شرکت سامسونگ در حال کار بر روی سر جدید گوشی های خود یعنی خانواده  گلکسی اس ۲۲ می باشد که با توجه به اطلاعاتی که در رابطه با زمان عرضه ی سری گلکسی اس 22 منتشر شده بود باید منتظر رونمایی این سری در ماه فوریه باشیم .

تا به امروز اخبار زیادی در رابطه با این سری پر حاشیه گلکسی اس 22 منتشر شده است که امروز نیز از این سری پرحاشیه خبر جدیدی منتشر شده مبنی بر این که گلکسی اس ۲۲ اولترا که با توجه به اخبار منتشر شده میگویند این گوشی با اسم گلکسی اس ۲۲ نوت قرار است معرفی شود در وب سایت سامسونگ قابل مشاهده می باشد و این شرکت اطلاعات این گوشی را در سایت خود قرار داده است.

طبق گزارشی که گیزموچاینا در رابطه با  گوشی گلکسی اس ۲۲ نوت منتشر کرده است گفته است که سایت رسمی سامسونگ نام این گوشی را ذکر نکرده است و این گوشی تنها با مشخصات شماره مدل SM-S908U در سایت قرار گرفته است .

اولین فردی که  به این موضوع پی برد که شرکت سامسونگ این گوشی را در صفحه رسمی خود قرار داده است کسی جز افشاگر معرف اسنوپی نبوده است .

علاوه بر این اخبار در رابطه با این شرکت ژاپنی گفته می شود این شرکت در حال تولید انبوه سری گلکسی اس 22 می باشد .

همانطور که گفته شد در بالا در این مدت اخبار زیادی در رابطه با سری گلکسی اس 22  یکی از این اخبارمشاهده  این سری در پلتفرم بنچمارک گیک‌بنچ می باشد که عملکرد و مشخصات سری  گلکسی اس 22  را فاش کرده است ، این گوشی با دو شماره مدل در دو کشور مختلف قرار است عرضه شود ، با شماره مدل SM-S908N در بازار کره‌‌جنوبی و با شماره مدل SM-908U در نواحی دیگر جهان قرار است عرضه شود.
 


در ادامه به مشخصات فنی سری  گلکسی اس 22  برویم ، با توجه به عملکرد سامسونگ در گذشته احتمال میدهیم این گوشی در دو نسخه‌ی اسنپدراگون و اگزینوس مانند مذل های قبل وارد بازار شود ، با توجه به این نکته ذکر شده پس در میابیم سری گلکسی اس ۲۲ در دو مدل با تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ نسل یک و اگزینوس ۲۲۰۰ قرار است تولید شود و به بازار ارائه شود.

با توجه به اخبار منتشر شده در رابطه با  گلکسی اس ۲۲ اولترا گفته می شود این گوشی قرار است در دومدل وارد بازار شود ، به ترتیب به برسی دو مدل میپردازیم ، مدل اول از ۱۲ گیگابایت رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی بهره می‌برد و مدل دوم نیز به رم ۱۶ گیگابایتی و حافظه‌ی ۵۱۲ گیگابایت قرار است تولید شوند و در دسترس کاربران با سلیقه های متفاوت قرار بگیرند.

گلکسی اس ۲۲ اولترا قرار است در 3 رنگ قرمز ، مشکی و سفید به بازار عرضه شود اما با توجه به شایعات و اخبار گفته می شود که احتمال دارد برای این گوشی یک رنگ سبز خاص نیز در نظر گرفته بشود البته در حد شایعه می باشد و هنوز از صحت این خبرر اطمینانی به دست نیامده است و همچنین احتمال داده میشود که قیمت پایه سری گلکسی اس ۲۲ ، 799 دلار باشد.

نویسنده

در مورد نویسنده این مطلب بیشتر بدانید

  • سِودا  بزرگمهر
    سِودا بزرگمهر
    از اعضای تیم زاجی مگ و از طرفداران دنیای دیجیتال
نظرات کاربران زاجیتال

نظر شما در مورد مطلب بالا چیست؟

    هنوز وارد نشده اید

    برای ارسال نظرات خود میبایست ابتدا وارد حساب کاربری خود بشوید و یا اگر هنوز ثبت نام نکرده اید در چند ثانیه ثبت نام کنید

    ورود به حساب کاربری