شرکت شیائومی باز هم در زمینه ی جارو های رباتیک یا همان جاروهای هوشمند خوش درخشید ، تا به امروز جارو های رباتیک متعددی توسط این شرکت تولید شده است از جمله این جارو ها میتوان به Mi Robot Vacuum mop 2 pro plus ، Xiaomi Mi Mop Essential Vacuum Cleaner، Mi Robot Vacuum-Mop P و .. اشاره کرد ، در حال حاضر هم که جارو جدید MIJIA را تولید کرده است که در نمایندگی های این شرکت در چین موجود می باشند این جاروها و امکان خرید نیز دارند.این مدل جدید MIJIA یکی از قابلیت های حائز اهمیتی که داردویژگی ضد درهم‌تنیدگی  می باشد که شما با استفاده از این دستگاه می توانید تجربه ی بهتری در استفاده از جارو های رباتیک را احساس کنید.

سایت گیزموچاینا گزارش مبتنی بر این محصول ارائه کرده است که در این گزارش مشخصات این محصول را به این گونه شرح داده است که این جاروی رباتیک جدید مدل MIJIA دارای قدرت مکش ۸۰۰۰ پاسکال و باتری ۵۲۰۰ میلی‌آمپر ساعتی می باشد . شاید برای شما تا اینجای مقاله سوال پیش آمده باشد که قابلیت درهم تنیدگی چه قابلیتی می باشد ؟ شما با استفاده از این ویژگی میتوانید بدون دخالت انسان خود دستگاه موهای گیرکرده در برس تمیزکننده دستگاه را جدا میکند. تنها زمانی که نیاز به دخالت انسان در کار این جاروبرقی هوشمند رباتیک می باشد هنگام تخلیه جعبه گردوغبار آن می باشد.
 


شما اگر تجربه کار کردن با جارو های هوشمند رباتیک را داشته باشید می دانید که استفاده طولانی مدت ا این جارو ها باعث کاهش کیفیت کار این دستگاه ها نسبت به روز اول شود که دلیل این کاهش کیفیت نیز گیر کردن مو و ذرات گردو‌غبار بزرگ در قسمت برس جارو می باشد اما این جاروی جدید به دلیل داشتن این ویِژگی که خود دستگاه به صورت خودکار مو را از برس دستگاه جدا میکند که باعث میشود هم طول عمر دستگاه بیشتر شود و هم کیفیت دستگاه مثل روز اول باقی بماند.

به سراغ برسی مشخصات این دستگاه برویم ، جارو MIJIA دارای جعبه گرد و غبار ۴۵۰ میلی‌لیتری و مخزن آب ۲۵۰ میلی‌لیتری می باشد و همچنین از دیگر ویژگی های کاربردی این جاروبرقی رباتیک هوشمند مجهز شدن آن به ماژول بی‌سیم دو حالته وای‌فای و BLE (بلوتوث کم انرژی) می باشد . کاربران می توانند تنها با نزدیک تر کردن گوشی خود به جارو رباتیک به اپلیکیشن  MIJIA به راحتی متصل شوید و برنامه های موردنیاز را به جارو خود بدهید. این دستگاه با قیمت 360 دلار آمریکا به فروش میرسد.

نویسنده

در مورد نویسنده این مطلب بیشتر بدانید

  • سِودا  بزرگمهر
    سِودا بزرگمهر
    از اعضای تیم زاجی مگ و از طرفداران دنیای دیجیتال
نظرات کاربران زاجیتال

نظر شما در مورد مطلب بالا چیست؟

    هنوز وارد نشده اید

    برای ارسال نظرات خود میبایست ابتدا وارد حساب کاربری خود بشوید و یا اگر هنوز ثبت نام نکرده اید در چند ثانیه ثبت نام کنید

    ورود به حساب کاربری