برای آشنایی با اسپیکر های انکر کلیک کنید

مقدمه

امروزه اگر به دنبال کابل و  شارژر و پاوربانک بگردید خیلی احتمال کمی دارد که اسم برند انکر به گوشتان نخورد ، این برند یک برند آمریکایی می باشد که در سال 2011 توسط استیون یانگ تآسیس شد .  در حال حاضر این برندآمریکایی یکی از تامین کننده های اصلی کابل ها و شارژر و پاوربانک های بازار می باشد که شرکت نیز در ابتدای فعالیت خود با شعار  کمک به مصرف کنندگان در شارژ سریعتر هر چیزی شکل گرفت ، البته  این برند تنها به تولید موارد گفته شده در بالا بسنده نکرد و به سراغ تولید  محصولات  مانند : هدفون، اسپیکر، هاب و محافظ صفحه  نیز رفت.
 

1
اسپیکر بلوتوثی ساندکور انکر مدل Flare 2 A3165

۲,۷۷۹,۰۰۰ تومان

- نوع اتصال: بی‌سیم
- اتصال دهنده: بلوتوث
- ورودی کارت حافظه: ندارد
- باتری: دارد
- پورت USB: ندارد
- میکروفون: دارد

خرید اسپیکر بلوتوثی ساندکور انکر مدل Flare 2 A3165

استیون یانگ موسس برند انکر

استیون یانگ قبل از تاسیس برند انکر در شرکت گوگل کار می کرد ، پس از ترک شرکت گوگل در سال 2011 برند خود یعنی همان برند انکر را تاسیس نمود .
استیون یانگ در سال 2012 تمام تمرکز خود را بر روی تولید  باتری گوشی های هوشمند و شارژرهای دیواری  گذاشت که همانطور که در حال حاضر مشاهده میکنید این برند در حوزه تولید شارژرهای دیواری  بسیار موفق بوده یت و الان بخش عمده شارز های دیواری بازار از برند انکر می باشد . 
پس از از آن نیز به تولید اسپیکر های قابل حمل پرداخت که در حال حاضر اسپیکر های قابل حمل انکر با برند های مطرح جی بی ال و سامسونگ مقایسه می شوند و جزو بهترین های بازار می باشد .

هدفون بلوتوثی انکر Anker Soundcore Life A1
هدفون بلوتوثی انکر Anker Soundcore Life A1

۱,۴۷۹,۰۰۰ تومان

- سازگاری: سازگار با گوشی های اندروید و ios
- مقاومت در برابر آب و گردوغبار / درجه گواهی‌نامه: استاندارد IPX7 که مقاوم بودن در برابر عرق کردن و باران
- بلوتوث: نسخه 5.0
- قطر درایور (اسپیکر): 8 میلی‌متر
- سایر قابلیت‌ها (ویژگی‌ها): شارژر وایرلس
- بازدهی باتری: 9 ساعت در حالت پخش موسیقی / 35 ساعت عمر باتری محفظه شارژ

خرید هدفون بلوتوثی انکر Anker Soundcore Life A1

مدیران برند انکر

شرکت انکر دارای شعب متعددی می باشد از جمله این شعب ها میتوان به شعب موجود در ژاپن وایالات متحده آمریکا اشاره کرد ، میر فروس شعبه ی ژاپن آقای یوشی می باشد همچنین مدیر فروش ایاات متحده آمریکا نیز  آقای ادی می باشد ، این دو شعبه با مدیریت های نام برده دارای فروش بالایی بودند و همچنین  به واسطه فروش بالای این برند در منطقه خاورمیانه   ، دفاترخود را در شعب دبی در سال 2017 نیز افتتاح کرد .
در حال حاضربرند انکر دارای شعب در کشور های چین، ژاپن، ایالات متحده، آلمان و انگلستان می باشد .

شارژر فندکی انکر مدل A2727 Powerdrive2 Alloy
شارژر فندکی انکر 24w مدل A2727 Powerdrive2 Alloy

۳۶۹,۰۰۰ تومان

وزن: ۱۸ گرم
درگاه‌های ارتباطی: USB ۳.۰
تعداد درگاه خروجی: دو عدد

خرید شارژر فندکی انکر 24w مدل A2727 Powerdrive2 Alloy

برندهای زیر مجموعه برند انکر

سیاست این شرکت در این بوده است که برای دسته های مختلف محصولات اسم برند متفاوتی گذاشته است . این شرکت بعد از فروش بالای شارژ های خود تصمیم به تولیدات محصولات گوناگون گرفت از جمله این محصولات می توان به اسپیکر ، دوربین امنیتی و محصولات برقی و غیره اشاره کرد. در ادامه میخواهیم به برسی این برند هی زیرمجموعه انکر بپردازیم  ببینیم هر کدام در چه حوزه ای مشغول به فعالیت می باشند.


Anker Innovations

برند انکر اصلی ترین برند این شرکت  می باشد که در حوزه شارز فعالیت داشته است که توانسته برای این شرکت سود قابل توجهی رو تامیی کند و همچنین این شرکت بیشتر با شارژر های خود شناخته شده است البته که گفته شده است مدیران این شرکت تصممی بر این گرفته اند که شارژ هایی تولید کنند که طول عمر بالایی داشته باشند که دیگر در خانه ها کشوهایی پر از کابل نباش و شما تنها با خرید یک شارژر بتوانید به راحتی مدت طولانی از اون شارژر استفاده کنید بدون اینکه نگران سریع خراب شدن آن باشید و از دلایل دیگری که به تولیدات همچین شارژ هایی تصمیم گرته شده است به این موضوع می توانیم اشاره کنیم این برند قصد دارد فروش دیگر محصولات خود را نیز بالا ببرد و بخش عمده درآمد این شرکت از این زیرمجموعه خود نباشد.
از آخرین محصول تولید شده در این زیرمجموعه نیز میتوانیم به PowerHouse 200 اشا ه کنیم که ی دستگاه با کارکر مشابه ژنراتور می باشد که دارای یک پریز برق AC و DC و همچنین سه پورت USB-A و یک پورت USB Type-C می باشد که میتواند اکثر دستگاه ها را پشتیبانی و ساپورت کند.


Roav

این زیر مجموعه در حوزه محصولات درون ماشین فعالیت می کند ، ای زیرمجموعه نیز محصولات متنوعی تولید کرده است که به جدبد ترین انها اگر بخواهیم اشاره کنیم می توانیم به Roav Viva اشاره کنیم که کاربر این محصول جدید  دستیار صوتی Amazon's Alexa را به ماشین های کاربران می آورد  و شما با وصل کردن  این دستگاه به بلوتوث گوشی ود  اجازه دادن ب آن برای استفاده از اینترنت گوشیتان از جستجوهای اینترنتی، دستورات کنترل خانه هوشمند، پخش موسیقی، پادکست ها و‌ دیگر موارد بهره مند شوید .


Zolo

این زیر مجموعه تا الان  2 محصول تولید نموده است ، اولین محصولی که ای شرکت تولید کرده است  یک جفت هدفون بی سیم با درایورهای صوتی با پوشش گرافن به اسم  Liberty+ می باشد که کاربران با ضربه زدن بر روی هدفون می توانند به دستیار های صوتی  Siri یا Google Assistant متصل شوند و از آنها استفاده نمایند.
دومین محصولی که این شرکت تولید نموده نیز  اسپیکریمی باشد که دارای قابلیت متصل شدن به  دستیار  Google را دارد ، شما باگفتن کلمه های گوگل می توانید این دستیار صوتی را فعال نماید و از امکاناتی مانند  گوش دادن به موسیقی، سوالاتی در مورد آب و هوا و یا استفاده از تقویم گوگل و درج قرار ملاقات ها بهره مند شوید.


 

تصویر اول
هدفون بی سیم انکر مدل SoundBuds Lite

۹۹۷,۰۰۰ تومان

- نوع اتصال: بی‌سیم
- نوع گوشی: دو گوشی
- مناسب برای: مکالمه، ورزش، کاربری عمومی
- رابط: بلوتوث

خرید هدفون بی سیم انکر مدل SoundBuds Lite

محصولات معروف

 برند انکر با تولید محصولات متنوعی در حوزه‌های مختلف توانسته است به اعتبار و تشویق مصرف‌کنندگان دست پیدا کند. برخی از محصولات معروف این برند عبارتند از:

شارژرهای هوشمند: انکر با طراحی شارژرهای هوشمند و سریع، امکان شارژ سریع و ایمن دستگاه‌های مختلف را فراهم می‌کند.

باتری‌های قابل شارژ: محصولات باتری‌های قابل شارژ انکر با ظرفیت‌های متنوع، گزینه‌ای مناسب برای تأمین انرژی دستگاه‌های مختلف هستند.

هدفون‌ها و اسپیکرها: انکر با تولید هدفون‌ها و اسپیکرهای با کیفیت و صدای عالی، تجربه گوش دادن به موسیقی و صداهای ویدئویی را بهبود می‌بخشد.

نوآوری‌ها

تکنولوژی شارژ سریع: انکر با توسعه تکنولوژی‌های شارژ سریع، زمان شارژ دستگاه‌ها را به مراتب کاهش داده است.

باتری‌های پیشرفته: محصولات باتری قابل شارژ انکر با طراحی و تکنولوژی‌های پیشرفته، عمر طولانی‌تر و عملکرد بهتری را فراهم می‌کنند.

تکنولوژی‌های محافظتی: انکر با تمرکز بر ایمنی و محافظت دستگاه‌ها در هنگام شارژ، به تکنولوژی‌های محافظتی پیشرفته‌ای مجهز است.

1
شارژر دیواری انکر مدل PowerPort III mini A2615L21 توان 30 وات

۶۸۹,۰۰۰ تومان

سایر مشخصات: حفاظت از بار اضافی، حفاظت در برابر ولتاژ بیش از حد، کنترل‌ دما / PowerIQ 3.0
حداکثر توان خروجی: 30 وات
تعداد درگاه خروجی: یک عدد USB-C
شدت جریان خروجی: 5V ⎓ 2.4A / 9V ⎓ 3A / 15V ⎓ 2A / 20V ⎓ 1.5A
نوع شارژر: شارژر دیواری
ابعاد/ وزن: 51 × 44 × 28 میلی‌متر / 58.9 گرم

خرید شارژر دیواری انکر مدل PowerPort III mini A2615L21 توان 30 وات
20
پاوربانک 20000 میلی آمپر انکر مدل A1363H21

۱,۰۹۷,۰۰۰ تومان

-ظرفیت: 20 هزار میلی‌آمپر‌ساعت
-ابعاد / وزن: 386 گرم
-سازگاری: تمامی گوشیهای اندروید و اپل
-جنس بدنه: پلاستیک
-تعداد پورت خروجی: دو عدد
-توان خروجی کلی: 18 وات

خرید پاوربانک 20000 میلی آمپر انکر مدل A1363H21
1
اسپیکر همراه انکر مدل Anker SoundCore Rave party Mini A3390

۶,۴۸۹,۰۰۰ تومان

ابعاد ۱۸۰ × ۱۸۰ × ۳۴۲ میلی‌متر
نوع اتصال باسیم و بی‌سیم
اتصال‌دهنده جک ۳.۵ میلی‌متری صدا بلوتوث
نوع باتری لیتیوم پلیمری
ظرفیت باتری ۱۰۰۰۰ میلی‌آمپرساعت
مدت زمان پخش حدود ۱۸ ساعت
مدت زمان شارژ شدن ۴ ساعت
منبع تغذیه باتری

خرید اسپیکر همراه انکر مدل Anker SoundCore Rave party Mini A3390

اهمیت برند انکر

 برند انکر به دلیل تمرکز بر کیفیت، نوآوری و ارائه محصولاتی که به نیازهای مصرف‌کنندگان پاسخ می‌دهد، به یکی از برندهای معتبر و محبوب در دنیای الکترونیکی تبدیل شده است. انگیزه اصلی انکر در ارائه محصولات عالی و راحتی است که تجربه کاربران را بهبود می‌بخشد.

نویسنده

در مورد نویسنده این مطلب بیشتر بدانید

  • آرشام شایگان
    آرشام شایگان
    فوتبالیست کمی خجالتی و عاشق فیلم دیدن
نظرات کاربران زاجیتال

نظر شما در مورد مطلب بالا چیست؟

    هنوز وارد نشده اید

    برای ارسال نظرات خود میبایست ابتدا وارد حساب کاربری خود بشوید و یا اگر هنوز ثبت نام نکرده اید در چند ثانیه ثبت نام کنید

    ورود به حساب کاربری