ساعت هوشمند GT Runner

شرکت هواوی از ساعت جدید خود رونمایی کرد . ساعت هوشمند GT Runner بعد از سری هواوی واچ GT 3 که در ماه اکتبر رونمایی شده بود ، رونمایی شد . در ادامه به مشخصات این ساعت هوشمند جدید بپردازیم : این ساعت دارای وزن ۶۳ گرم می باشد و جزو دسته واچ های سبک به شمار میرود همچنین دارای صفه نمایش دایره ای شکل با اندازه  ۱.۴۳ اینچی AMOLED می باشد و ضخامت این محصول نیز ۴۶ میلی‌متر می باشد .
از دیگر ویژپی هایی که این دستگاه به آن مجهز شده است می توان به  ماژول ضربان قلب نوری Huawei TruSeen 5.0، پایش  SpO2 و پشتیبانی از بیش از ۱۰۰ حالت ورزشی اشاره کرد.

ساعت هوشمند GT Runner دارای استاندارد  ۵ATM که مقاوم در برابر نفوذ آب می باشد و دارای ۴ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی می باشد همچنین این دستگاه از NFC و بلوتوث نیز پشتیبانی میکند . همچنین شما با یکبار شارژ این محصول 14 روز از محصول استفاده کنید.

شما میتوانید این محصول را در دو رنگ خاکستری و مشکی تهیه کنید و قیمت نهایی اعلام شده این محصول ۲۱۸۸ یوان (۳۴۳ دلار) می باشد.


هواوی میت بوک  E

 این تبلت جزو تبلت های جدا شدنی 2 در 1 می باشد  که از ویندوز 11 پشتیبانی میکند  و اگر بخواهیم به مشخصات سخت افزاری اینتبلت جدا شدنی بپردازیم باید بگیم این محصول دارای چیپست‌های ۱۱۱ هسته‌ای i5 و i7 اینتل و گرافیک Iris X اینتل می باشد و همچنین تمامی مشخصات دارای نمایشگر ۱۲.۶ اینچی OLED با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسل و پشتیبانی از هواوی M-Stylus می باشد .

این دستگاه با مشخصات رم ۸/۱۶ گیگابایتی LPDDR4x و‌SSDهای ۲۵۶/۵۱۲ گیگابایتی PCIe NVMe به بازار عرضه  میشود. کیفیت دوربین اصلی این تبلت که در پنل پشتی قرار گرفته است ۱۳ مگاپیکسلی می باشد و دوربین سلفی این تبلت نیز دارای کیفیت ۸ مگاپیکسلی می باشد .

طراحان شرکت شیائومی این محصول را چهار اسپیکر و چهار میکروفون مجهز کرده اند و همچننین ظرفیت باتری این محصول نیز ۴۲ وات ساعت می باشد.

هواوی میت بوک  E د رمدل core i5 با ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی و صفحه کلید مغناطیسی هوشمند با قیمت ۵۹۹۹ یوان یا۹۴۰ دلار به بازار عرضه میشود اما نسخه قدرتمندتر Core i7 با ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره سازی، صفحه کلید و قلم M-Pencil قیمت ۸۶۹۹ یوان یا ۱۳۶۵ دلار به بازار عرضه میشود.


هواوی میت استیشن ایکس

این کامپیوتر جزو کامپیوتر رومیزی هواوی مدل MateStation X می باشد و مجهز به  نمایشگر LCD بزرگ ۲۸.۲ اینچی IPS با وضوح ۳۸۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل، پردازنده‌های AMD Ryzen 5 5600H / Ryzen 7 5800H و گرافیک رادئون می باشد که در ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره سازی M.2 NVMe ارائه شده است.

نکته قابل ذکر این می باشد که این کامپیوتر رومیزس از ویندوز  ۱۱ نیز  پشتیبانی میکند.

کاربران مجترم می توانند این دستگاه را با قیمت پایه ۹۹۹۹ در نسخه ی  با پردازنده  Ryzen 5 5600H تهیه کنند و برای تهیه ی نسخه ی با پردازنده Ryzen 7 5800H باید قیمت پایه ی  ۱۱۹۹۹ یوان یا ۱۸۸۰ دلار را پرداخت کنند.


 

عینک هوشمند هواوی  VR Glass 6DoF

آخرین محصول معرفی شده شرکت شیائومی هدست واقعیت مجازی  Glass 6DoF می باشد که دارای 3 کنترلر می باشد و همچنین مجهز به نمایشگر LCD دوتایی  ۲.۱ اینچی با وضوح تک چشمی ۱۶۰۰ در ۱۶۰۰ پیکسل و وضوح تصویر دو چشمی ۳۲۰۰ در ۱۶۰۰ پیکسل  می باشد .

این هدست دارای قابلیت میدان دید ۹۰ درجه ای می باشد و وزن این محصول نیز در حدود 188 گرممی باشد وو همچنین این محصول به ولنز نیز مجهز شده است که کاربران محترمی که نزدیک بینی تا ۷.۰۰- دارند می توانند برای خود این عینک را تنظیم نمایند.

شما میتوانید این هدست هواوی VR Glass 6DoF را با قیمت ۳۹۹۹ یوان یا ۶۲۷ دلار تهیه کنید.

نویسنده

در مورد نویسنده این مطلب بیشتر بدانید

  • سِودا  بزرگمهر
    سِودا بزرگمهر
    از اعضای تیم زاجی مگ و از طرفداران دنیای دیجیتال
نظرات کاربران زاجیتال

نظر شما در مورد مطلب بالا چیست؟

    هنوز وارد نشده اید

    برای ارسال نظرات خود میبایست ابتدا وارد حساب کاربری خود بشوید و یا اگر هنوز ثبت نام نکرده اید در چند ثانیه ثبت نام کنید

    ورود به حساب کاربری