شرکت معروف شیائومی که در کشور چین می باشد محصولات قبلی خود را با کلمه ی mi  اول نام آنها معرفی می کرد اما این شرکت به نازگی تصمیم گرفته است از این به بعد دیگر در ابتداب اسمم محصولات جدید خود کلمه mi را قرار ندهد .

این خبری حذف کلمه mi از ابتذای اسامی محصولات جدید شرکت شیائومی ابتدا در  در انجمن XDA-Developers منتشر شد منتشر شد و از آنجا همه این خبر به گوششان رسید و سپس سخنگوی شرکت چینی شیائومی آن را تایید کرد . این تغییر به این گونه عمل می کند که شماا دیگه سری محصولات mi را Xiaomi می نامید .

بیشتر بخوانید: راهنمای جامع خرید ساندبار

از آنجایی که این شرکت اعلام کرده است این تغییرات بر روی محصولات جدید این شرکت اتفاق می افتد پس دو محصول جدید این شرکت که رونمایی شدند به نام های  Mix 4 و سری تبلت های Pad 5 شامل این تغییرات می شودند و کاربران گرامی اگر دوست دارید اطلاعات بیشتری راجبع این محصولات داشته باشید به مقالات قبلی زاجیتال مراجعه کنید .
 


در بیانه ای این شرکت راجبع این تغییر به این گونه توضیح داده شده است :

این تغییر ، حضور برند جهانی ما را متحد می کند و شکاف ادراک بین نام تجاری و محصولات آن را از بین می برد. این تغییر ممکن است مدتی طول بکشد تا در همه مناطق دنیا اعمال شود. با معرفی هویت نام تجاری جدید ، دو سری محصول مجزا در زیر برند تجاری اصلی شیائومی قرار می گیرند. محصولات شیائومی نشان دهنده قله فناوری هستند و تجربه ای عالی را ارائه می دهند. محصولات REDMI نوآوری بزرگی را با قیمت قابل دسترسی تر به ارمغان می آورد و مخاطبین جوان را هدف قرار می دهد. این تمایز همچنین در لوگو های به روز شده ما منعکس شده است ، با هر دو لوگوی XIAOMI و REDMI تحت لوگوی برند اصلی. قرارداد نامگذاری سری محصولات شیائومی و ردمی نیز به مرور روی اکوسیستم و محصولات اینترنت اشیاء ما اعمال خواهد شد.

وو در آخر نکته قابل اشاره این می باشد که این شرکت دارای فروشگاه هایی با نام Mi store  بود که با وجود این تغییر اسم این شرکت ها هم به فروشگاه های شیائومی تغییر می کند . ما امیدورایم این اعلامیه در رویداد 15 سپتامبر (که همان 24 شهریور به تاریخ شمسی می باشد ، هنگامی که سری 11T با شارژر سریع 120 وات ، چیپست های پرچمدار و نمایشگر 120 هرتز عرضه می شود ، رسمی شود.

نویسنده

در مورد نویسنده این مطلب بیشتر بدانید

  • سِودا  بزرگمهر
    سِودا بزرگمهر
    از اعضای تیم زاجی مگ و از طرفداران دنیای دیجیتال
نظرات کاربران زاجیتال

نظر شما در مورد مطلب بالا چیست؟

    هنوز وارد نشده اید

    برای ارسال نظرات خود میبایست ابتدا وارد حساب کاربری خود بشوید و یا اگر هنوز ثبت نام نکرده اید در چند ثانیه ثبت نام کنید

    ورود به حساب کاربری