سایت GizNext رندر های جدید گوشی هوشمند گلکسی A13  که محصول جدید شرکت سامسونگ می باشد را منتشر کرد در این رندرهای جدید به خوبی پنل پشتی و جلویی گوشی معلوم می باشد و با استفاده از این رندرها میتوان به مشخصات دقیق این محصول پی برد.

یکی از پرفوش و پرطرفدار ترین مدل های گوشی سامسونگ مدل گلکسی A12 می باشد که قرار است جای خود را به گلکسی A13 بدهد و این گوشی جدید جایگزین سری قبلی خود بشود البته باید منتظر بمانیم و ببینیم این گوشی جدید می تواند جایگزین مناسبی برای گلکسی A12  باشد یا خیر؟

اگر بخواهیم به مشخصات مشابه این دو گوشی بپردازیم ، باید بگیم که در هر دو گوشی  دوربین سلفی در بریدگی قطره‌ای شکل جلوی نمایشگر تعبیه شده است و همچنین یک حسگر اثرانگشت در لبه‌ی کناری وجود دارد و  ماژول دوربین اصلی  دارای طراحی مربع شکل می باشد ، با توجه به این شباهت های گفته شد در میابیم که طراحی و شکل ظاهری پنل جلویی هر دو گوشی یکسان می باشد تنها تفائت فاحش در قسمت پنل پشتیی می باشد که در گلکسی A13 طراحی دوربین به صورت چینش عمودی می باشد .
 


 

با نگاه کردن لبه سمت چپ این گوشی میتوانیم جایگاه سیم‌کارت ببینید و با نگاه کردن به سمت مخاف یا همان لبه ی سمت راست این دستگاه شما می توانید  دکمه‌ی‌های تنظیم بلندی صدا و کلید پاور  را ببینید .

طبق اطلاعاتی که در بالا ذکر کردیم ،گلکسی A13  بسیار مشابه گلکسی A12 می باشد ، یکی دیگر از شباهت هایی از این دو محصول را اگر بخواهیم نام ببریم می توانیم به حسگر اثرانگشت یکپارچه‌شده با دکمه‌ی پاور اشاره کنیم .

مشخصات گلکسی A13 سامسونگ براساس شایعات

در ادامه میخواهیم به مشخصات این موبایل جدید سامسونگ بپردازیم که تایید شده نیستند و فقط در حد شایعات می باشند .

گلکسی A13 به نمایشگر ۶٫۴۸ اینچی IPS LCD مجهز شده است که دارای وضوح تصویر FHD پلاس می باشد ، تا امروز اطلاعات بیشتری از نمایشگر این گوشی هوشمند سامسونگ در دسترس نیست و درادامه اطلاعاتی که درباره ی دوربین این گوشی هوشمند منتشر شده است کیفیت هشت مگاپیکسلی دوربین سلفی می باشد و همچنین در پنل پشتی لنز اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، یک دوربین دو مگاپیکسلی تشخیص عمق و یک دوربین دو مگاپیکسلی ماکرو را میتوانید مشاهده کنید.
 

در دامه به اطلاعات سخت افزاری این محصول بپرازیم ، گلکسی A13 به یک پردازنده‌ی دایمنسیتی ۷۰۰  مجهز شده است و همچنین احتمال میدهیم که این گوشی در نسخه 4G به بازار عرضه شود ، احتمالا اگر این دیتگاه بخواهد در نسخه 5G عرضه شود در چند نسخه با رم چهار گیگابایت، حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۶۴ گیگابایت و رم ۶ گیگابایت با حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۱۲۸ گیگابایت یا رم هشت گیگابایت و حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۱۲۸ گیگابایت  ارائه شود.

در آخر نیز به شایعه راجبع ظرفیت باتری این محصول می پردازیم ، ابن گوشی دارای ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعت ظرفیت خواهد بود که از فناوری شارژ سریع ۱۵ واتی نیز بهره خواهد برد.

نویسنده

در مورد نویسنده این مطلب بیشتر بدانید

  • سِودا  بزرگمهر
    سِودا بزرگمهر
    از اعضای تیم زاجی مگ و از طرفداران دنیای دیجیتال
نظرات کاربران زاجیتال

نظر شما در مورد مطلب بالا چیست؟

    هنوز وارد نشده اید

    برای ارسال نظرات خود میبایست ابتدا وارد حساب کاربری خود بشوید و یا اگر هنوز ثبت نام نکرده اید در چند ثانیه ثبت نام کنید

    ورود به حساب کاربری