شرکت گوگل همیشه در تلاش است تا تمام امکانات لازم را برای کاربران خود مهیا کند تا کاربران بتوانند به آسانی از مرورگر گوگل استفاده کنند ، به تازگی نیز ویژگی جدیدی در راستای همین هدف به مرورگر خود اضافه کرده است .
این ویژگی درجهت بهبود بخش جستجوی بیشتر می باشد که دیگر نیازی به کلیک کردن بر روی دکمه ی توضیحات بیشتر نمی باشد و گوگل خودکار با کشیدن صفحه به سمت بالا بقیه صفحات را نیز به شما نشان میدهد.

به گزارش سایت زد‌‌دی‌نت این قابلیت جدید به این گونه عمل میکند که کاربر وقتی به انتهای صفحه میرسد دیگر تپ کردن روی دکمه‌ی مشاهده‌ی بیشتر نیازی ندارد ، شما بدون رفتن به صفحات بعدی در همان صفحه گزارشات صفحات بعدی را هم میتوانید ببینید ، البته که این الویت بندی هنوز وجود دارد که سایت های با سئو بالاتر در صفحه در ابتدای لیست سایتها قرار میگیرد.

شرکت گوگل براساس داده هایی که منتشر کرده است ، گفته است که اکثر کاربران وقتی مطلبی را سرچ می کنند تا 4 صفحه را مطالعه میکنند تا اطلاعات کامل از اون مطلب را پیدا کرده و آگاهی که میخواهند نسبت به اون محصول را به طور نسبی کسب نمایند البته که اطلاعات مرتبط تر در سایت های اول می باشد.


مدیر محصول گوگل شخصی به نام نیرو آناند می باشد که در یک وبلاگ توضیحاتی در رابطه با این موضوع انتشار کرده است :

بیشتر کاربران، آنچه به‌ دنبال آن جستجو کرده‌اند پیدا می‌کنند؛ اما گاهی اوقات نیاز است جستجو را در صفحات دیگر ادامه داد.

قابلیت پیمایش بی‌نهایت، به کاربرانی که اشتیاق بیشتری برای جستجو در گوگل دارند کمک خواهد کرد. در حقیقت بیشتر افراد تمایل دارند اطلاعات بیشتری در دسترس داشته باشند. بیشتر کاربران معمولا تا چهار صفحه اول نتایج جستجو را مرور می‌کنند. با این به‌روزرسانی کاربران می‌توانند این کار را به‌طور یکپارچه انجام بدهند و نتایج مختلف مورد نظرشان را مرور کنند و دیگر نیازی به فشردن دکمه‌ی «مشاهده بیشتر» نخواهند داشت.

شرکت گوگل این قابلیت را بعد از اینکه یکسری تغییرات ظاهری  در ماه ژانویه بر روی موتور جستجوگر خود اعمال کرد ، اضافه کرد . البته که باید به این نکته هم اشارعه کرد که کسانی که گوشی هایی دارند که از حاشیه کمتری برخوردار هستند میتواند با استفاده از این قابلیتبه راحتی مطالب دلخواه خود را سرچ کرده و با پایین رفتن در صفحه آنها را مشاهده کنند.

در بالا به این نکته اشاره کردم که شرکت گوگل در تلاش است که قابلیت هایی به موتور جستجوی خود بیفزایید که کاربرانش به راحت ترین حالت ممکن از این مرورگر استفاده کنند، در مورد این قابلیت هم میتوان گفت که شرکت گوگل درصدد هرچه سریع تر کردن جستجوی موبایل  چه در مرورگرهای اندروید و سافاری، چه از طریق اپلیکیشن‌های اندروید و آی‌اواس بوده است.

نویسنده

در مورد نویسنده این مطلب بیشتر بدانید

  • سِودا  بزرگمهر
    سِودا بزرگمهر
    از اعضای تیم زاجی مگ و از طرفداران دنیای دیجیتال
نظرات کاربران زاجیتال

نظر شما در مورد مطلب بالا چیست؟

    هنوز وارد نشده اید

    برای ارسال نظرات خود میبایست ابتدا وارد حساب کاربری خود بشوید و یا اگر هنوز ثبت نام نکرده اید در چند ثانیه ثبت نام کنید

    ورود به حساب کاربری