حلقه هوشمند «Oura Ring» از جنس تیتانیوم می باشد که با روکش PVD پ.شانده شده است ، وزن تقریبی این حلقه در حدود 5 گرم می باشد و هم چنین متقاضیان میتوانند این حلقه را در دو رنگ نقره ای و طلایی مات تهیه کنند.

همان طور که گفته شد کاربرد اصلی این حلقه برای داده های مربوط به خواب می باشد مثلا : میزان خواب و آرامش فرد هنگام خواب و .... می باشد اما این حلقه در زمان بیداری نیز کاربرد هایی برای استفاده دارد از جله این کاربرد ها می توان به اندازه گیری میزان کالری ، گام شمار و زمان تمرینات ورزشی اشاره کرد ولی چون کاربرد اصلی دستگاه این مواردی که گفته شد نبوده برای همین دستگاه از دقت پایین تری در محاسبه آن برخوردار است مثلا طبق تست های انجام شده این دستگاه تعدا گام ها را از آنچه ساعت هوشمند نشان میدهد بالاتر نشان میدهد.

این حلقه مجهز به سنسور های سنسور فوتوپلیتی سموگرافی (PPG) برای ضربان قلب و تنفس، سنسور ضریب دمای منفی (NTC) برای دمای بدن و شتاب سنج و نظارت بر حرکت است.

از دیگر کاربرد های بسیار مفید  این دستگاه  میتوان به این اشاره کرد که این دستگاه در حین خواب ، طول مدت زمان خواب، ضربان قلب و تنوع ضربان قلب (HRV) را نیز گزارش می‌دهد که برای افرادی که مشکلات قلبی دارند بسیار مناسب بوده چون میتوانند به راحتی ضربانن قلب خود را کنترل ککند و همچینی افراد سالم هم میتوانند با داشتن این دستگاه از وضعیت سلامت خود خبر داشته باشند.

یکی دیگر از ویژگی های بسیار کاربردی و مفید دستگاه این می باشد که این دستگاه با وجود اینکه صفحه نمایشگر ندارد اما همه داده ها را در برنامه Oura ذخیره می کنند و این امکان را به کاربر میدهد که هرموقع نیاز اشت توانایی دسترسی به اطلاعات گذشته را داشته باشد و چون این دستگاه مثلا ساعت های هوشمند نیست که شما بتوانید اطلاعات را روی صفحه آن مشاهده کنیدد برای دیدن اطلاعات باید حتما به از طریق اپلیکیشن به داده ها دسترسی پیدا کنید.

نویسنده

در مورد نویسنده این مطلب بیشتر بدانید

  • سِودا  بزرگمهر
    سِودا بزرگمهر
    از اعضای تیم زاجی مگ و از طرفداران دنیای دیجیتال
نظرات کاربران زاجیتال

نظر شما در مورد مطلب بالا چیست؟

    هنوز وارد نشده اید

    برای ارسال نظرات خود میبایست ابتدا وارد حساب کاربری خود بشوید و یا اگر هنوز ثبت نام نکرده اید در چند ثانیه ثبت نام کنید

    ورود به حساب کاربری