ضخامت این مک مینی جدید  بسیار کمتر و مانند سایر محصولات اپل نیز از  طراحی با لبه‌های تخت برخوردار شده است.

این مک مینی جدید به دلیل مجهز بودن به تراشه M1X به این شرکت این امکان را داده است که کاربران این امکان را داشته باشد که بتوانید مجموعه کاملی از درگاه ها را در این دستگاه مشاهده کنید ،  درگاه های این دستگاه شامل شامل چهار پورت USB-4 مبتنی‌بر تاندربولت ۳، دو درگاه USB-A، درگاه HDMI و اترنت می باشد .

طبق اطلاعاتی که از قبل در دست داشتیم می دانیم که مک مینی جدید دارای شاسی بازطراحی‌شده و پردازنده M1X می باشد. از دیگر ویژگی این دستگاه  شاسی خارجی بازطراحی‌شده با فریم آلومینیومی و سطح بازتابنده مانند پلکسی‌گلاس می باشد.سطح شیشه‌ای ممکن است .
 



 


در حال حاضر کاربران در انتظار نسل بعدی مک‌بوک پرو می باشند که شرکت اپل قرار است در سپتامبر (شهریور تا مهر) نوت‌بوک‌هایشان را با طراحی جدید و پردازنده M1X و درگاه‌های متنوع قرار است رونمایی خواهد کرد ، به دلیل مشابهات پردازنده های این دو دستگاه کاربران انتظار دارند این دو محصول جدید را با هم در سپتامبر در مراسم  ، رونمایی شود.

مک مینی جدید دارای شاسی خارجی بازطراحی‌شده با فریم آلومینیومی و سطح بازتابنده مانند پلکسی‌گلاس می باشد. 

مارک گِرمن، تحلیلگر نام‌آشنای بلومبرگ، وی می‌گوید مک مینی جدید به تراشه قدرتمند M1X مجهز خواهد شد و با حذف کامل مدل اینتلی، گذار خانواده مک مینی به تراشه‌های سفارشی مبتنی‌بر آرم را تکمیل خواهد کرد. او معتقد است استفاده از مک مینی در مراکز سرور و برای برخی وظایف مانند ویرایش ویدئو و توسعه نرم‌افزار باعث شده است اپل همچنان نسخه اینتل را درکنار نسخه‌های M1 بفروشد. کمپانی اپل در  مک مینی جدید قرار است  از همان رابط اتصال مغناطیسی  که در آی مک 24 اینچی استفادهشده است ، در این مک مینی هم استفاده کنند .
 

نویسنده

در مورد نویسنده این مطلب بیشتر بدانید

  • سِودا  بزرگمهر
    سِودا بزرگمهر
    از اعضای تیم زاجی مگ و از طرفداران دنیای دیجیتال
نظرات کاربران زاجیتال

نظر شما در مورد مطلب بالا چیست؟

    هنوز وارد نشده اید

    برای ارسال نظرات خود میبایست ابتدا وارد حساب کاربری خود بشوید و یا اگر هنوز ثبت نام نکرده اید در چند ثانیه ثبت نام کنید

    ورود به حساب کاربری