رندرهای سه‌بعدی تب ای ۸ دوماه پیش فاش شد و به لطف رندرهای فاش شده توانستیم به طراحی این تبلت پی ببریم و بعد از گذشت چندهفته اطلاعات دقیق این محصول نیز منتشر شد که باتوجه به مشخصات ارائه شده فهمیدیم صفحه‌نمایش این دستگاه ۱۰٫۵ اینچ و از نوع LCD می باشد و حدود قیمتی که برای عرضه این محصول احتمال داده می شود در قیمت ۲۶۰ دلار می باشد .

همانطور که میدانید افشاگر  معروف ایوان بلاس اولین تصویر رسمی این تبلت سامسونگ  را منتشر کرده و همینطوز سایت جی‌اس‌‌ام‌آرنا گفته است که به زمان رونمایی از این تبلت جدید نزدیک خواهیم شد .


در ادامه به مشخصات فاش شده این محصول بپردازیم ، همانطور که در بالا اشاره شد این محصول امجهز به صفحه‌نمایش ۱۰٫۵ اینچی LCD می باشد که به وضوح ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ پیکسل با نرخ نوسازی ۶۰ هرتز و چهار بلندگو با فناوری دالبی اتموس (Dolby Atmos) نیز مجهز شده است .
 


 تب ای ۸  از بدنه ی آلومینیوم ساخته شده است که همچنین دارای درگاه های جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون و پورت USB-C می باشد .

با توجه به گزارش های ارائه شده توسط  فهرست گیک‌ بنج در این گوشی از تراشه‌ی Unisoc Tiger T618 استفاده شده است و همچنین قرار است در دو نسخه ی نسخه‌ی Wi-Fi با شماره مدل SM-X200 و LTE با شماره مدل SM-X205 به بازار ارائه شود .

طبق اخبار و شواهد تولید انبوه  تب ای ۸ در تاریخ  اواسط دسامبر به شمسی و ذر و دی ۱۴۰۰ به تارخ شمسی صورت میگیرد اما تب های ۸ پلاس و گلکسی تب اس ۸ اوترا  اواخر ژانویه به تولیئ انبوه خواهند رسید .

نویسنده

در مورد نویسنده این مطلب بیشتر بدانید

  • سِودا  بزرگمهر
    سِودا بزرگمهر
    از اعضای تیم زاجی مگ و از طرفداران دنیای دیجیتال
نظرات کاربران زاجیتال

نظر شما در مورد مطلب بالا چیست؟

    هنوز وارد نشده اید

    برای ارسال نظرات خود میبایست ابتدا وارد حساب کاربری خود بشوید و یا اگر هنوز ثبت نام نکرده اید در چند ثانیه ثبت نام کنید

    ورود به حساب کاربری