تاریخچه برند هایلو

شرکت چینی شیائومی محصولات را در زیر برندهای مختلفی تقسیم کرده و هرکدام از آن ها  تمرکز بر تولید تخصصی محصول خاصی را بر عهده  دارند. هایلو در زمینه تولید هندزفری بلوتوث و ساعت هوشمند یکی از زیر مجموعه های شناخته شده برند شیائومی می باشد.هایلو در سال 2015 در کشور چین و توسط گروهی از کارشناسانی که بیش از 10 سال سابقه فعالیت داشتند، متولد شد و در کمتر از 3 سال توانست به یک برند جهانی تبدیل شود. در ابتدا بودجه شرکت هایلو از طریق شیائومی تامین می شد اما رفته رفته و با اثبات جایگاه خود در زمینه تولیدات هندزفری بلوتوث و ساعت هوشمند، این شرکت استقلال پیدا کرد. برند هایلو تا امروز توانسته بیش از 100 کشور از جمله ایران را تحت پوشش قرار دهد و به ده ها میلیون کاربر در سراسر جهان خدمات دهد.شرکت هایلو در تولید انواع دستگاه های انتقال صدای بی سیم، پوشیدنی های هوشمند و سایر دسته ها فعالیت می کند. تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا شما را با بهترین و پرفروش ترین محصولات هایلو آشنا کنیم.

ساعت‌های هایلو و سازگاری با سیستم‌ عامل متفاوت

از جمله مواردی که درباره ی ساعت هوشمند هایلو باید به آن اشاره کنیم سازگاری این ساعت با سیستم‌ عامل متفاوت اندروید و ios است. البته  قبل از خرید به مشخصات فنی ساعت دقت کنید  و از اینکه قابلیت سازگاری با تلفران همراه خود را داشته باشد اطمینان حاصل کنید . در غیر اینصورت، ممکن است پس از خرید متوجه شوید آن ساعت با گوشی شما همخوانی ندارد و همین امر مشکلات زیادی را برای شما به وجود می‌آورد. به طور کلی، ساعت‌های هایلو تقریبا با تمامی گوشی‌ها سازگار هستند.

کیفیت ساعت هوشمند هایلو

ساعت از بخش های مختلفی  تشکیل شده است و هر کدام از این قسمت‌ها می‌توانند عملکرد ساعت را تحت تاثیر قرار دهند.  تمامی بخش‌های این ساعت بسیار با کیفیت هستند و هر یک به نوعی عملکرد را بهبود بخشیده‌اند.

ضد آب

درباره ساعت هوشمند هایلو باید بدانید که آب و رطوبت نمی‌تواند به آنها آسیب وارد کند. برخی از ساعت‌های هایلو تا عمق 50 متری آب نیز قابل‌ استفاده هستند. اما ، توصیه می‌شود اگر می‌خواهید به استخر و یا شنا بروید از این ساعت‌ها به مدت طولانی در آب استفاده نکنید.

مقاوم در برابر گرد وغبار

مسئله دیگری که درباره ی ساعت هوشمند  باید بدانید  مقاومت بسیار بالای آن در برابر گردوغبار است. به همین دلیل، همواره این نگرانی وجود دارد آیا ممکن است آلودگی هوا به این ساعت‌ها آسیب برساند. هایلو از قبل به این نکاتنوجه داشته و ساعت‌های هوشمند را بر اساس استاندارد مقاومت بالا در برابر گردو غبار تولید کرده است.

فعالیت‌های ورزشی

تمامی ساعت‌‌های هایلو فعالیت‌های ورزشی را پوشش می‌دهند. البته تعداد فعالیت‌های ورزشی در تمامی مدل‌ها یکسان نیست . باید قبل از خرید ساعت این موارد را به دقت مورد بررسی قرار دهند.

هندزفری بلوتوث هایلو

هدفون بی سیم یا ایرباد بیشتر برای مکالمه و موسیقی طراحی شده و در برخی مدل ها قابلیت ایجاد صدای گیمینگ و فراخوانی دستیار های صوتی مانند Siri و Google Assistant را دارند. دراکثر مدل های هدفون هایلو از نسخه بلوتوث 5 به بالا استفاده شده است که  باعث کاهش مصرف انرژی و افزایش مسافت ارتباط تا 10 متر می شود. طراحی مناسب گوشی ها در کنار وزن سبک، باعث کارایی راحت و جلوگیری از ایجاد خستگی و ناراحتی در هنگام استفاده از آن می شود.استفاده از  نویز کنسلینگ در میکروفون هندزفری بلوتوث های هایلو باعث انتقال صدای شفاف و واضح می شود بیشتر مدل ها دارای کیس شارژ بوده و با یک بار شارژ محفظه، می توان تا 3 بار گوشی های آن را شارژ کرد.

ساعت هوشمند هایلو مدل Magnetic RS4 Plus LS11

نمایشگر مربعی را برای نسخه پلاس ساعت هوشمند هایلو RS4 در نظر گرفته که شباهت بسیاری به اپل واچ‌ها دارد. مهمترین سنت شکنی این مدل، استفاده از بند فلزی به جای بندهای سیلیکونی رایج است.یک باتری 230 میلی آمپر ساعتی مسئول تامین انرژی اسمارت واچ است.

1
ساعت هوشمند هایلو مدل Magnetic RS4 Plus LS11

۱,۶۴۰,۰۰۰ تومان

-سنسورها: حسگر اپتیکال ضربان قلب با قابلیت محاسبه سطح اکسیژن خون (SpO2)
-سازگاری: سیستم‌عامل اختصاصی سازگار با اندروید 6.0 و iOS 11 و بالاتر
-مقاومت در برابر آب و گردوغبار / درجه گواهی‌نامه: گواهی IP68 برای مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار (تا 1.5 متر برای 30 دقیقه)
-اندازه صفحه نمایش: 1.78 اینچ
-بلوتوث: نسخه 5.1
-بازدهی باتری: تا 28 روز (فقط نمایش ساعت) / تا 10 روز (استفاده‌ی عادی)

خرید ساعت هوشمند هایلو مدل Magnetic RS4 Plus LS11

ساعت هوشمند هایلو GST LITE LS13 GLOBAL

ساعت هایلو GST Lite LS13 با صفحه نمایش TFT و 1.69 اینچی مستطیلی دارای ابعادی برابر با 45.7*37*11.4 میلی متر و وزنی حدود 39 گرم (با بند) است.بند ساعت هایلو GST Lite LS13 از نوع 22 میلی متری و قابل تعویض است. این بند از جنس سیلیکون بوده و علاوه بر زیبایی و کیفیت بالا از تعریق و حساسیت نیز جلوگیری می کند.یکی از دلایل استفاده از ساعت های هوشمند را می توان استفاده از قابلیت های سلامتی و ورزشی آن دانست، این ساعت دارای قابلیت تشخیص 30 نوع حالت ورزشی مختلف را دارد.

2
ساعت هوشمند هایلو GST LITE LS13 GLOBAL

۹۹۷,۰۰۰ تومان

فرم صفحه: مربع
جنس بند: سیلیکون
ظرفیت باتری: 220 میلی آمپر ساعت
مقاومت در برابر آب: دارد

خرید ساعت هوشمند هایلو GST LITE LS13 GLOBAL

ساعت هوشمند هایلو مدل RT2 LS10 GLOBAL

ساعت هوشمند Haylou RT2 LS10 از طراحی زیبا با استایل گرد بهره می‌برد. بندهای با کیفیت، نمایشگر 1.32 اینچی، بدنه خوش ساخت و ضدآب، پشتیبانی از بلوتوث 5.0، حسگر ضربان سنج کارآمد و شارژدهی رضایت‌بخش باتری از ویژگی‌های مهم این محصول است.نمایشگر ساعت هوشمند Haylou RT2 LS10 از لمس پشتیبانی می‌کند و ترکیب دو دکمه فیزیکی به همراه نمایشگر لمسی، امکان کنترل بسیار آسان ساعت را در دسترس کاربر قرار می‌دهد.برای محافظت از نمایشگر، یک لایه شیشه 2.5 بعدی با دوام بر روی نمایشگر تعبیه شده است.این ساعت هوشمند قابلیت نمایش نوتیفیکیشن‌ها و یادآورهای مربوط به پیام، تماس، اپلیکیشن‌های شبکه اجتماعی و وضعیت آب و هوا را دارد. علاوه بر امکان کنترل پخش موسیقی از طریق ساعت هوشمند وجود دارد.

2
ساعت هوشمند هایلو مدل RT2 LS10 GLOBAL

۱,۳۳۹,۰۰۰ تومان

سنسورها: سنسور اکسیژن خون (SPO2) --- سنسور ضربان قلب --- سنسور ژیروسکوپ --- سنسور پایش خواب --- کنترل موزیک --- سنسور پایش عادت ماهانه برای بانوان
سازگاری: Android ۶.۰ و بالاتر iOS ۱۱.۰ و بالاتر
جنس بدنه: آلومینیوم
اندازه صفحه نمایش: 1.32 اینچ
بلوتوث: نسخه 5.0
ظرفیت باتری: 300 میلی آمپر ساعت

خرید ساعت هوشمند هایلو مدل RT2 LS10 GLOBAL

ساعت هوشمند هایلو مدل LS02

در این ساعت هوشمند با افزایش ظرفیت باتری و بهینه کردن مدت زمان نگهداری شارژ به 20 روز رسیده است . نظارت ضربان قلب 24 ساعته فعال می باشد . ساعت هوشمند توسط بلوتوث ورژن 5.0 وصل شده است. این میزان مصرف انرژی را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد و احتمال از دست دادن ارتباط بین ساعت هوشمند و تلفن هوشمند را کاهش می دهد. کیس ساعت هوشمند نازک و سبک است و دارای بند سیلیکونی با طراحی شبکه ای جهت راحتی طراحی شده است. دوازده حالت داخلی ورزشی به شما کمک می کند تا تمام داده ها را ضبط و تجزیه و تحلیل کنید ، به طور مداوم ضربان قلب خود را کنترل کنید.

2
ساعت هوشمند هایلو مدل LS02

۸۶۰,۰۰۰ تومان

- جنس بدنه: پلاستیک
- پشتیبانی از صفحه لمسی: دارد
- پشتیبانی از سیم‌کارت: ندارد
- اتصالات: Bluetooth

خرید ساعت هوشمند هایلو مدل LS02

ساعت هوشمند هایلو شیائومی مدل Haylou Solar LS05

ساعت هوشمند شیائومی مدل Haylou LS02 از یک صفحه نمایش  1.4 اینچی برخوردار است که دارای وضوح نمایش 320x320 پیکسل و تراکم پیکسل 320ppi می باشد.این صفحه نمایش، زیر شیشه ای خمیده 2.5D قرار گرفته است که در برابر ضربه مقاوم است.شما در این ساعت هوشمند تنها یک باتری 340 میلی آمپر ساعتی می ‌بینید. این محصول به شما امکان این را می دهد تا با یک بار شارژ که در حدود 2 ساعت طول می کشد تا 30 روز بدون بروز هیچ مشکلی از آن استفاده کنید، در صورتی که ردیابی 24 ساعته ضربان قلب را فعال کنید نصف این مدت شارژ نگه خواهد داشت.

1
ساعت هوشمند هایلو شیائومی مدل Haylou Solar LS05

۷۱۹,۰۰۰ تومان

- سیستم عامل: سازگاری با سیستم عامل های Android 4.4 به بعد و iOS 8.0 به بعد
- جنس بدنه: فلز
- پشتیبانی از صفحه لمسی: دارد
- پشتیبانی از سیم‌کارت: ندارد
- بلوتوث: نسخه 5.0

خرید ساعت هوشمند هایلو شیائومی مدل Haylou Solar LS05

ساعت هوشمند هایلو مدل RT LS05S

وضعیت تناسب اندام شما را کنترل می‌کند و شامل برخی از ضروری‌ترین امکانات جانبی نیز می‌باشد.این ساعت هوشمند نمایشگر دایره‌ای دارد و در امتداد آن بندهای سیلیکونی را متصل کرده است. اگر از نزدیک به بدنه ساعت نگاه کنید، لبه‌های منحنی کمتر در آن دیده می‌شود. دو دکمه فیزیکی بزرگ اطراف آن نیز مزید شده است.وزن این ساعت هوشمند، 50 گرم و جنس بندها از نانو سیلیکون ساخته شده است. این ساختار استاندارد مناسب کاربری روزمره و ورزشی بوده و در اثر تعریق و استفاده مداوم، واکنش آلرژیک روی پوست ایجاد نخواهد کرد.

1
ساعت هوشمند هایلو مدل RT LS05S

۸۶۹,۰۰۰ تومان

- جنس بدنه: سیلیکونی
- پشتیبانی از صفحه لمسی: دارد
- پشتیبانی از سیم‌کارت: ندارد
- بلوتوث: نسخه 5.0

خرید ساعت هوشمند هایلو مدل RT LS05S

هندزفری بلوتوثی هایلو مدل MoriPods ANC GT8

عمر باتری این محصول در زمان پخش موسیقی و مکالمه 8 ساعت می‌باشد. عملیات شارژدهی این محصول نیز با کابل Type-C در مدت 2.5 ساعت به طور کامل انجام می‌گیرد. از ویژگی‌های دیگر مورد توجه این هندزفری، قابلیت حذف نویز است که تضمین کننده ارائه مکالمات با پخش صدای با کیفیت می‌باشد. همچنین مجهز بودن به چیپست کوالکام 3040 جهت اتصال قوی‌تر مناسب سازی شده است. در پایان بایستی بیان کنیم که از طریق ارتباط لمسی با گوشی‌ها می‌توانیم کنترل موسیقی را انجام دهیم و یا تماس‌ها را وصل یا قطع کنیم.

1
هندزفری بلوتوثی هایلو مدل MoriPods ANC GT8

۷۴۹,۰۰۰ تومان

نوع گوشی :دو گوشی
دارای قابلیت حذف نویز
رابط‌ها :Bluetooth
قابلیت‌های مقاومتی :مقاومت در برابر رطوبت و عرق

خرید هندزفری بلوتوثی هایلو مدل MoriPods ANC GT8

هندزفری بلوتوثی هایلو مدل X1 pro

این سیستم جدید، کیفیت صدا و ارتقای آن را نشانه گرفته و کام عاشقان موسیقی را شیرین می‌کند. مسئولیت حفظ جزییات نیز بر عهده کدک صوتی AACاست که با نرخ رمزگشایی بالاتر، با جان و دل جزییات موسیقی را حین پخش حفاظت می‌کند.یکبار شارژ کامل ایربادها 2 ساعت زمان می‌برد و پس از فول شارژ شدن، بسته به سطح استفاده شما، بین 5 تا 9 ساعت شارژدهی خواهند داشت.

هندزفری بلوتوثی هایلو مدل X1 pro
هندزفری بلوتوثی هایلو مدل X1 pro

۱,۵۴۹,۰۰۰ تومان

-کنترل لمسی هوشمند
-طراحی آرگونومیک
-شارژدهی باتری تا 40 ساعت
-سه حالت نویزگیر (ANC)
-بلوتوث 5.2
-دارای سه میکروفون
-حالت بازی با تاخیر کم
-سیستم آکوستیک پرچمدار

خرید هندزفری بلوتوثی هایلو مدل X1 pro

هدفون بلوتوثی هایلو مدل W1

هدست هایلو W1 دارای طراحی ظاهری بسیار زیبا به همراه رنگ سفید و سرمه ای متالیک بسیار جذاب است. بدنه ی خارجی هدفون حالت براق داشته و رنگ متالیک به کار رفته در معرض نور آفتاب جلوه ی  بسیار درخشان و زیبایی به خود می گیرد. در قسمت بالایی هدفون بک چراغ LED قرار گرفته و در قسمت پایینی نیز نام برند هایلو حک شده است.کیفیت صدای خروجی در هدفون بیسیم هندزفری هایلو W1، به خصوص در صدا های بلند بسیار با بالا است. تفکیک صدا در این هدفون به طرز شگفت انگیزی عالی است. به خصوص در موسیقی هایی که دارای ساز های مختلف و جزئیات پیچیده هستند، تفکیک جزئیات بسیار لذت بخش است.

1
هدفون بلوتوثی هایلو مدل W1

۱,۲۹۷,۰۰۰ تومان

- نوع اتصال: بی‌سیم
- نوع گوشی: دو گوشی
- رابط: بلوتوث
- باتری: دارد

خرید هدفون بلوتوثی هایلو مدل W1

هدفون بلوتوثی هایلو مدل X1 Neo

به لطف درایورهای دینامیک 13 میلی متری و کیفیت صدای HiFi BASS در هنگام پخش موسیقی یک تجربه شنیداری بسیار شفاف،رسا و تفکیک شده خواهید داشت. درایور داینامیک بزرگ Hi-Fi Haylou X1 Neo می‌تواند جزئیات بیشتری از صدا را بازیابی کند.همچنین تعادل مناسبی را بین بلندی‌ها، میانه‌ها و باس برقرار کند. همینطور  X1 Neo بخاطر استفاده از بلوتوث 5.3 و تاخیر صدای تنها 0.06s یک هندزفری کاملا مناسب برای گیمینگ می باشد.کافیست پنل لمسی ایربادها را 2 ثانیه فشار دهید و نگه دارید تا حالت بازی با تاخیر 0.06 ثانیه فعال شود.

1
هدفون بلوتوثی هایلو مدل X1 Neo

۵۷۹,۰۰۰ تومان

جنس بدنه: پلاستیک
ظرفیت باتری کیس: 310 میلی‌آمپرساعت
کنترل موسیقی: بله

خرید هدفون بلوتوثی هایلو مدل X1 Neo

هندزفری بلوتوثی هایلو مدل Haylou GT7 NEO

هندزفری هایلو GT7 Neo شیائومی ویژگی‌های دیگری مانند پشتیبانی از 2 حالت استریو و مونو دارد و هدفون‌های آن ظرف 1.5 ساعت شارژ می‌شود. این هندزفری مجهز به حالت Low-latency است. همچنین قابلیت همگام‌سازی صدا و تصویر را به هنگام بازی دارد و از کدهای صوتیSBC ،AAC  پشتیبانی می‌کند. هندزفری مورد اشاره همچنین دارای کیس شارژ 310 میلی آمپر ساعت، تاخیر پاسخگویی کم و بلوتوث نسخه 5.2 است.

1
هندزفری بلوتوثی هایلو مدل Haylou GT7 NEO

۶۹۷,۰۰۰ تومان

نوع اتصال: بی‌سیم
رابط: بلوتوث نسخه 5.2
ابعاد: کیس شارژ: 24.7 × 50.6 × 50.6 میلی‌متر
وزن: هر هدفون 3.9 گرم

خرید هندزفری بلوتوثی هایلو مدل Haylou GT7 NEO

هدفون بی‌ سیم هایلو مدل T15

ردپای جدیدترین تکنولوژی روز دنیا در هدفون بی‌ سیم هایلو مدل T15 دیده می‌شود. این هندزفری به بلوتوث 5.0 مجهز شده و به شما اجازه می‌دهد به جز موبایل هوشمند، به لپ تاپ و تبلت هم متصل شوید. این اتصال، یک اتصال پایدار است! تا شعاع 10 متری حفظ می‌شود و نرخ تاخیر و قطع و وصلی آن در پایین‌ترین حالت ممکن قرار دارد.
همکاری درایور 6 میلی متری، کدگزاری AAC و فناوری HiFi باعث تولید صدایی با باس تند و تیز، واضح، شفاف و بی‌رنگ می‌شود. به لطف این کدک صوتی، تاخیر صدا به خصوص در پلتفرم اپل به شکل قابل توجهی کاهش یافته است.

هدفون بی‌ سیم هایلو مدل T15
هدفون بی‌ سیم هایلو مدل T15

۹۲۷,۰۰۰ تومان

قطع/وصل تماس: دوبار لمس کوتاه هندزفری
رد تماس: لمس 1 تا 2 ثانیه ای هندزفری
رابط‌ها :Bluetooth
قطر درایور (اسپیکر): 6 میلی‌متر
قابلیت‌های مقاومتی :
مقاومت در برابر رطوبت و عرق
پخش/توقف موسیقی: لمس کوتاه هندزفری
پخش موسیقی قبلی: دوبار لمس ایرباد راست (R)
پخش موسیقی بعدی: دوبار لمس ایرباد چپ (L)
فعال کردن مود گیمینگ: سه بار لمس سریع ایرباد راست
فعال کردن دستیار صوتی (سیری،بیکسبی،گوگل): سه بار لمس ایرباد سمت چپ

خرید هدفون بی‌ سیم هایلو مدل T15

هدفون بلوتوثی هایلو مدل MoriPods

هدفون های این هندزفری بلوتوث از طریق صفحه لمسی کار می کنند. از طریق آن می توانید چندین دستور را فراخوانی کنید. با یک ضربه روی هر هد فون مکث خواهید شد یا آهنگ را شروع به ادامه می کنید.، روی گوشی راست دو بار ضربه بزنید تا یک آهنگ به جلو حرکت کند و روی گوشی سمت چپ مسیر آهنگ را به سمت چپ یا آهنگ قبلی تنظیم کنید . برای فراخوانی دستیار صوتی، دو ضربه سریع بزنید. شما با لمس گوشی به تماس ورودی پاسخ می دهید و با پایین نگه داشتن آن را رد می کنید. چهار میکروفون که برای کاهش نویز طراحی شده اند نیز به تماس های با کیفیت کمک می کنند.

4
هدفون بلوتوثی هایلو مدل MoriPods

۸۶۹,۰۰۰ تومان

- نوع اتصال: بی‌سیم
- نوع گوشی: دو گوشی
- رابط: بلوتوث
- باتری: دارد

خرید هدفون بلوتوثی هایلو مدل MoriPods

هدفون بی سیم هایلو مدل GT2S

هندزفری  haylou GT2S از سیستم جفت شدن خودکار POP-UP پشتیبانی می‌کند، بنابراین نیازی نیست که هدست را بیرون بیاورید و از منوی تنظیمات و سرچ کردن بلوتوث، عمل Pairing را انجام دهید. بلکه برای جفت شدن این هدفون به گوشی موبایل خود، کافی است هدفون ها را از کیس شارژر خارج کنید. اتصال در طی یک الی دو ثانیه برقرار میشود و هدفون ها آماده بکار هستند. البته برای بار اول به تنظیمات دستی نیاز داریم.نکته جالب اینکه، میتوان در حالت مونو نیز از این هدفون ها استفاده کرد. یعنی یک هدفون در کیس شارژر باقی مانده و کاربر از هدفون دیگر استفاده کند. برای جفت شدن آن با گوشی لازم است همین روند را برای یکی از هدفون ها انجام دهید.

1
هدفون بی سیم هایلو مدل GT2S

۳۶۹,۰۰۰ تومان

- نوع اتصال: بی‌سیم
- نوع گوشی: دو گوشی
- رابط: بلوتوث
- باتری: دارد

خرید هدفون بی سیم هایلو مدل GT2S

هدفون بی‌ سیم هایلو مدل GT1 Plus

هندزفری زیبای Haylou GT1 Plus wireless In-Ear در یک قاب شارژر کوچک قرار دارد که به راحتی می‌توانید آن را در جیب خود حمل کنید. در عین حال شارژری قدرتمند است و می تواند تا سه بار به طور کامل گوشی‌ها را شارژ کند. به دلیل به کار بردن چیپ‌ست Qualcomm QCC3020 عمر باطری در این محصول نسبت به نسل‌های قبل از خود 4.5 ساعت افزایش یافته است.چیپ‌ست استفاده شده از شارژ کمتری استفاده می کند و در عین حال بهترین کیفیت ممکن را ارائه می‌دهد.

1
هدفون بی‌ سیم هایلو مدل GT1 Plus

۴۱۰,۰۰۰ تومان

- نوع اتصال: بی‌سیم
- نوع گوشی: دو گوشی
- رابط: بلوتوث
- باتری: دارد

خرید هدفون بی‌ سیم هایلو مدل GT1 Plus

هدفون بی‌ سیم هایلو مدل GT1 Pro

این هدفون وزن بسیار سبکی دارد و می‌توانید به‌ راحتی از آن استفاده کنید. در این هدفون از بلوتوث نسخه ۵ استفاده شده است که اگر گوشی یا تبلت شما نیز دارای این نسخه باشد، کیفیت صدای بهتری را تجربه‌ خواهید کرد. این هدفون دربرابر آب و رطوبت نیز مقاوم است که این مورد می‌تواند یکی از امتیازات ویژه محسوب شود.

1
هدفون بی‌ سیم هایلو مدل GT1 Pro

۴۵۹,۰۰۰ تومان

- نوع اتصال: بی‌سیم
- نوع گوشی: دو گوشی
- رابط: بلوتوث
- باتری: دارد

خرید هدفون بی‌ سیم هایلو مدل GT1 Pro

هدفون بی سیم هایلو مدل GT5

علاوه بر باتری قوی تر، در واقع این نسخه 5 بلوتوث است که هایلو جی تی 5 را برای گیمینگ و استریم های لب خوانی نیز کاملا مناسب می کند. این هندزفری دو برابر سریع تر از هندزفری هایی با بلوتوث نسخه 4.2 است و همچنین نرخ انتقال صدای آن نیز دو برابر می باشد.روی هر یک از گوشی های Haylou GT5 یک کلید لمسی قرار داده شده که کاربرد های مختلفی دارد؛ با یک بار ضربه زدن می توانید موسیقی در حال پخش را متوقف یا دوباره پخش کنید. دو بار ضربه زدن، این قابلیت را به شما می دهد که تماس دریافتی را پاسخ دهید یا پس از اتمام مکالمه، آن را قطع کنید.

1
هدفون بی سیم هایلو مدل GT5

۴۸۸,۰۰۰ تومان

- نوع اتصال: بی‌سیم
- نوع گوشی: دو گوشی
- رابط: بلوتوث
- باتری: دارد

خرید هدفون بی سیم هایلو مدل GT5
1
هدفون بی‌ سیم هایلو مدل GT1

۳۱۰,۰۰۰ تومان

- نوع اتصال: بی‌سیم
- نوع گوشی: دو گوشی
- رابط: جک بلوتوث
- باتری: دارد

خرید هدفون بی‌ سیم هایلو مدل GT1

هدفون بلوتوثی هایلو مدل GT3

هندزفری بلوتوث شیائومی هایلو Haylou GT3 را به انواع گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها متصل کند و از هر دو پلتفرم اندروید و iOS نیز پشتیبانی می‌شود.هایلو در Haylou GT3 از یک درایور بزرگ 7.2 میلی‌متری با دیافراگمی از جنس پلیمر پلاستیک استفاده کرده است که میزان پوشش محدوده‌های فرکانسی در آن نسبت به گذشته بهبود یافته است. اکنون کاربر می‌تواند موسیقی مورد علاقه خود را با باس قوی‌تر، فرکانس‌های میدرنج تمیزتر و فرکانس‌های بالا نرم‌تر تجربه کند. چیپ پردازش صوتی به‌کار رفته در این هندزفری از پروتکل‌های مختلفی مانند SBC، A2DP، AVRCP، HFP و HSP پشتیبانی می‌کند.

1
هدفون بلوتوثی هایلو مدل GT3

۴۴۰,۰۰۰ تومان

- نوع اتصال: بی‌سیم
- نوع گوشی: دو گوشی
- رابط: بلوتوث
- باتری: دارد

خرید هدفون بلوتوثی هایلو مدل GT3

هدفون بلوتوثی هایلو مدل T17

بدنه هدفون تا حد مناسبی مهر و موم شده و به‌لطف تاییدیه IPX7، نیازی نیست کاربر در خصوص نفوذ قطرات باران، آب و یا تعریق شدید حین تمرینات پرفشار ورزشی، هیچگونه نگرانی داشته باشد.

بر روی بدنه هدفون بلوتوث شیائومی هایلو Haylou T17 Earbuds یک پنل حساس به لمس در نظر گرفته شده است که کاربر با استفاده از آن می‌تواند عملکردهای اصلی هندزفری را کنترل کند. برای مثال با کمک پنل تاچی که در تقریبا در زیر لوگوی هایلو قرار دارد، می‌توان پخش/توقف موسیقی، پاسخگویی/رد تماس، رفتن به آهنگ بعدی/قبلی و یا فعالسازی دستیار صوتی هوشمند را به‌راحتی کنترل کرد. استفاده از این پنل به مراتب بهتر از دکمه‌های فیزیکی است و حتی در شرایط بارانی یا تعریق زیاد نیز می‌تواند به عملکرد مناسب آن اطمینان داشته باشید.

1
هدفون بلوتوثی هایلو مدل T17

۶۹۰,۰۰۰ تومان

- نوع اتصال: بی‌سیم
- نوع گوشی: دو گوشی
- رابط: بلوتوث
- باتری: دارد

خرید هدفون بلوتوثی هایلو مدل T17

هدفون بلوتوثی هایلو مدل T16

هندزفری TWS هایلو T16 با استفاده از بلوتوث 5.0 به گوشی‌های هوشمند، تبلت، لپ‌تاپ و هر دستگاهی که قابلیت اتصال بی‌سیم به‌صورت بلوتوثی را ارائه می‌دهد، متصل می‌شود. به‌لطف به‌کارگیری آنتن نوآورانه LDS، این هندزفری از حداکثر مسافت اتصال 30 متری در بستر استاندارد بلوتوث 5.0 پشتیبانی می‌کند. این در حالی است که بسیاری از هندزفری‌های بی‌سیم موجود در بازار، مسافت 10 متری را پوشش می‌دهند. اپلیکیشن اختصاصی Haylou به کاربر اجازه می‌دهد تمامی ویژگی‌ها و عملکردهای Haylou T16 را از طریق نمایشگر گوشی هوشمند اندرویدی یا آیفون خود کنترل کند.

1
هدفون بلوتوثی هایلو مدل T16

۱,۱۰۰,۰۰۰ تومان

- نوع اتصال: بی‌سیم
- نوع گوشی: دو گوشی
- رابط: بلوتوث
- باتری: دارد

خرید هدفون بلوتوثی هایلو مدل T16

هدفون بی‌ سیم هایلو مدل GT1

جنس بدنه این هدفون بسیار باکیفیت بوده و از مواد درجه یک در تولید آن استفاده شده است. قابلیت لمسی و کیفیت صدای آن نسبت به نمونه قبلی از محسوس‌ترین تفاوت‌های این هندزفری است. این هدفون وزن بسیار سبکی دارد و می‌توانید به‌راحتی از آن استفاده کنید. در این هدفون از بلوتوث نسخه ۵ استفاده شده است که اگر گوشی یا تبلت شما نیز دارای این نسخه باشد، کیفیت صدای بهتری را تجربه‌ خواهید کرد.

هدفون بلوتوثی هایلو مدل GT6

هندزفری بلوتوثی هایلو برند Xiaomi مدل GT6 برای انتقال صدا از پروتکل AAC استفاده می کند. این هدفون بر روی خود دارای کنترل لمسی می باشد که شما با استفاده از آن می توانید موزیک پخش شده را مدیریت کرده و یا تماس را قطع یا وصل کنید.

هدفون GT6 هایلو از طریق جعبه نگهدارنده خود شارژ می شوند که این جعبه دارای ظرفیت 310 میلی آمپر بوده و تا 3 بار توانایی شارژ هدفون هار را دارد. این هدفون ها دارای ظرفیت باتری 35 میلی آمپر ساعت می باشند که هر کدام به تنهایی 5.5 ساعت به شما شارژ دهی می کنند که در مکالمه این میزان به 4 ساعت می رسد.

1
هدفون بلوتوثی هایلو مدل GT6

۱,۱۲۰,۰۰۰ تومان

- نوع اتصال: بی‌سیم
- نوع گوشی: دو گوشی
- رابط: جک بلوتوث
- باتری: دارد

خرید هدفون بلوتوثی هایلو مدل GT6
نویسنده

در مورد نویسنده این مطلب بیشتر بدانید

  • آیلار  عرفانی
    آیلار عرفانی
نظرات کاربران زاجیتال

نظر شما در مورد مطلب بالا چیست؟

    هنوز وارد نشده اید

    برای ارسال نظرات خود میبایست ابتدا وارد حساب کاربری خود بشوید و یا اگر هنوز ثبت نام نکرده اید در چند ثانیه ثبت نام کنید

    ورود به حساب کاربری