همه ما تا به حال یک بار نام برند ایسوس به گوشمان خورده مخصوصا در زمینه لپ تاپ ، چون این شرکت لپ تاپ های متنوعی دارد و در بازار لپ تاپ جزو شرکت های برتر می باشد .
 

اگربخواهیم به زمینه های کاربردی لپ تاب هایی که این شرکت تولید کرده است می توان به  بازار هدف گیمرها، طراحان، کاربران عادی، دانشجویان و دانش‌آموزان و کارمندان کسب‌وکارهای بزرگ و کوچک اشاره کرد. این شرکت که تایوانی می باشد در این سری از لپ تاپ های جدید خود به سراغ لپ تاپ هایی رفته که  بهترین عملکرد در طراحی دیجیتال را ارائه کنند .
 

در طراحی جدید لپ تاپ ای این شرکت می توان میتوان دو المان مشابه را در تمام آنها مشاهده کنید ، یک استفاده از پنل OLED برای صفحه‌نمایش است و المان دوم  این می باشد که  کاربران میتوانند خودشان پردازنده‌ی خود را بین  نسل یازدهمی اینتل یا مدلی از پردازنده‌های سری رایزن 5000 AMD انتخای کنند اما باید به این نکته دقت کنید که مدل‌های اکسپرت بوک تنها با پردازنده‌های اینتل  ارائه خواهد شد و حق انتخاب برای پردازنده را از شما می گیرد.
 


شرکت ایسوس ابتدا  سری استودیو بوک ۱۶ را معرفی کرد ، این سری دارای دو مدل استودیو بوک ۱۶ و استودیو بوک پرو ۱۶ می باشد که هر دوی این لپ تاپ ها از صفحه نمایش OLED و ابعاد صفحه نمایش 16 اینچ می باشد که از رزولوشن 4K در کنار نرخ روشنایی ۴۰۰ نیت بهره می برند. هر دوی این سری ها از ویژگی یسوس دایل (Asus Dial) بهره مند می باشند که در ادامه با زاجیتال همراه باشید تا به قابلیت این ویژگی پردازیم.

ایسوس دایل (Asus Dial) ، یک قسمتی سخت افزاری می باشد که در انتهای کیبورد  قرار می گیرد که به شما امکان شخصی سازی در برنامه های مختلف را می دهد جند تا از مثال های بسیار ساده برای این قابلیت زوم یا انتخاب رنگ و موارد دیگر می باشد .

در بالا به این موضوع اشاره کردیم که کاربر می تواند بین دو مدل پردازنده انتخاب کنند حال اگر شما برای سری  استودیو بوک پرو ۱۶ پردازنده اینتل را انتخاب کنید ، از  پردازنده‌ی گرافیکی Xeon W-11955M بهره مند میشوید و اگر پردازنده‌های AMD را انتخاب کنید ، از پردازنده‌ی گرافیکی انویدیا RTX A2000 بهره مند میشوید .


شرکت ایسوس در ادامه سری ویوو بوک پرو را معرفی کرد ، که این سری دارای دو مدل ستاندارد و مدل پرو ایکس می باشد . تفاوت این سری با سری استودیو بوک ۱۶ در این می باشد که سری  استودیو بوک ۱۶ همانطور که در بالا گفته شد دارای دایل سخت افزاری می باشد اما سری ویوو بوک پرو از دایل مجازی پشتیبانی می کند ، که دایل آنها بر روی تاچ پد قابل مشاهده می باشد.

نویسنده

در مورد نویسنده این مطلب بیشتر بدانید

  • سِودا  بزرگمهر
    سِودا بزرگمهر
    از اعضای تیم زاجی مگ و از طرفداران دنیای دیجیتال
نظرات کاربران زاجیتال

نظر شما در مورد مطلب بالا چیست؟

    هنوز وارد نشده اید

    برای ارسال نظرات خود میبایست ابتدا وارد حساب کاربری خود بشوید و یا اگر هنوز ثبت نام نکرده اید در چند ثانیه ثبت نام کنید

    ورود به حساب کاربری