مقدمه

همانطور که همه ما میدانیم شرکت هواوی ، شرکتی فعال در بحث ساعت های هوشمند با قابلیت های متفاوت می باشد ، در این مقاله نیز می خواهیم به برسی ساعت جدید این برند با نام ساعت هوشمند GT Runner بپردازیم .
البته این نکته قابل ذکر است که این ساعت ، ساعت جدیدی نیست و در ماه دسامبر در کشور روسیه و چند عدد از کشور از قاره های  اقیانوسیه و آسیا عرضه شده بوده ، اما در حال حاضر این کالا به تمامی بازار های جهانی راه پیدا کرده است و شما در هر کشوریی باشید می توانید این ساعت را تهیه کنید .
سایت Android Authority اعلام کرده است که در واقعه این ساعت جدید همان Huawei Watch GT 3 می باشد که  بیشترین تمرکز آن بر روی دویدن می باشد و بسیار مناسب دوندگاده گان می باشد .
اگر بخواهیم به صورت خلاصه به قابلیت های ساعت  GT Runner اشاره کنیم باید بگویم که این ساعت عمر باتری این ساعت دوهفته می باشد که در حالت عادی می باشد که در حالت استفاده زیاد به 8 روز کاهش پیدا میکند ، از دیگر ویژگی های این ساعت میتوان به پشتیبانی از بیش از 100 حالت تمرین ورزشی اشاره کرد و همچنین این ساعت در تمام روز بر اکسیژن خون نظارت دارد ، یکی از ویژگی هایی که به این ساعت اضافه شده که باعث جلب توجه کاربران شده است وجود مربی مبتی بر هوش مصنوعی می باشد .
عملکرد این ساعت تقریبا به این صورت می باشد که شما یک مسری را میدوید و ساعت طبق ارزشیابی دویدن شما به شما می گوید که چه تمرین هایی مناسب شما می باشد.

طراحی GT Runner

ساعت  Huawei Watch GT Runner دارای وزن 38.5 گرم می باشد ، اگر به قاب این ساعت دقت کنید می بیند که از جنس فیبر کامپوزیت سبک می باشد .
در این ساعت یک تغییری نسبت به مدل های گذشته ساعت های شیائومی رخ داده است به این صورت که آنتن این ساعت برعکس مدل های قبلی به صورت معلق می باشد و همچنین در رابطه با آنتن این ساعت گفته است به دلیل اینکه دیگر آنتن GPS این ساعت با فلز قاب برخورد ندارد ، عملکرد آن حدود 135 درصد بهبود یافته است.

0

قابلیت ها GT Runner

ساعت هوشمند Huawei Watch GT Runner  از هر 5 تا سیستم ناوبری در حال حاضر  پشیبانی می کند که این سیستم های ناوبری شامل GPS ،GLONASS ،Galileo ،Beidou و QZSS می شوند ، البته باید به این نکته توجه کرد که شما به صورت همزمان نمی توانید از همه ی این سیستم های ناوبری استفاده کنید .
این ساعت غلاوه بر پشتیبانی از  5 سیستم ناوبری بالا از دوبانده GNSS  نیز پشتیبانی می کند.
شرکت شیائومی سیاستی به کار گرفته است که این ساعت را جزوء دسته ساعت های GT3  قرار بگیرد برای اجرایی شدن این تصمیم این ساعت را به سنسور ضربان قلب TruSeen 5.0 Plus  مجهز کرده است.

1
ساعت هوشمند شیائومی مدل Amazfit T-Rex

۲,۲۲۹,۰۰۰ تومان

- مناسب برای:آقایان و خانم‌ها
- صفحه نمایش رنگی:بله
- قابلیت نصب سیم کارت:ندارد
- صفحه نمایش لمسی:بله
- امکان ریجستر شدن سیم‌کارت:ندارد
- نوع کاربری:ورزشی ، روزمره
- GPS:دارد
- فرم صفحه:گرد
- جنس بدنه:پلی کربنات
- جنس بند:سیلیکونی
- اتصالات:Bluetooth
- حسگرها:شتاب سنج ، ژیروسکوپ ، سنجش نور محیط ، شمارش ضربان قلب
- قابلیت مکالمه مستقیم:ندارد

خرید ساعت هوشمند شیائومی مدل Amazfit T-Rex

جالب‌ترین ویژگی Watch GT Runner

ویژگی که این ساعتو ویژه و جذاب کرده قابلیت شاخص توانایی دویدن (Running Ability Index یا به‌اختصار RAI) است. این شاخص به این گونه عمل میکند که  ضربان قلب، سرعت، مسافت و سایر داده‌های جمع‌آوری‌شده شما را می سنجند و بر اساس آن به شما امتیاز امتیاز RAI  را می دهد که براساس این امتیاز به شما برنامه تان را میدهد که این برنامه شامل زمان‌ تخمینی ریکاوری و میزان تمرین‌های بی‌هوازی/هوازی است . شما به راحتی با انجام یک تست دو میتوانید تمرین های مورد نیاز و مناسب بدن خودتون را دریافت کنید و با انجام دادن اون تمرین ها بدن روی فرم و مناسب خودتون را داشته باشید ، این ساعت هنگامی که شما شروع به دویدن می کنید ، شاخص شما را اندازه گیری میکند و عدد آن را در نهایت همراه با میزان ریکاوری وورزش های مورد نیاز به شما اعلام میکند.
 

مربی هوش مصنوعی هواوی

یک خبر خوش که شرکت هواهوی برای کاربران خودش دارد این می باشد که شرکت هواوی بر روی ساعت GT Runner آپشن مربی هوش مصنوعی را اضافه کرده است و روی دویدن کاربران خود تمرکز کرده است . شما میتوانید با استفاده از  اپ Huawei Health ، برنامه آموزشی شخصی سازی درست کنید و این مربی هوش مصنوعی با توجه به روند و پیشرفت کاربر در طول مدت زمانی برنامه های کاربر ، ریکاوی آن و نوع تمرین های آن را بهش اعلام میکند که با وجود همچین آپشنی روی این گوشی شما دیگه بدون نیاز به داشتن مربی میتوانید به صورت حرفه ای ورزش کنید و از تمرینای مورد نیاز خود مطلع شوید. این مربی هوش مصنوعی حتی متوجه اینکه شما در حال حاضر در حال انجام دادن کدام تمرین ورزشی هستید بشود و سرعت درست  اون تمرین را بهتان گوشزد کند.
 

هواوی از ساعت هوشمند، تبلت جدید، کامپیوتر رومیزی و عینک VR رونمایی کرد

ویژگی‌های GT Runner

شما میتوانید به راحتی تعداد  ۵۰۰ آهنگ را در  ساعت  GT Runner ذخیره کنید البته باید به این نکته توجه کنید که این گجت با سرویس های پخش از جمله  اسپاتیفای یا YouTube Music سازگار نیست و شما نمیتوانید از این سرویس های پخش استفاده کنید.
یکی از خوبی هایی که این ساعت جدید دارد  بلندگو و میکروفون یکپارچه که شما با استفاده از آن میتوانید از اعلان ها تماس های تلفن همراهتان مطلع شوید.
این ساعت  برای کاربرانی که با دستگاه اندرویدی و ios  کار میکنند مناب هستش چون با هر دو سیستم عامل سازگار هستش و همچنین این ساعت به دستیار صوتی Celia هواوی مجهز شده است ، البته باید به این نکته توجه کنید که دیگر محصولات نیست بسته به موقعیت مکانی شما از اپشن های متفاوتی بهره مند میشوند بنابراین باید منتظر بمانیم تا ببینم برای کشور های مختلف چه آپشن هایی فعال می شود.

زمان عرضه و قیمت تقریبی ساعت GT Runner

شرکت هواوی در رابطه با زمان عرضه این محصول هنوز اطلاعاتی به طور دقیق منتشر نکرده است ، اما به احتمال زیاد در سه‌ماهه‌ی اول ۲۰۲۲ در بخش‌های مختلف اروپا و آمریکای‌شمالی این ساعت عرضه شود ولی زمان تقریبی انتشار در کشورهای دیگر هنوز مشخص نمی باشد و همچنین قیمت مشخص شده ی این ساعت در بریتانیا ۲۹۹ یورو خواهد بود .

نویسنده

در مورد نویسنده این مطلب بیشتر بدانید

  • آرشام شایگان
    آرشام شایگان
    فوتبالیست کمی خجالتی و عاشق فیلم دیدن
نظرات کاربران زاجیتال

نظر شما در مورد مطلب بالا چیست؟

    هنوز وارد نشده اید

    برای ارسال نظرات خود میبایست ابتدا وارد حساب کاربری خود بشوید و یا اگر هنوز ثبت نام نکرده اید در چند ثانیه ثبت نام کنید

    ورود به حساب کاربری