شرکت هواوی از پاوربانک بزرگ خود که از قدرت بالایی نیز بهره میبرد رونمایی کرد، این پاوربانک رونمایی شده در دو ظرفیت ۵۰۰ وات‌ساعتی و ۱۰۰۰ وات‌ساعتی ارائه شده است . کاربران گرامی که این دستگاه را تهیه میکنند با استفاده از ورودی DC و AC میتواند دستگاه هایی که این کابل های را پشتیبانی میکنند را شارژ کنند از جمله این دستگاه ها میتوان به خوراک‌ پز، پهپاد، خنک‌کننده‌های الکتریکی و دستگاه قهوه‌ساز اشاره کرد.


با توجه به عکس های منتشر شده از این محصول درمیابیم که قاب آلمینیومی دور تا دور این محصول را احاطه کرده که از دلای استفاه از این قاب آلمینیومی دفع گرما و خنک کردن دستگاه می باشد به این دلیل که این دستگاه فاقد فن می باشد.

سایت گیزموچاینا در مورد این پاور بانک اطلاعاتی منتشر کرده است که از جمله این اطلاعات اسم این محصول می باشد ، این دستگاه به نام با نام iSitePower-M Mini  می باشد و همچنین همانطور که در بالا گفته شده بود این شرکت به ظرفیت این پاوربانک اشاره کرده است که در دو ظرفیت ۵۰۰ وات‌ساعتی و ۱۰۰۰ وات‌ساعتی تولید شده است و همچنین در آخر به قیمت این محصول اشاره میکند که پاوربانک با ظرفیت ۵۰۰ وات‌ساعتی ددر قیمت ۲۴۵۰ یوان یا ۳۸۴ دلار به بازار عرضه خواهد شد و در ظرفیت ۱۰۰۰ وات‌ساعتی با قیمت ۴۲۵۰ یوان یا ۶۶۵ دلار قرار است به بازار ارائه شود .

شرکت هواوی این پاورباک را به گونه ای طراحی کرده است که به دلیل ابعاد کوچک و وزن کم این محصول شما بتوانید به راحتی این محصول را حمل و نقل کنید و برای کاربرد های خود به هرجا که نیاز است انتقال دهید. 

این دستگاه دارای کاربرد های  زیادی می باشد از جمله کاربرد های این پاوربانک می توان به منبع انرژی در شرایط اضطراری ، روشنایی در شب د رمواقعی که به کمپ یا مسافرت در محیط باز میروید  و به عنوان پاوربانک و شارژ کردن دستگاه های  موردنیاز خود میتوانید از این دستگاه استفاده کنید.هر دو ظرفیت این پاور بانک با استاندارد خروجی ۲۲۰ ولت AC و پشتیبانی از درگاه یواس‌بی سی  می باشد که به شما امکان شارژ سریع ۶۰ وات را ارائه میدهد.

یکی از اطلاعاتی که برای خریدارن پاوربانک مهم می باشد میزان زمان شارژ پاوربانک می باشد ، این پاور بانم با ظرفیت ۵۰۰ وات‌ساعتی حدود سه ساعت زمان   طول می کشد تا به طور کامل شارژ شود و ظرفیت ۱۰۰۰ وات‌ساعتی نیز  ۴٫۵ ساعت طول میکشد تا به طور کامل شارژ شود. 

یکی از ویژگی های جذابی که در هر دو ظرفیت این پاوربانک وجود دارد شارژ سریع با پنج روش می باشد ، این روش ها به صورت روبه رو می باشد: شارژ عادی با برق، شارژ با خودرو، یواس‌بی سی، انرژی خورشیدی و شارژ ترکیبی (شامل شارژ از طریق خودرو + شارژ خورشیدی/برقی + شارژ یواس‌بی سی) می باشد .

در آخر نیز به ویژگی هایی ایمنی این پاوربانک بپردازیم ، از جمله این ویژگی ها ایمنی می توان به حفاظت در برابر ولتاژ شارژ، حفاظت در برابر ولتاژ تخلیه، حفاظت از اتصال کوتاه، حفاظت در برابر جریان بیش از حد تخلیه، حفاظت در برابر جریان اضافه شارژ و درجه حرارت اشاره کرد.

نویسنده

در مورد نویسنده این مطلب بیشتر بدانید

  • سِودا  بزرگمهر
    سِودا بزرگمهر
    از اعضای تیم زاجی مگ و از طرفداران دنیای دیجیتال
نظرات کاربران زاجیتال

نظر شما در مورد مطلب بالا چیست؟

    هنوز وارد نشده اید

    برای ارسال نظرات خود میبایست ابتدا وارد حساب کاربری خود بشوید و یا اگر هنوز ثبت نام نکرده اید در چند ثانیه ثبت نام کنید

    ورود به حساب کاربری