آپدیت جدید iOS 15.0.2  برای رفع باگ های موجود در اختیار کاربران قرار گرفت از جمله ی این باگ ها میتوان به مشکل پاک شدن عکس اشاره کنیم ، شما هنگامی که پیامک‌های اپ Messages خود را سیو کنید اما زمانی تصمیم بگیرید اون پیام را پاک کنید تصویر اون پیام نیز پاک میشود اما در آپدیت جدید سعی در حل این به اصطلاح باگ یا نقص شده است.

از دیگر مشکلاتی که این آپدیت جدید سعی در رفع آنها دارد ، مشکل وصل نشدن کیف پول چرمی مگ‌سیف آیفون به اپلیکیشن Find My می باشد که اپل با انتشار این آپدیت جدید سعی در رفع این مشکا دارد.

همانطور که می بینید انتشار هرچه سریع تر این نسخه آپدیت جدید الزامی بوده است بدلیل وجود باپ هایی که در آپدیت سری قبلی بوده است وای نسخه جدید سعی در رفع این نواقص می باشد ، یکی دیگر از این نواقص که در این نسخه جدید سعی در از بین بردن آن بوده است ،  نمایش داده نشدن ایرتگ در زبانه Find My Items است ، در آخر به یک باگ دیگر اشاره میکنیم که در این آپید این نیز رفع شده است ، قبلا ریستور یا آپدیت دستگاه از طریق Finder یا آیتونز در آیفون ۱۳ با مشکلاتی مواجه بود که باعث میشد به درستی این کار صورت نگید اما در آپدیت جدید به این باگ نیز رسیدگی شده است.



اپل با انتشار نسخه جدید آپدیت iOS 15.0.2 نسحه جدید آپدیت watchOS 8.0.1 را نیز منتشر کرد که این آپدیت هم برای جبران ناقص و کمبود های موجود می باشد .

در ادامه به باگ هایی بپردازیم که با آمدن آپدیت watchOS 8.0.1 رفع خواهند شد ، یکی از مشکلات که کاربران را اذیت میکرد ، نبود امکان مشاهده روند دانلود و نصب آپدیت‌ها بود و مشکل دیگری که میتوان به آن اشاره کرد ،  تعدای از کاربران توانایی دسترسی به  تنظیمات Accessibility را نداشتند که با آمدن آپدیت جدید این مشکلات نیز رفع میشود.

در آخذ نیز به نحوه ی نصب این آپدیت جدید بپردازیم ، به  اپلیکیشن Apple Watch بروید و وارد قسمت General > Software Update شوید و به راحتی دستگاه خود را آپدیت کنید البته به این نکته توجه داشته باشید که حتما برای آپدیت کردن دستگاه خود باید حداقل باتری شما ۵۰ درصد  شارژ داشته باشد .

نویسنده

در مورد نویسنده این مطلب بیشتر بدانید

  • سِودا  بزرگمهر
    سِودا بزرگمهر
    از اعضای تیم زاجی مگ و از طرفداران دنیای دیجیتال
نظرات کاربران زاجیتال

نظر شما در مورد مطلب بالا چیست؟

    هنوز وارد نشده اید

    برای ارسال نظرات خود میبایست ابتدا وارد حساب کاربری خود بشوید و یا اگر هنوز ثبت نام نکرده اید در چند ثانیه ثبت نام کنید

    ورود به حساب کاربری