اینستاگرام یکی از اپلیکیشنهای بسیار محبوب این روزها در کل دنیا می باشد به خصوص جوانان طرفداران بسیار پروپا قرص این اپلیکیشن می اشند به گونه ای که تایم زیادیشون را به این اپلیکیشن اختصاص میدهند .

اینستاگرام قابلیت جدیدی را به اپلیکیشن خود اضافه کرده است به این گونه که با استفاده از استیکر Add Yours در استوری خود میتوانند از دیگران بخواهند که در رابطه با استوری گذاشته شده استوری بگذارند مثلا شما در رابطه با استایل خود استوری میگذارید و با قرار دادن استیکر Add Yours در استوری خود میتوانید از بقیه دعوت کنید که در رابطه با استایل روز خودشان استوری بگذارند به این گونه که یک زنجیره استوری ایجاد میشود که هر کاربری که به استوری شما پاسخ بدهد وارد اون زنجیره استوری میشود.

قابلیت مشارکت عمومی در استوری‌ها از طریق  Add Yours اولین بار در اندونزی و ژاپن به صورت آزمایشی استفاده شده بود اما در حال حاضر برای همه افراد قابل استفاده شده است.
 

از نظر ما این قابلیت ، قابلیت بسیار مفید و کاربردی می باشد به این دلیل که قبلا اگر شخصی میخواست نظر کسی راجبع استوری خود بداند باید اون شخص را منشن میکرد و افراد دیگر که پیج شخص منشن شده را نداشتند دیگر نمیتوانستند پاسخ یا نظر اون طرف را ببینند و استوری ها را به صورت زنجیره ای مشاهده کنند اما با وجود این ویژگی کاربرانن الان به صورت زنجیره ای میتوانند در رابطه با یک موضوع مشترک نظرات و پاسخ های خود را به صورت استوری منتشر کنند و افراد به راحتی در زیر استوری هر فردی که در رابطه با اون موضوع استوری گذاشته استوری های افراد دیگر را نیز مشاهده کنند و در جریان زنجیره قرار بگیرند.
 


برای استفاده از این ویژگی باید به سراغ قسمت  ابزار استیکردز بالای نوار مسیریابی بروید و استیکر Add Yours را انتخاب کنید و پس از آن شما میتوانید وارد یک رشته گفتگوی عمومی شوید و در صورتی که کاربران شما علاقه داشته باشند میتواند روی استیکر Add Yours کلیک کنند و پاسخ خود را در رابطه با استوری منتشر شده اعلام کنند به صورت استوری وو شما میتواننید پاسخ های منتشر شده به استوری خود را مشاهده کنید .

اینستاگرام قصدش از افزودنن این قابلیت بیشتر مشارکت بوده است اما از طریق این قابلیت شما می توانید افراد جدید را نیز پیدا کنید بدین صورت که شما وقتی از طریق استوری یک شخص دیگر روی این استیکر تپ کنی ، میتوانید افراد دیگر که در رابطه با این استوری ، استوری گذاشتند را مشاهده کنید.

همانطور که در بالا اعلام شد این قابلیت برای همه ی افراد از چند روز پیش فعال شد و نحوه ی کارکردن با آن همم در بالا به صورت کامل توضیح داده شده است و همچنین این قابلیت در قبل برای کسب و کارها و افرادی  فعال بود که حداقل ۱۰ هزار دنبال‌کننده داشتند.

نویسنده

در مورد نویسنده این مطلب بیشتر بدانید

  • زاجیتال


نظرات کاربران زاجیتال

نظر شما در مورد مطلب بالا چیست؟

    هنوز وارد نشده اید

    برای ارسال نظرات خود میبایست ابتدا وارد حساب کاربری خود بشوید و یا اگر هنوز ثبت نام نکرده اید در چند ثانیه ثبت نام کنید

    ورود به حساب کاربری