در این مقاله میتوانیم اولین رندر های نسخه‌ی 5G گلکسی A53  را  باکیفیت 4k مشاهده کنیم که از طریق اکانت OnLeaks  در توییتر منتشر شده است .

اگر شما گوشی گلکسیA52  را مشاهده کرده باشید متوجه می شوید که گلکسی A53  بسیار از لحاظ ظاهری بسیار شبیه به گلکسی A52 می باشد و شما میتوانید با مشاهده کردن عکس بالا متوجه این موضوع بشوید اما دارای تفاوت هایی نیز می باشد که از جمله این تفاوت ها میتوان به پنل پشتی تخت اشاره کرد و  برعکس  گلکسی A52 به‌سمت داخل خمیده نمی‌شود ، البته باید به این نکته توجه کنیم که لبه های گوشی A53 به صورت کاملا تخت نمی باشد و حالت خمیده بسیار ملایم در لبه های آن میتوانید مشاهده کنید.
 


در سری گلکسیA52 اگر به پنل پشتی قسمت دوربین گوشی را نگاه می کردید می توانستید متوجه این موضوع بشوید که جدا از پنل به نظر می آمد به دلیل برآمدگی بیشتر در بخش دوربین اما شما با مشاهده بخش پشتی گلکسی A53 قسمت دوربین این گوشی میتوانید این تفائتت ار درک کنید که برعکس سری قلی در این گوشی قسمت دوربین  ادامه‌ی پنل پشتی به نظر می آید و همچنین به توجه به ناحیه ماژول اطراف دوربین این گوشی میتوانید خمیدگی ملایمی را مشاهده کنید.
 


با توجه با رندرهای بالا درمیابیم که دوربین این گوشی به صورت آرایه‌ی چهارتایی قرار گرفته است و دوربین سلفی نیز به صورت حفره ای می باشد ، همچنین در این گوشی دیگر خبری از  جک ۳٫۵ میلی‌متری نمی باشد و شما برای استفاده از هدفون باید از کابل تایپ سی یا هدفون های بی سیم استفاده کنید.

با توجه به برسی های انجام شده نسبت به این گوشی باید بگوییم که این گوشی دارای ضخامت درحدود ۸٫۱۴ میلی‌متر و با احتساب برآمدگی دوربین پشتی ۹٫۷۳ میلی‌متر می باشد کهبا این وجود از مدل گلکسیA52 نازکتر به شمار میرود.
 


در حال حاضر اطلاعات بیشتری درمورد این گوشی در دست نداریم و منتظر میمانیم تا شرکت سامسونگ اطلاعات دقیق این محصول را قرار بدهد که ما هم برای کاربران برسی کنیم.

نویسنده

در مورد نویسنده این مطلب بیشتر بدانید

  • سِودا  بزرگمهر
    سِودا بزرگمهر
    از اعضای تیم زاجی مگ و از طرفداران دنیای دیجیتال
نظرات کاربران زاجیتال

نظر شما در مورد مطلب بالا چیست؟

    هنوز وارد نشده اید

    برای ارسال نظرات خود میبایست ابتدا وارد حساب کاربری خود بشوید و یا اگر هنوز ثبت نام نکرده اید در چند ثانیه ثبت نام کنید

    ورود به حساب کاربری