در مورد بادز Z2 شایعات زیادی منتشر شده بود که الان با توجه به اطلاعاتی که در رابطه با این محصول منتشر شد می توانیم به برسی صحت اطلاعات منتشر شده بپردازیم.

این ایرباد قرار است در دو رنگ مشکی و سفید تولید و به بازار ارائه شود و همچننی اگر بخواهید وزن این محصول را بدانید تا بفهمید آیا جزو ایرباد های سنگین می باشد یا سبک باید بگم بهتون که وزن هر گوشی‌ این ایرباد ۴٫۶ گرم می باشد .

با توجه به برسی انجام شده یکی از مهم ترین تغییرات یا به قولی بروز رسانی که روی این ایرباد اعمال شده است به مجهز شدن این ایرباد به 3 میکروفون برای ازائه قابلیت حذف نویز فعال می باشد که البته از ورود باد به داخل گوشتان نیز جلوگیر میکند.

جعبه ی این ایرباد به درگاه یواس‌بی نوع سی مجهز شده که شما از طریق کابل تایپ سی شارژ کنید کیس دستگاه خود را اما متاسفانه این دستگاه از طریق شارژ بی سیم شارژ نمی شود.

متاسفانه در بادز Z2 از دک‌های صوتی پایه مثل AAC و SBC استفاده می شود و از دک های صوتی پیشرفته پشتیبانی نمی کند و نکته قابل توجه این می باشد که صدای این محصولات توسط درایورهای ۱۱ میلی‌متری تولید می شود.

در آخر به قسمت مهم باتری این محصول بپردازیم که باتری این محصول ۴۰ میلی آمپر ساعت می باشد و همچنین کیس این محصول مجهز به باتری ۵۲۰ میلی آمپر ساعتی می باشد که شما میتوانید در مدت زمان 90 دقیقه کیس ایرباد خود را به طور کامل شارژ نمایید و شما اگر از کیس ایرباد استفاده کنید میتوانید از ایرباد خود تا مدت زمان ۲۷ ساعت استفاده نمایید البته بدون کیس ایرباد نیز ایرباد با سیستم ANC تا ۵ ساعت و بدون آن تا ۷ ساعت امکان استفاده برای کاربران خود را محیا میکند و همچنین باید بدانید که با خاموش کردن سیستم حذف نویز فعال ، ایرباد تا مدت زمان 38ساعت شارژ میدهد.

نویسنده

در مورد نویسنده این مطلب بیشتر بدانید

  • سِودا  بزرگمهر
    سِودا بزرگمهر
    از اعضای تیم زاجی مگ و از طرفداران دنیای دیجیتال
نظرات کاربران زاجیتال

نظر شما در مورد مطلب بالا چیست؟

    هنوز وارد نشده اید

    برای ارسال نظرات خود میبایست ابتدا وارد حساب کاربری خود بشوید و یا اگر هنوز ثبت نام نکرده اید در چند ثانیه ثبت نام کنید

    ورود به حساب کاربری