام گلکسی زد فلیپ 3 منتشر کرد .
 


 

طراحی گلکسی زد فلیپ ۳

زد فلیپ 3 به  لطف اضافه شدن لایه پنل و لایه محافظ  به شیشه فوق العاده نازک نمایشگرش ، در حدود 80 درصد از زد فلیپ مقاوم تر شده است و همچنین شرکت سامسونگ ادعا کرده است که در  زد فلیپ 3 از محکم ترین قاب آلمینیومی استفاده شده است .

اگر کاربران به خاطر داشته باشند ، طراحی گوشی های قدیمی نیز به صورت تاشو بود و این گوشی برای مخاطبان ، گوشی های قدیمی تاشو ا یادآوری می کند ، همچنین می توان گقت طراحی این گوشی مانند صدف است چون بر روب محور افقی بسته و باز می شود .

سامسونگ این گوشی جدید خود را ازاستاندارد ضد آب IPX8 بهره مند کرده است که این اجازه را به مخاطبین خود می دهد که بتوانند این گوشی را به عمق ۱٫۵ متری آب به مدت ۳۰ دقیقه ببرند .

وقتی به پشت این گوشی نگاه کنید اول یک نوار مشکی رنگی را مبینید که مجهز به دو دوربین اصلی و یک صفحه نمایش کوچک می باشد و در قسمت پایین این نوار قسمت قسمت پوشش پشت وجود دارد که رنگ های مختلف این محصول را نشان میدهد که رنگبندی این محصول به رنگ های کرم، خاکستری، سبز تیره، بنفش یاسی، صورتی، سفید و مشکی می باشد .


مشخصات گلکسی زد فلیپ ۳ 

ابعاد گوشی زد فلیپ 3  در حالت باز شده ۷۲٫۲x۱۶۶٫۰x۶٫۹ میلی‌متر و در حالت تا شده ۷۲٫۲x۸۶٫۴x۱۷٫۱ میلی‌متر می باشد و همچنین این گوشی از نظر وزنی نیز در حدود 183 گرم می باشد که نشان از سبکی این دستگاه می دهد و همچنین  ابعاد کوچک تر شده این محصول نشان از این می دهد که باتری طراحی شده برای این محصول نیز کوچک تر شده است .

وقتی این گوشی را باز می کنید  با  پنل ۶٫۷ اینچی داینامیک آمولد ۲۶۴۰ در ۱۰۸۰ با تراکم پیکسلی ۴۲۵ روبه‌رو خواهیم بود اما وقتی این گوشی را به پشت می چرخانید با یک صفحه‌نمایش ۱٫۹ اینچی سوپر آمولد  با تراکم پیکسلی ۳۰۳ مواجه می شوید که کاربرد این صفحه نمایش برای کاربران این می باشد که اگر گوشی در حالت تا شده باششد می توانند با استفاده ازاین صفحه نمایش نوتیفکیشن ها را بخوانند ، عکس سلفی بگیرند و همینطور میتوانند  موزیک مورد علاقشون را پخش کنند . نرخ نوسازی هر دو صفحه‌نمایش آمولد، ۱۲۰ هرتز است. 

شرکت سامسونگ در طراحی دوربین های این گو شی از دوربین ۱۲ مگاپیکسلی واید و اولترا واید با گشودگی دیافراگم f/1.8 در پشت و یک دوربین ۱۰ مگاپیکسلی در جلو برای عکس سلفی استفاده کرده است .

در قسمت سخت افزاری این گوشی از پردازنده کوالکام اسنپدراگون 888 و رم ۸ گیگابایتی استفاده شده است وو همچنین ظرفیت های داخلی ارائه شده برای این گوشی 128 و 256 گیگابایت می باشد و نکته قابل توجه این می باشد که این گوشی  از کارت های افزایش حافظه microSD  پشتیبانی نمی کند بنابراین کاربران در هنگام خرید دقت کنید که ظرفیت  مورد نیاز خود را تنها از طریق  با ظرفیت داخلی میتوانید  انتخاب کنید.
 


قیمت گلکسی زد فلیپ ۳

شرکت سامسونگ نسل قبلی این گوشی که با نام تجاری گلکسی زد فلیپ  می باشد را در ابتدا  با قیمت ۱۳۸۰ دلار ، نسخه اورجینال را و با قیمت۱۴۴۰ دلار  نسخه 5G  آن را در آمریکا عرضه کرد که پس از مدتی قیمت این محصول را کاهش داد و با قیمت 1199 دلار به فروش رساند اما شرکت سامسونگ راجبع گلکسی زد فلیپ 3 اعلام کرده است  که فروش آن  را با قیمت 1000 دلار شروع خواهد کرد.


تاریخ عرضه گلکسی زد فلیپ ۳ 

گلکسی زد فلیپ 3 در تاریخ 20 مرداد در رویداد آنپکد سامسونگ معرفی شده است که از همان تاریخ پیش خرید این گوشی آغاز شده است و سامسونگ تاریخ غرضه این محصول در بازار را تاریخ 27 آگوست یعنی 25 شهریور اعلام کرده است .
 

نویسنده

در مورد نویسنده این مطلب بیشتر بدانید

  • سِودا  بزرگمهر
    سِودا بزرگمهر
    از اعضای تیم زاجی مگ و از طرفداران دنیای دیجیتال
نظرات کاربران زاجیتال

نظر شما در مورد مطلب بالا چیست؟

    هنوز وارد نشده اید

    برای ارسال نظرات خود میبایست ابتدا وارد حساب کاربری خود بشوید و یا اگر هنوز ثبت نام نکرده اید در چند ثانیه ثبت نام کنید

    ورود به حساب کاربری