شرکت سامسونگ از لپ تاپ های جدید خود رونمایی کرده است ، این سری جدید که با نام گلکسی بوک 2 پرو می باشد مجهز به پردازنده‌های نسل دوازدهم اینتل و نمایشگر امولد شده است که این ویزگی نشان از دسترسی راحت شمابه یک محصول با کیفیت بالا ، سبک و طراحی خاص می باشد.
برند سامسونگ برند جهانی می باشد که امکان ندارد کسی بگوید که تا به حال اسم این برند به گوش ما نخورده است ، همچنین حوزه های فعالیت این برند بسیار گسترده می باشد از نمونه حوزه های فعالیت برند سامسونگ می توان به تبلت های سامسونگ ، موبایل های سامسونگ ، هدفون های سامسونگ و ساعت های سامسونگ و.... اشاره کرد . این برند تمام محصولات خود را با کیفیت بالایی تهیه میکند ، به طور مثال چندوقت پیش که زمان گلکسی آنپکد این شرکن بود و ازگوشی جدید خود گلکسی اس 22 ولترا رونمایی کرد ، در اونجا این نکته را ذکر نمود که برای حفاظت از محیط زیست در ساخت این گوشی از اجناس بازیافتی استفاده کرده است که از آسیب به محیط زیست جلوگیری کند ، به نظ من این ایده بسیار جالبی است چون در حال حاضر هر فردی حداقل یم گوشی موبایل را دارد اگر بیشتر نداشته باش و اگر بیشترین بخش این گوشی ها بازیافتنی باشد سهم خیلی زیادی در نجات محیط زیست خواهد داشت.

طراحی گلکسی بوک 2 پرو

طراحان شرکت سامسونگ سری گلکسی بوک 2 پرو را در دو سایز طراحی کرده اند ، سایز کوچیک تر دارای ابعاد 13.3 اینچ می باش در حالیکه سایز بزرگتر در ابعاد 15.6 اینچ طراحی شده است.
گلکسی بوک 3 که در اینچ  13.3 اینچ می باشد  دارای ابعاد 304 در 199 در 11.2 میلی‌متر میلی متر می باشد ، در حالیکه مدل بزرگتر که در اینچ 15.6اینچ می باشد در ابعاد طول و عرض 355 در 225 میلی‌متر اما در دو ضخامت تهیه شده است که متغییر بودن ضخاتش نیز به دلیل نوع جنس به کار رفته در این سری می باشد که اگر با گرافیک مجتمع باشد دارای ضخامت 11.7می باشد  و اگر  با گرافیک اختصاصی باشد ضخامت آن  به 13.2 میلی‌متر نیز می رسد و هچنین این تغییر ضخامت در وزن نیز تاثیر گذار بوده است که وزن این مدل بدون گرافیک خارجی 1.11 و با گرافیک خارجی 1.17 کیلوگرم می باشد.

مشخصات سخت افزاری و نرم افزاری گلکسی بوک 2 پرو

سری گلکسی بوک 2 پرو به ویندوز 11، نمایشگر با رزولوشن 1920 در 1080 پیکسل و پردازنده‌های Core i7 و Core i5 نسل دوازدهم اینتل مجهز شده است .همانطور که در بالا ذکر کردیم این سری مک بوک 2 در دو سایز می باش که هر وسایز آن نیز دارای ارتباطات وای فای 6E و بلوتوث 5.1 می باشد و همچنین طراحان شرکتسامسونگ تصیم بر این گرفته اند که این سری را در دو رنگ نقره‌ای و گرافیتی طراحی و تولید کنند.
در قسمت طراحی این نکته را ذکر نمودیم که  گلکسی بوک 2 پروی که 15.6 اینچی می باشد در دو وزن می باشد که بالا دقیق علت این تفاوت وزنی توضیح داده شده و همچنین در مدل گرافیک مجتمع از اینتل Iris X و در مدل گرافیک اختصاصی از اینتل Arc استفاده شده است.

گلکسی معرفی شد S22 اولترا با قلم S PEN 

باتری گلکسی بوک 2 پرو

اگر شما قصد خرید یک لپ تاپ را داشته باشید حتما می دانید که یکی از اولویت ها برای کاربراینی که قصد خرید کالاهای دیجیتال از جمله همچنین کالای دیجیتالی را دارند باتری آن کالا می باشد .
گلکسی بوک 2 پرو نیز برای هر اینچ خود مجهز به یک باتری متفاوت شده است  که طراحان شرکت سامسونگ در مدل 13.3 اینچی از باتری 63 وات‌ساعتی  استفاده نموده اند و درحالیکه در مدل 15.6 اینچی از باتری 68 وات‌ساعتی استفاده شده است.
شرکت سامسونگ مدعی شده است که شما هگامی که دستگاهتان ازشارژ کامل برخوردار باشد میتوانید به ممدت 21 ساعت از دستگاهتان به طور مداوم استفاده نمایید که این نکته برای افرادی که کتارشان با لپ تاپ می باشد بسیار نکته قابل توجهی می باشد و یک نکته مثبت برای این دستگاه می باشد.علاوه بر نکته های ذکر شده در بالا هر دو مدل این سری از آداپتور شارژ 65 واتی با USB-C بهره می برند.

ویژگی های گلکسی بوک 2 پرو

دو تا از ویژگی های خاص سری  گلکسی بوک 2 پرو که می خواهیم به آن اشاره کنیم  وبکم 1080p و میکروفن دوگانه‌ای  می باشد که شرکت سامسونگ برای این محصول خود در نظر گرفته است ، شما از طریق هوش مصنوعی دستگاه خود میتوانید نویز را کاهش دهید و همچنین این وبکم مجهز به قابلیت Sudio Mode  می باشد که بااستفاده از این ویژگی تصویر شما در مرکز قاب دوربین ی ماند.
از دیگر ویژگی هایی ک در  گلکسی بوک 2 پرو به کار رفته است میتوان به جهز شدن این سری به  حسگر اثر انگشت و فناوری‌های صوتی AKG و دالبی اتموس اشاره کرد .

قیمت و ظرفیت های گلکسی بوک 2 پرو

این لپ‌تاپ در نسخه پایه 13.3 اینچی با پردازنده Core i5، رم 8 گیگابایت و 256 گیگابایت حافظه داخلی، 1199 یورو قیمت دارد. در مدل 15.6 اینچی با پردازنده Core i7، رم 16 گیگابایتی و 512 گیگابایت حافظه داخلی، قیمت لپ‌تاپ سامسونگ به 1599 یورو می‌رسد. در صورتی که به سراغ ارتباط 5G بروید، قیمت آن به 1749 یورو می‌رسد.

نویسنده

در مورد نویسنده این مطلب بیشتر بدانید

  • سِودا  بزرگمهر
    سِودا بزرگمهر
    از اعضای تیم زاجی مگ و از طرفداران دنیای دیجیتال
نظرات کاربران زاجیتال

نظر شما در مورد مطلب بالا چیست؟

    هنوز وارد نشده اید

    برای ارسال نظرات خود میبایست ابتدا وارد حساب کاربری خود بشوید و یا اگر هنوز ثبت نام نکرده اید در چند ثانیه ثبت نام کنید

    ورود به حساب کاربری