شرکت سونی مدل جدید اسپیکر خود را که به نام  LSPX-S3 را معرفی کرد ، این محصول جدید از نظر شکل ظاهری شبیه به سری قبلی خود LSPX-S2 می باشد این در حالی است که سری قبلی این محصول یعنی LSPX-S2 با قیمت 550 پوند به فروش می رسید اما سری جدید را با قیمتی پایین ترو در حدود 349 دلار معرفی کرده است ، علت این کاهش قیمت را میتوانیم  اینگونه بیان کنیم که قیمت بالای سری قبلی باعث انتقاد زیاد کاربران شد و همچنین تاثیر منفی خود را در رقم فروش این محصول نشان داد.

بیشتر بخوانید: راهنمای جامع خرید ساندبار

طراحی این محصول که بسیار شبیه مدل قبلی خود می باشد به شکل فانوس شیشه ای می باشد ، این بلندگو مانند  یک توییتر عمل می کند و  لوله شیش ای خود را به لرزه در می آورد و همانطور که در عکس مشاهده می کنید در داخل شیشه ی این اسپیکر نور قرار داده شده است که دارای 32 سطح روشنایی مختلف می باشد و این امکان را به کاربر می دهد تا بتواند از این اسپیکر به عنوان چراغ خواب یا روشنایی استفاده کند.

در اسپیکر LSPX-S3 وظیفه به صدا دراوردن نوت های پایین توسط یک رادیاتور غیرفعال انجام می شود . این بلندگو ، این قابلیت را به شما میدهد که با یک بار شارژ کردن این دستگاه توسط پورت USB-C ، 8 ساعت بتوانید از این دستگاه استفاده کنید.

یکی دیگر از ویژگی های این دستگاه  بهره مندی این دستگاه از یک درایور مید رنج می باشد و همچنین این دستگاه با  پشتیبانی از رمزگذاری LDAC سونی به کاربرانن خود عرضه می شود. طبق گفته های شرکت سونی انتظار می رود این اسپیکر جدید در ماه آگوست به طور جهانی عرضه شود . اسپیکر های سونی جزوه اسپیکر های بسیار پرطرفدار بازار می باشد .

نویسنده

در مورد نویسنده این مطلب بیشتر بدانید

  • سِودا  بزرگمهر
    سِودا بزرگمهر
    از اعضای تیم زاجی مگ و از طرفداران دنیای دیجیتال
نظرات کاربران زاجیتال

نظر شما در مورد مطلب بالا چیست؟

    هنوز وارد نشده اید

    برای ارسال نظرات خود میبایست ابتدا وارد حساب کاربری خود بشوید و یا اگر هنوز ثبت نام نکرده اید در چند ثانیه ثبت نام کنید

    ورود به حساب کاربری