تاریخچه درما

کمپانی درما Deerma در سال 2011 تاسیس شد و هدف خودش، یعنی تبدیل شدن به یک کمپانی تولیدی محصولات نوین با استقبال 1 میلیارد مصرف کننده در سراسر جهان را ادامه می دهد. دفتر مرکزی شرکت درما با 2000 کارمند در گوانجو چین قرار دارد و این برند در مناطق دیگری از جمله پکن، شانگهای، هنگ کنگ و سایر کشورها و مناطق جهان نیز فعالیت می کند. پس در جواب به سوال درما ساخت کجاست باید محصولات این برند را چینی دانست. این شرکت زیر مجموعه شیائومی با کنترل مستقیم کل زنجیره صنعت و انتخاب دقیق محصولات، لوازم خانگی کوچک نوآورانه ای را با طراحی عالی، کیفیت بالا و قیمت مناسب تولید می کند.

محصولات درما شامل انواع گوناگونی از لوازم خانگی برقی است که علاوه بر طراحی زیبا و جذاب، دارای قابلیت های هوشمند و نوآورانه هستند که زندگی روزانه را راحت تر و رفاه را بیشتر می کنند. برند درما تنوع فوق العاده ای از لوازم خانگی برقی را تولید کرده که شامل جارو برقی، جارو شارژی، فرش شو، مبل شو، اتو بخار، دستگاه بخور و رطوبت ساز، غذاساز، آبسردکن، آبگرمکن، هود، گاز، فر و… می شود.

برای آشنایی با جارو های شیاومی کلیک کنید

درما دقیقا چه محصولی می فروشد؟

وقتی صحبت از لوازم خانگی برقی به میان است، deerma حرف‌های گفتنی بسیار زیادی دارد. مثلا در یک محصول مشخص مانند جاروبرقی، deerma با طیف گسترده‌ای از تنوع، میزبان مخاطبین خود است.جارو برقی مناسب برای جمع آوری ریزآشغال، مناسب برای جمع‌آوری مایعات، جارو برقی با قدرت مکش بالا برای مصارف خاص، جاروبرقی با سری‌های مختلف مخصوص مبلمان منزل، جارو شارژی با امکانات برقی و پرتابل منحصر به فرد، جارو بخار شور، تی برقی، تی با چرخش 360 درجه، تی با مخزن ضدعفونی کننده و صدها مدل وسیله و لوازم دیگر که شاید حتی پیش از مشاهده آن‌ها در فروشگاه deerma، نمی‌دانستید اختراع شده و در بازار وجود دارند.

اکنون به چند نکته کلیدی درباره ی جارو های درما می پردازیم:

1-گستردگی رنج محصولات:درما طیف وسیعی از جاروهای ایستاده،دستی،رباتیک و خانگی را ارائه می دهد.آن ها به نیاز ها تمییز کردن در حوزه خانگی و تجاری مختلفی پاسخگو هستند.

2-طراحی:جاروبرقی های درما برای طراحی درخشنده و مینیمال خود مورد ستایش و تشویق قرار میگیرند.آن ها به سبک بودن و قابلیت مانور بالا(به منظور راحتی کاربران)شناخته می شوند.

3-عملکرد:کارایی جاروهای درما بسته به مدل و ویژگی هایشان می تواند متفاوت باشد.بعضی از آن ها به منظور کارهای سبک تر و سطحی و بعضی دیگر طراحی شده با مکش قوی تر برای سطح هایی مانند فرش و قالی طراحی شده اند.

معرفی جاروبرقی های درما

در بین محصولات مختلف کمپانی درما، برخی از آنها با توجه به طراحی و عملکردشان توجه افراد بیشتری را به خود جلب کردند. به عنوان مثال جارو برقی درما و انواع جاروهای شارژی این برند، جایگاه ویژه ای در بین لوازم خانگی پیدا کردند و تبدیل به یکی از محبوب ترین انتخاب ها شدند که در زیر برخی از آنها را معرفی می کنیم.

جارو برقی شیائومی Xiaomi Deerma DX300

 این جارو که به جاروی عصایی یا ایستاده معروف است، سبک بوده و به چندین شیوه قابل استفاده است. شما می توانید با عوض کردی سری جارو آن را برای تمیز کردن دیوارها، مبل‌ها و کف زمین مناسب کنید.همانطور که گفتیم دسته این جارو طوری طراحی شده که هر کسی بتواند آن را بلند کند. بدین منظور موتور دستگاه که سنگینی مشخصی دارد در بالای دسته نصب شده تا مرکز ثقل دستگاه به آنجا منتقل شود. این دستگیره دارای زاویه 60 درجه نیست هست تا وزن زیادی روی دستتان تحمل نکنید.

جارو برقی شیائومی Xiaomi Deerma DX300 Portable Handheld Vacuum Cleaner توان 600 وات
جارو برقی شیائومی Xiaomi Deerma DX300 Portable Handheld Vacuum Cleaner توان 600 وات

۱,۳۹۹,۰۰۰ تومان

-مکش 15000 پاسکال
-توان 600 وات
-ظرفیت مخزن: 800 میلی لیتر
-فیلترهای 3 لایه

خرید جارو برقی شیائومی Xiaomi Deerma DX300 Portable Handheld Vacuum Cleaner توان 600 وات

جارو برقی شیائومی درما مدل DX118C

جارو برقی Deerma DX118C محصولی جدید از شرکت Deerma از زیرمجموعه های شرکت شئاومی است که با قابلیت حمل آسان و طراحی سبک به شما امکان می دهد تا به راحتی هر گوشه از خانه خود را تمیز کنید. جارو برقی دستی Deerma DX118C بیشترین راحتی کاربر را برآورده می کند که نیازهای هر فردی را برآورده می کند. طراحی ارگونومیک در کاهش وزن 1 کیلوگرمی دستگاه ، یک دسته راحت برای نگهداری راحت و توزیع یکنواخت سنگین ترین قسمتهای آن در کل ساختار فراهم می کند. 

1
جارو برقی شیائومی درما مدل DX118C

۱,۹۴۹,۰۰۰ تومان

- ( در صورتی که درخواست یک عدد فیلتر اضافی دارید ، در بخش گارانتی گزینه همراه با فیلتر اضافی را انتخاب نمایید )
- لوله تلسکوپی: دارد
- فیلتر بهداشتی: دارد
- نوع فیلتر خروجی: HEPA
- قابلیت جذب مایعات: خیر
- تعداد سری: 2 عدد
- سری جمع‌آوری مو: ندارد
- 400 وات

خرید جارو برقی شیائومی درما مدل DX118C

جارو برقی درما مدل Deerma DX700

این محصول با کاربرد 2 بر 1 به صورت دستی و عمودی ، بسیار کاربردی تر است. در حالت دستی 1.55 کیلوگرم و حالت عمودی 2.2 کیلوگرم وزن دارد. مناسب برای تمیز کردن چوب ، کف چوبی ، کف کاشی ، ماشین ، تختخواب و غیره. جنس برس تمیز کننده زمین از ABS است و توان آن 600 وات است. ظرفیت محفظه گرد و غبار: 800 میلی لیتر است و طول سیم برق آن 4.5 متر میباشد.

1
جارو برقی درما مدل Deerma DX700

۲,۶۹۷,۰۰۰ تومان

مکش 15 کیلو پاسکال
ولتاژ 220-240V~50-60Hz
منبع تغذیه AC
سطح نویز 75 دسی بل
طول کابل 4.5 متر
توان 600 وات
ظرف زباله 0.8 لیتر
وزن 2.2 کیلوگرم
جنس ABS / پلی کربنات

خرید جارو برقی درما مدل Deerma DX700

جاروبرقی عصایی شیائومی Deerma DX900

 

‏Deerma DX900 دارای یک سیستم فیلتراسیون بسیار کارآمد است که به طور موثر گرد و غبار، مواد حساسیت زا و سایر آلودگی ها را از بین می برد. شما می توانید آن را به 2 روش استفاده کنید و با برس های قابل تعویض می توانید آن را حتی بهتر با نیازهای خود تطبیق دهید. موتور با کارایی بالا عملکرد کارآمد و در عین حال بی صدا را در 75 دسی بل تضمین می کند. جاروبرقی نیز سبک و خوش دست است، بنابراین در حین استفاده از راحتی فوق العاده ای برخوردار خواهید شد.

 

2
جارو برقی عصایی شیائومی Deerma DX900 Vertical Poker Vacuum Cleaner

۲,۴۸۹,۰۰۰ تومان

برند: Deerma
مدل: dx900
ابعاد: 1100 * 137 * 238
وزن: 1.8 کیلوگرم
طول سیم : 4.5 متر
دارای 2 سری

خرید جارو برقی عصایی شیائومی Deerma DX900 Vertical Poker Vacuum Cleaner

جارو برقی شیائومی Deerma DX810

جاروبرقی شیائومی درما DX810 به دلیل وزن سبک و طراحی مناسب تمام گوشه و کنار منزل حتی دور از دسترس ترین نقاط را جارو می کند.جارو برقی های معمولی به دلیل اینکه سنگین هستند، امکان بلند کردن به منظور نظافت قسمت های نزدیک به سقف را ندارند

2
جارو برقی شیائومی Deerma DX810 Vacuum Cleaner

۲,۱۹۰,۰۰۰ تومان

وزن :2 کیلوگرم
دارای فیلتر HEPA
تعداد سری : 3 عدد
قدرت مکش : 16000 پاسکال
ابعاد: 26 در 28.8 در 112.3 سانتی‌متر

خرید جارو برقی شیائومی Deerma DX810 Vacuum Cleaner

جاروبرقی درما مدل DX1000

جدیدترین جاروبرقی درما که با همکاری شرکت شیائومی به بازار عرضه شده جارو برقی درما مدل DX1000 است. این محصول بعد از فروش موفق مدلهای DX700 و DX700S با تقویت این مدلها و رفع ایرادات آنها به بازار عرضه شد. بر خلاف مدلهای قبلی این مدل دارای فیلتری بسیار کارآمد بوده که درواقع فیلتری 4 لایه است که تماما قابل شستشو بوده و با داشتن فیلتر هپا هیچ آلودگی را به محیط انتقال نخواهد داد. مزیت دیگر این محصول وزن سبکتر و جنس بدنه بسیار با کیفیت و خوب آن است. از دیگر مزایای این مدل نسبت به مدلهای قبلی پایه اصلی بهبود یافته آن بوده که تا 120 درجه قابل چرخش بوده و کار با آن را بسیار راحت تر از قبل میکند.

20-3
جاروبرقی درما مدل DX1000

۲,۹۹۰,۰۰۰ تومان

وزن 3.5 کیلوگرم
طول سیم برق : 5 متر
ظرفیت مخزن زباله : 0.5 لیتر
قدرت مکش : 16000 پاسکال
امکانات ظاهری کنترل روی دسته
ویژگی‌های نظافتی فیلتر بهداشتی

خرید جاروبرقی درما مدل DX1000

جارو برقی شیائومی درما Deerma DX115C

جارو برقی مدل Deerma DX115C Household یک جاروبرقی کاربردی است که با توان 400W می‌تواند یکی از وسایل‌های کاربردی خانه برای تمیز کردن محسوب شود. این جارو برقی قابلیت تمیز کردن مکان‌های مختلف مانند زمین‌های سرامیک، سنگ، پارکت و سنگ مرمر را دارا است.شما با استفاده از این جاروبرقی قادر خواهید بود تمامی زباله‌های ریز و درشتی که در سطح یا در عمق زمین وجود دارند را جمع آوری نموده و خانه خود را از این زباله‌ها پاک نمایید. این مواد شامل موی گربه‌های خانگی، خرده غذای سگ‌ها و موی حیوانات خانگی شما نیز می‌شود.

1
جارو برقی شیائومی درما Deerma DX115C

۱,۹۹۷,۰۰۰ تومان

- ( در صورتی که درخواست یک عدد فیلتر اضافی دارید ، در بخش گارانتی گزینه همراه با فیلتر اضافی را انتخاب نمایید )
- ظرفیت مخزن زباله: 1.2 لیتر
- نوع فیلتر خروجی: HEPA
- قابلیت شستشوی فیلتر: دارد
- چرخش 90 درجه برس: دارد
- توان مصرفی: 400 وات

خرید جارو برقی شیائومی درما Deerma DX115C

جارو شارژی شیائومی Xiaomi Deerma VC811

جارو شارژی Deerma VC811 ظاهری جذاب و مدرن دارد و بدنه خوش ساخت آن مقاوم است. موتور 130 واتی با قدرت مکش 9000 پاسکالی، مخزن 0.6 لیتری، عملکرد کاملا بی‌سیم، سیستم فیلتراسیون کارآمد و شارژدهی مناسب باتری از نکات مثبت این جارو شارژی است.

جارو شارژی شیائومی Xiaomi Deerma VC811 Handheld Wireless Vacuum Cleaner توان 160 وات
جارو شارژی شیائومی Xiaomi Deerma VC811 Handheld Wireless Vacuum Cleaner توان 160 وات

۳,۹۹۰,۰۰۰ تومان

-نیم ساعت شارژدهی
-ظرفیت مخزن: 600 میلی لیتر
-فیلترهای تقویت شده

خرید جارو شارژی شیائومی Xiaomi Deerma VC811 Handheld Wireless Vacuum Cleaner توان 160 وات

جارو شارژی درما Deerma VC01

جارو شارژی بی سیم شیائومی مدل Deerma Wireless vacuum Cleaner VC01 یک جارو شارژی بسیار با کیفیت است که بسیار زیبا، باریک و سبک طراحی شده است. وزن این جارو 1.6 کیلوگرم است که باعث می شود بسیار راحت بتوانید آن را به هر جایی که دلتان می خواهد جابجا کنید. جارو شارژی شیائومی موتور و باطری بسیار قوی دارد که میتواند به مدت نیم ساعت به طور مداوم روشن باشد و هیچگونه کم و کاستی و ضعفی را از نظر قدرت موتور و قدرت پاک کنندگی احساس نمی کنید.

1
جارو شارژی درما Deerma VC01 Wireless Vacuum Cleaner

۳,۲۵۰,۰۰۰ تومان

ویژگی های فنی : سری قابل تعویض
محدوده میزان شارژدهی باتری :بیشتر از 20 دقیقه
نوع جارو :عصایی
نحوه نصب :نصب بر روی دیوار

خرید جارو شارژی درما Deerma VC01 Wireless Vacuum Cleaner

جارو رباتیک شیائومی Mi Robot Vacuum-Mop 2 Lite

شیائومی طیف وسیعی از محصولات هوشمند خانگی را به بازار عرضه کرده است. در بین این محصولات، طراحی و ساخت جاروهای برقی رباتیک جهش جدیدی به دنیای جدید فناوری و هوش مصنوعی است.این جاروهای بدون دخالت نیروی انسانی وظیفه خود را برای تمیز کردن خانه به طور هوشمند آغاز می کنند و شما کافیست مخزن زباله آن ها را تخلیه کنید. بنابراین می توان گفت این جارو برای تمام اقشار جامعه شامل افراد با مشغله زیاد، کارمندان و حتی افراد خانه دار مناسب است. در ادامه همراه با زاجیتال تصمیم داریم با جارو برقی رباتیک شیائومی Mop 2 Lite بیشتر آشنا شویم.

5
جارو رباتیک شیائومی Mi Robot Vacuum-Mop 2 Lite

۶,۹۸۰,۰۰۰ تومان

برنامه پذیر
کاملا هوشمند
وزن 3 کیلو گرم
مکش 2200 پاسکال
عبور از ارتفاع 2 سانتی
دارای 25 سنسور هوشمند
فیلتراسیون پیشرفته HEPA

خرید جارو رباتیک شیائومی Mi Robot Vacuum-Mop 2 Lite
نویسنده

در مورد نویسنده این مطلب بیشتر بدانید

  • رضا  طاهریان
    رضا طاهریان
نظرات کاربران زاجیتال

نظر شما در مورد مطلب بالا چیست؟

  • حمیدرضا صیادی در تاریخ ۱۵ آبان، ۱۴۰۲ در پاسخ گفته:
    من جارو رباتیک مدل Vacuum Mop 2 Pro رو قبلا از سایت شما تهیه کردم برای کسانی که بچه یا پت و سالمند دارند بسیار توصیه میشه
  • آیلار  عرفانی
    آیلار عرفانی در تاریخ ۱۵ آبان، ۱۴۰۲ در پاسخ حمیدرضا صیادی گفته:
    سلام و عرض ادب ممنون از اینکه نظزتونو با ما به اشتراک گذاشتید.
  • مهسا رضایی در تاریخ ۲۵ مهر، ۱۴۰۲ در پاسخ گفته:
    آیا جارو رباتیک تشخیص اشیا و اجتناب از برخورد و عبور از موانع به صورت زیک زاک رو داره ؟
  • آیلار  عرفانی
    آیلار عرفانی در تاریخ ۲۵ مهر، ۱۴۰۲ در پاسخ مهسا رضایی گفته:
    سلام وقتتون بخیر بله
  • somaye rasuli در تاریخ ۲۶ مرداد، ۱۴۰۲ در پاسخ گفته:
    ممنون از توضیحاتتون خیلی کمکم کرد برای انتخاب جارویی که برای من مناسبه
  • آیلار  عرفانی
    آیلار عرفانی در تاریخ ۲۶ مرداد، ۱۴۰۲ در پاسخ somaye rasuli گفته:
    سلام و عرض ادب رضایت شما باعث افتخار مجموعه ی زاجیتال است.
  • هنوز وارد نشده اید

    برای ارسال نظرات خود میبایست ابتدا وارد حساب کاربری خود بشوید و یا اگر هنوز ثبت نام نکرده اید در چند ثانیه ثبت نام کنید

    ورود به حساب کاربری