سونی از میکروفون های خارجی ECM-W2BT و ECM-LV1 در کشور هندوستان رونمایی کرد

سونی با اعلام دو میکروفون خارجی Sony ECM-W2BT و ECM-LV1 در شبه قاره ، به دنبال نفوذ بیشتر در بازار لوازم جانبی هند است. این میکروفون های مرسوم ، مد روز و با کیفیت عالی پشتیبانی از تقویت صدا را برای مجموعه گسترده ای از فعالیت ها ارائه می دهند و با قیمت های 16،990 روپیه (234 دلار و پوند) و 2،090 روپیه (29 دلار و پوند) در هندوستان به فروش می رسند.

Sony ECM-W2BT یک میکروفون بی سیم است که با باتری کاملا قدرتمندی طراحی شده و می تواند تا 9 ساعت دوام بیاورد. قابلیت همه جهتی این میکروفون بی سیم به این معنی است که دستگاه می تواند صدا را از هر جهتی انتخاب کند.

برخی از مکانیزم های تعدیل باد و سر و صدا باعث می شوند صدا حتی در شرایط شدید که گاهی اوقات به وجود می آید نیز قابل تشخیص و ضبط باشد. این امر عمدتا به لطف میراگر و بخش جلویی دستگاه است. با وجود میکروفون داخلی در واحد گیرنده دستگاه ، امکان ضبط همزمان از طریق میکروفون و گیرنده وجود دارد. ECM-W2BT دارای رمزگذار بلوتوث با تاخیر کم و فناوری ساخته شده توسط Qualcomm است که امکان انتقال صوتی صدا بین میکروفون و گیرنده را تا 200 متر فراهم می کند.

ECM-LV1 همچنین دارای پشتیبانی اکتساب صوتی چند جهته است تا خروجی صوتی واضح ، شفاف و با کیفیت را ارائه دهد. این یک میکروفون لاکچری جمع و جور است که با چندین دستگاه ورودی میکروفون سازگار است. یکی از ویژگی های ECM-LV1 این است که رابط هنگام اتصال به ورودی خارجی میکروفون را روشن می کند ، این بدان معناست که دستگاه برای کارکردن به باتری نیازی ندارد. این میکروفون جمع و جور همچنین با استفاده از محافظ جلویی خود قابلیت تنظیم نویز را دارد. ورودی آن قادر است اثر صدای باد و نفس را لغو یا به طور قابل توجهی کاهش دهد.



 

همانطور که قبلا گفته شد ، هر دو دستگاه با واحد پولی هندوستان یعنی روپیه به فروش می رسند. هر دو این وسیله های جانبی در خرده فروشی های سونی ، فروشگاه های شاخص آلفا و چندین خرده فروشی دیگر موجود خواهند بود.


 


 

نویسنده

در مورد نویسنده این مطلب بیشتر بدانید

  • نیلوفر دشتی
نظرات کاربران زاجیتال

نظر شما در مورد مطلب بالا چیست؟

    هنوز وارد نشده اید

    برای ارسال نظرات خود میبایست ابتدا وارد حساب کاربری خود بشوید و یا اگر هنوز ثبت نام نکرده اید در چند ثانیه ثبت نام کنید

    ورود به حساب کاربری