امیزفیت از ساعت های جدید خود مدل های  GTR 3 پرو، GTR 3 و GTS 3  رونمایی کرده است که این ساعت ها بسیار باهم مشابه می باشند اما تفاوت های خیلی جزئی نیز دارند که در ادامه به برسی ساعت های معرفی شده می پردازیم.


 

امیزفیت GTR 3 پرو

این ساعت از طراحی زیبایی برخوردار است و به نمایشگر ۱.۴۵ اینچی مجهز شده است که با توجه به عکس میبینید که این ساعت از حاشیه بسیار کمی برخوردار است و همچنین تراکم پیکسلی این نمایشگر ۳۳۱ پیکسل در هر اینچ می باشد  و روشنایی‌ا این ساعت نیز به ۱۰۰۰ نیت میرسد.

در بالای این نمایشگر اگر دقت کنید دکمه ای قرار گرفته است که چرخان است  که این قابلیت را به کاربران خود میدهد تا میان منو اسکرول کنید و همچنین ساعت GTR 3 پرو دارای تنوع 150 واچ فیس می باشد که کاربران با سلیقه های متفاوت به راحتی می توانند واچ فیس مورد علاقه خود را انتخاب کنند.


GTR 3 پرو دارای طراحی گرد در قسمت نمایشگر می باشد و دارای 2 بند چرم در رنگ های مشکی و چرم قهوه ای میباشد ، در این ساعت از آلیاژ آلمینیومی بکار رفته شده است که در صنایع هوایی ساخته شده است ، اگر بخواهید شما از آن دسته افرادی می باشد که وزن محصول برایتان معیاری برای خرید یا نخریدن محصول می باشد باید بگم که این محصول داری وزن ۳۲ گرم می باشد.


این ساعت برخلاف ساعت های حال حاضر دارای سیستم عامل Zepp OS می باشد ، این سیستم عامل از اپ های شخص ثالث پشتیبانی میکند.
 


به سراغ قابلیت های ساعت GTR 3 پرو بپردازیم که دارای ۱۵۰ حالت ورزشی و مقاومت در برابر آب ۵ ATM ، قابلیت پایش ضربان قلب ، اکسیژن خون و قابلیت پایش خواب می باشد که در مورد ویژگی اندازه‌گیری اکسیژن خون باید این نکته را ذکر نمایم که این ویژگی نسبت به نسل قبل پیشرفت هایی داشته و اندازگیری اکسیژن خوت رابه ۱۵ ثانیه رسنده است و در مورد ویژگی پایش خواب میتوانم بگوییم که این ویژگی مجهز به قابلیت برسی مراحی خواب و اندازه گیری آن شده است.

این ساعت به میکروفون و و اسپیکر نیز مجهز شده است.یکی از معایب این ساعت این میباشد که حتما برای ارتباط اینترنتی نیاز به وجود گوشی هوشمند دارد اما با این وجود دارای ۲.۳ گیگابایت فضای داخلی می باشد.

در آخر به سراغ قسمت باتری این محصول برویم ، این محصول به باتری مجهز شده است که این قابلیت را به کاربران میدهد که 12 روز مداوکم از این دستگاه بدون نیاز به شارژ شدن استفاده کنند.


امیزفیت GTR 3

امیزفیت GTR 3 از لحاظ طراحی و ساختارش بسیار شبیه مدل امیزفیت GTR 3 پرو و تفاوت نمیانش را میتوان در سای نمایشکر ذکر کرد که نمایش امیزفیت GTR 3 در ابعاد  ۱.۳۹ اینچ و کوچک تر از نسخه پرو می باشد و همینطور که حاشبیه این ساعن نسبت به نسخه پرو ضخیم تر شده است اما تراکم پیکسلی و روشنایی هر دو ساعت یکسان می باشند.

شما با یکبار شارژ کردن این دستگاه میتوانید به مدت 21 روز ازش استفاد کنید اما اگر شما استفاده سنگین داشته باشید از این دستگاه این مدت شارژ دهی به 10 روز کاهش پیدا میکند.


امیزفیت GTS 3

این ساعت برخلاف دو ساعته قبلی دارای نمایشگر مربع شکلی می باشد که ابعاد نمایشگر نیز ۱.۷۵ اینچ می باشد ، این نمایشگر دارای تراکم پیکسلی ۳۴۱ پیکسل در هر اینچ و مانند دو ساعته بالا روشنایی این ساعت نیز به ۱۰۰۰ نیت نیز میرسد .
در رابطه با میزان شارژ دهی این محصئل نیز میتوان گفت این محصول با یکبار شارژ شدن قابلیت استفاده تا 12 روز را دارد و این ساعت نیز دز صورت استفاده سنگین و زیاد ، مدت زمان شارژ دهیش به 6 روز کاهش پیدا میکند.


تاریخ عرضه و قیمت

هر سه مدل ساعت‌های هوشمند GTR 3 پرو، GTR 3 و GTS 3 از تاریخ 20 مهر در کشورهایی مانند ایالات متحده و بریتانیا آماده فروش بودند ، و قیمت گذاری آنها نیز به شکا روبه رو میباشد که  قیمت مدل GTR 3 پرو برابر ۲۳۰ دلار، مدل استاندارد و GTS هم برابر ۱۸۰ دلار است.

نویسنده

در مورد نویسنده این مطلب بیشتر بدانید

  • سِودا  بزرگمهر
    سِودا بزرگمهر
    از اعضای تیم زاجی مگ و از طرفداران دنیای دیجیتال
نظرات کاربران زاجیتال

نظر شما در مورد مطلب بالا چیست؟

    هنوز وارد نشده اید

    برای ارسال نظرات خود میبایست ابتدا وارد حساب کاربری خود بشوید و یا اگر هنوز ثبت نام نکرده اید در چند ثانیه ثبت نام کنید

    ورود به حساب کاربری