می بند 6 جزو یکی از پرطرفدار ترین مچ بندهای هوشمنذ بازار می باشد که این مچ بند هوشمند کاربرد مرد توجهی در بخش کنترل سلامت دارد که از کاربرد های ان برای کنترل سلامت میتوانیم به موارد روبه رو اشاره کنیم : سنجش ضربان قلب، نظارت بر اکسیژن خون و سوخت‌وساز بدن در زمان انجام حرکات ورزشی و ..... 

این مچ بند هوشمند مجهز به صفحه نمایش AMOLED می باشد ، که سایز این صفحه نمایش 1.5 اینچ می باشد .

شرکت شیائومی آپدیت جدیدی برای می بند 6 خود منتشر کرده است که با شماره نسخه ۱.۰.۴.۳۸ می باشد . از ویزگی های این آپدیت جدید میتوان به مجهز شدن این مچ بند به چراغ قوه اشاره کرد و همچنین این آپدیت به کاربران این قابلیت را میدهند که دشتگاهشان از زبان های بیشتری قابلیت پشتیبانی را داشته باشد .


شرکت شیائومی که یک شرکت چینی می باشد برای می بند 6 در ماه آوریل نیز یک نسخه آپدیت منتشر کرد که با ارتقا دادن  اپلیکیشن می فیت  به نسخه ۵.۰ میتوانید از ویژگی نظارت بر تنفس در هنگام خواب بهره مند شوید .

این شرکت آپدیت جدید خود را ابتدا در بریتانیا، جمهوری چک و کویت منتشر کرد و انتظار داریم هرچه زودتر این آپدیت برای کشور های دیگر نیز قابل استفاده شود.

نکته قابل ذکر در رابطه با این محصول این میباشد که قبل از آپدیت دستگاه  برای می بند 6 باید ابتدا اپلیکیشن این برنامه که به نام اپلیکیشن می فیت می باشد را به نسخه ۵.۳.۰ ارتقا دهید .

نویسنده

در مورد نویسنده این مطلب بیشتر بدانید

  • سِودا  بزرگمهر
    سِودا بزرگمهر
    از اعضای تیم زاجی مگ و از طرفداران دنیای دیجیتال
نظرات کاربران زاجیتال

نظر شما در مورد مطلب بالا چیست؟

    هنوز وارد نشده اید

    برای ارسال نظرات خود میبایست ابتدا وارد حساب کاربری خود بشوید و یا اگر هنوز ثبت نام نکرده اید در چند ثانیه ثبت نام کنید

    ورود به حساب کاربری