در حال حاضر اطلاعات بسیار کمی از شیائومی 11 تی در دسترس داریم و بیشتر اطلاعات در رابطه با رندری است که سایت AndroidCentral منتشر کرذه است که ما حداقل می توانیم با طرح ظاهری این محصول آشنا شویم ما احتمال میدهیم سری ۱۱ تی شیائومی دو مدل با نام‌های ۱۱ تی و ۱۱ تی پرو به بازار ارائه شود . شیائومی اعلام کرده است که محصول جدید خود را قصد دارد در تاریخ 24 شهریور به شمسی  یا ۱۵ سپتامبر به میلادی معرفی کند. 
 

شاید برای شما سوال پیش بیاید که چرا این موبایل جدید تنها به نام شیائومی 11 منتشر شده است و دیگر کلمه mi  اول اسم این محصول نمی باشد در ادامه با زاجیتال همراه باشید تا به جواب سوالتان برسید.
شرکت شیائومی چندی قبل اعلام کرد که میخواهد کلمه ی mi  را از اول همه موبایل های جدید خود حذف کند که انگار در این تصمیم جدی است و میخواهد درسری جدید گوشی خودش این تصمیم را اجرایی کند
 

ما هنوز هم دقیق نمیدانیم تصویر مننتشر شده از ۱۱ تی  عادی می باشد یا از هر دو مدل ۱۱ تی و ۱۱ تی پرو  می باشد اما طبق گزارش های منتشر شده ۱۱ تی و ۱۱ تی پرو از مشخصات سخت افزاری متفاوتی برخوردار است اما از نظر ظاهری گفته می شود خیلی شباهت بهم دارند.

اگر به پنل پشتی شیائومی ۱۱ تی دقت کنیم می بینیم که چینش دورین این گوشی به صورت عمودی می باشد و به این صورت که دو دوربین بزرگ در بالا و پایین و دوربین کوچکتر در وسط این دو دوربین قرار گرفته شده است و همچنین حسگرها به‌همراه فلش LED در قسمت راست دوربین ها می توانید مشاهده کنید. 
 


همانطور که میدانید به تازگی دوربین سلفی در زیر صفحه نمایش در پرچمدارن گوشی های برندهای معتبر استفاده می شود و از قابلیت های جدید و به روز می باشد اما شرکت شیائومی در گوشی جدید خود از این قابلیت استفاده نکرده است و ترجیح داده اس که دوربین سلفی درون  حفره ای در پنل جلویی به صورت عادی قرار بگیرد.

طبق شواهد این گوشی در در سه رنگ‌ آبی و مشکی و سفید  در بازار ارائه خواهد شود و طبق گزارش های اعلام شده هر دو مدل سری 11 تی  از صفحه‌نمایش OLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز برخوردار می باشند .


۱۱ تی و ۱۱ تی پرو در قسمت سخت افزاری دارای تفاوت می باشند که این تفاوت هم به نوع پردازنده استفاده شده در دو گوش برمیگردد که  مدل استاندارد از تراشه‌‌ مدیاتک و مدل پرو از تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ می شود .

در آخر هم به باتری این محصول می پردازیم که طبق گزارش های اعلام شده می دانیم باتری مدل ۱۱ تی پرو ۵،۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی که از  قابلیت پشتیبانی از فناوری شارژ ۱۲۰ وات نیز پشتیبانی می کند.

نویسنده

در مورد نویسنده این مطلب بیشتر بدانید

  • سِودا  بزرگمهر
    سِودا بزرگمهر
    از اعضای تیم زاجی مگ و از طرفداران دنیای دیجیتال
نظرات کاربران زاجیتال

نظر شما در مورد مطلب بالا چیست؟

    هنوز وارد نشده اید

    برای ارسال نظرات خود میبایست ابتدا وارد حساب کاربری خود بشوید و یا اگر هنوز ثبت نام نکرده اید در چند ثانیه ثبت نام کنید

    ورود به حساب کاربری