با توجه به اینکه شرکت سونی برای PS5  خود طراحی قرار داده است که کاربران میتوانند به راحتی دو عدد پنل سفید رنگ قرار گرفته در دو طرف PS5 را جدا کنند ، با وجود این ویژگی در میابیم که این کنسول دارای قابلیت شخصی سازی می باشد یعنی کاربران بدون نیاز به خرید PS5 های با طراحی خاص  میتوانند PS5 های رنگ سفد ساده را خریداری کنند و باتوجه به سلیقه خودشان پنل ها را طراحی کنندو در جای خود قرار بدهند.

شرکت سونی برای جذب سلایق مختلف کاربران خود تصمیم گرفته است که کنسول بازی پلی استیشن 5 خود را در 5 رنگ کاور به بازار عرضه کند تا کاربران با سلایق رنگی مختلف بتوانند رنگ مورد نظر و دلخواه خود را خریداری کنند ، که تاریخ شروع عرضه ی پلی استیشن ها با کاورهای رنگی مختلف از ژانویه سال ۲۰۲۲ قرار است شروع بشود البته ناگفته نماند که این شرکت ژاپنی در حال کار بر روی کاور های رنگی دسته های این کنسول بازی که به اسم دوال‌سنس می باشد نیز هست.

شرکت سونی رنگبندی هایی که برای کنسول بازی پلی استیشن 5 عرضه کرده را نیز نام برده است ، این رنگبندی شامل : قرمز، بنفش، مشکی، آبی و صورتی می باشد.

با توجه به تاریخ عرضه رنگبندی کنسول بازی پلی استیشن 5 که در بالا گفته شده که حدودا میشود ۱۱ دی الی ۱۱ بهمن ماه سال 1400 می باشد که در این مدت کاربران میتوانند اول منتظر رنگ  کاورهای Midnight Black (مشکی نیمه شب) و همینطور Cosmic Red‌ (قرمز کیهانی)  باشند و بعد از آن نوبت به عرضه  کاورهای Nova Pink (صورتی نوا)، Galactic Purple (بنفش کهکشانی) و Starlight Blue (آبی ستاره‌ای) میرسد . البته این نکته حائز اهمیت می باشد که اینکاور های رنگی برای هر دو مدل استاندارد و دیجیتال می باشد و هوادران هر دو مدل از این رنگبندی بهره مند خواهند شد.

در ادامه شرکت سونی ذکر کرده است که دسته های پلی استیشن 5 که با اسم دوال‌سنس شناخته می شوند در تاریخ ژانویه 2022 در رنگ‌های Nova Pink، Starlight Blue و Galactic Purple نیز به بازار عرضه خواهند  که شما علاوه بر رنگ های قبلی میتوانید از این رتگبنی جدید نیز بهره مند شوید ، شرکت سونی در راستای جلب سلایق کاربران خود هم برای کنسول بازی و هم دسته آن رنک های متنوع ذکر شده در بالا را طراحی کرده است .

این خبر هیجان انگیز را به طرفدارن این برند نیز بدهیم که شما از همین امروز میتوانید به راحتی  کاور مورد علاقه  پلی استیشن ۵ خود را تنها با قیمت ۵۴.۹۹ دلار از وبسایت سونی پیش خرید کنید.

و در آخر نیز به کشورهای اشاره کنیم که این محصول در آنها عرضه میشوند ، که شامل : ایالات متحده، کانادا، بریتانیا، فرانسه، آلمان، سوییس، اتریش، اسپانیا، پرتغال، ایتالیا، استرالیا، نیو زیلند، ژاپن، چین، تایوان، هنگ کنگ، سنگاپور، مالزی، تایلند، اندونزی، ویتنام، کره و فیلیپین می باشند که البته این شرکت ذکر کرده است کشورهای ذدیگر به مرور به لیست این کشور اضفه خواهند شد.

نویسنده

در مورد نویسنده این مطلب بیشتر بدانید

  • زاجیتال


نظرات کاربران زاجیتال

نظر شما در مورد مطلب بالا چیست؟

    هنوز وارد نشده اید

    برای ارسال نظرات خود میبایست ابتدا وارد حساب کاربری خود بشوید و یا اگر هنوز ثبت نام نکرده اید در چند ثانیه ثبت نام کنید

    ورود به حساب کاربری