طراحی و دیزاین

برای مشاهده ی هدفون کلیلک کنید.

طراحی این هدفون با نسل قبلی یه سری تفاوت ها را دارد. این هدفون دارای طراحی بی صدا هستش  به این منظور که میتوان در حین استفاده ارتفاع هدبند آن را تغییر داد بدون اینکه صدایی ایجاد کند و زمانی که روی گوش قرار می دهید به سختی می توانید صداهای تولید شده در محیط اطراف رو بشنوید. کاپ های این هدفون فقط به شکل مسطح قابل تغییراست که نسبت به مدل های قبلی ضعف به شمار می رود به خاطر این قابلیت کیس این هدفون تا حدود کمی از مدل قبلی بزرگتر است.داخل کیس این هدفون قسمتی تعبیه شده که در آن یک کابل تایپ سی و یک کابل رابط برای زمانی که بلوتوث در دسترس نیس و یا اینکه نمیخواهید از شارژ هدفون خود بیش از اندازه استفاده کنید قرار گرفته.این هدفون از پلاستیک باکیفیت با روکش چرم مصنوعی ساخته شده.این هدفون خیلی راحت روی گوش قرار میگیرد و هنگام دویدن و یا راه رفتن شل نمیشود.این هدفون در برابر قطرات آب مقاوم نیست.

عمر باطری

عمر باطری هدفون سونی WH-1000XM5 برای پخش مداوم 30 ساعت در حالت ANC ON می باشد که یک قابلیت خوب برای استفاده ی طولانی مدت است .1 ساعت زمان می برد که این هدفون با شارژر 35 واتی 100 درصد شارژ شود و با شارژ 3 دقیقه میتوان 3 ساعت از آن استفاده کرد.

قابلیت ANC یا نویز فعال

هدفون WH-1000XM5 بهترین عملکرد را در نویز کنسلینگ از خود نشان داده است.ANC این هدفون از پردازنده ی QN1 به همراه پردازنده ی جدید V1 استفاده می کند.هم چنین این هدفون دارای 8 میکروفون است که نسبت به مدل قبل این تعداد تقریبا دو برابر شده است پس داده ی بیشتری را می تواند پردازش کند که این مسئله در بهبود عملکرد آن نقش چشم گیری دارد.

کیفیت صدا

این هدفون برای استفاده ی روزانه طراحی شده است و مانور زیادی روی بیس دارد. با این هدفون می توان اهنگ ها رو هیجان انگیز تر از حالت عادیشون گوش داد.درایور های WH-1000XM5 نسبت به مدل قبلی کوچک تر شده است اما این مسئله از بلندی صدای این هدفون چیزی کم نکرده و با حساسیت 102DB صدا اونقدری بلند می باشد که اگه هدفون رو از روی گوشتون بردارید می تونید ازش بعنوان یه اسپیکر استفاده کنید.البته با توجه به سلیقه ی افرار در میزان بیس میتوان آن را به دلخواه تغییر داد فقط کافی است به قسمت تنظیمات اکولایزر اپلیکیشن رفته و با توجه به سلیقه به میزان دل خواه آن را تغییر دهید.

اتصال

جفت شدن هدفون WH-1000XM5  از طریق نصب اپلیکیشن SONY HEADPHONES CONNECT امکان پذیر است این اپلیکیشن برای اندروید و IOS بصورت رایگان موجود می باشد.این هدفون از سیستم تاچ نسل قبل استفاده میکند تا افرادی که قصد دارند این هدفون رو ارتقا بدن دردسر زیادی تحمل نکنند.تمام گزینه های کنترل روی کاپ سمت راست قرار داده شده پس باید دقت داشته باشم که به درستی روی گوش قرار دهیم.زمانی که هدفون روی گوش شما قرار گرفته و کسی شما را مخاطب قرار داد به جای برداشتن هدفون از روی گوشتان می توانید با حلقه کردن دستتان دور کاپ سمت راست آهنگ رو به پس زمینه منتقل کرده تا راحت تر صدا را بشنوید.در داخل اپلیکیشن گزینه ی SPEAK TO CHAT وجود دارد که با فعال کرد آن به محض شنیدن صدای شما آهنگ قطع می شود.هدفون نویزکنسلینگ Sony wh1000XM5 دارای قابلیت اتصال به دو صورت بی سیم و با سیم است. این هدفون از اتصال چند نقطه ای پشتیبانی میکند. این هدفون‌ را می‌توان همزمان با دو دستگاه بلوتوث متصل کرد. بنابراین وقتی تماسی برقرار می‌شود، هدفون شما به طور خودکار به دستگاه مناسب متصل می‌شود. همچنین می‌توانید به سرعت هدفون خود را با لمس یک دکمه بین یکی از این دو دستگاه جابجا کنید.

میکروفون

هدفون سونی WH-1000XM4 دارای 4 عدد میکروفون است ولی WH-1000XM5 دارای 8 عدد میکروفون می باشد پس واضح است که کیفیت تماس را در محیط های شلوغ و پر سر و صدا افزایش داده. اگر می خواهید به هنگام مکالمه صدای خود را بهتر بشنوید وارد اپلیکیشن شده و گزینه ی ambient sound را فعال کنید.

قابلیت Fast Pair و Swift Pair

این هدفون از قابلیت مفید اتصال سریع گوگل یعنی Fast Pair نیز پشتیبانی میکند. همچنین میتوانید مکان‌هایی را که هدفون‌های خود را جا گذاشته‌اید، با صدای اعلان و بررسی آخرین مکان شناخته شده آن در برنامه Find My Device Google در تلفن هوشمند خود، مکان‌یابی کنید. همچنین این هدفون از قابلیت Swift Pair نیز پشتیبانی میکند. Swift Pair متصل کردن هدفون شما را با لپ تاپ ویندوزی یا تبلت سریع و آسان می‌کند. هنگام انتخاب حالت متصل کردن، راهنمای اتصال پاپ‌آپ در دستگاه‌های ویندوز 11 یا ویندوز 10 نزدیک ظاهر می‌شود.

2
هدفون بلوتوثی سونی مدل WH-1000XM5

۱۸,۷۸۹,۰۰۰ تومان

استایل: دور سر
نوع اتصال: بلوتوث
عمر باطری: 30 ساعت
نحوه شارژ: USB

خرید هدفون بلوتوثی سونی مدل WH-1000XM5

در این مقاله تلاش کردیم تا اطلاعات کامل و مفیدی از نحوه ی کارکرد این هدفون سونی در اختیار همراهان زاجیتال قرار دهیم امیدواریم که با خواندن این مقاله به شما کمک کرده باشیم تا بتوانید با اطلاع کامل خرید کرده و از این هدفون لذت ببرید.

نویسنده

در مورد نویسنده این مطلب بیشتر بدانید

  • آیلار  عرفانی
    آیلار عرفانی
نظرات کاربران زاجیتال

نظر شما در مورد مطلب بالا چیست؟

    هنوز وارد نشده اید

    برای ارسال نظرات خود میبایست ابتدا وارد حساب کاربری خود بشوید و یا اگر هنوز ثبت نام نکرده اید در چند ثانیه ثبت نام کنید

    ورود به حساب کاربری