شرکت فیسبوک در تلاش بود که  کیف پول Novi خود را با اپلیکیشن های موجود این شرکت ادغام کند که با  انتشار این خبر درمیابیم که شرکت فیسبوک تصمیم گرفته است که کیف پول خود را با اپلیکیشن واتساپ اقدام کند .
شرکت واتساپ یک افشاگر به نام  WABetaInfo دارد که همین افشاگر خبر از آزمایش ادغام  کیف پول Novi  با اپلیکیشن واتساپ را داده است ، این خبر حاکی از این می باشد که کاربرانی که در ایلات متحده مستقر می باشند می توانند به راحتی و به صورت مستقیم از طریق آن معاملات خود را ارسال یا دریافت کنند .

این شرکت در حال حاضر به کاربران خود این اجازه را میدهد که در یک استیبل کوین با نام «Pax Dollar» ارسال و دریافت‌های خودشان را انجام دهند، البته باید به این نکته توجه کنید که کاربران این اپلیکشن هنوز نمیتوانند معاملات خود را با ارز دیجیتال فیسبوک در واتساپ انجام دهند.
 


با توجه به تصویر بالا میتوانید دربیابیدکه کاربران واتساپ می توانند حساب بانکی خود را اضافه کنند یا کارتی را به آن متصل کنند، پول را به حساب بانکی خود بیرون بکشند و تراکنش‌ها و موجودی خود را چک کنند.

البته با وجود همهی نکات گفته شده در باالا باید به این نکته توجه داشته باشید که وضعیت دقیق اینکه آیا قرار هست این ویژگی به واتساپ اضافه شود یا خیر معلوم نیست هنوز و کاربرانن باید دقت داشته باشند که استفاده از این سرویس امکان‌پذیر نیست به دلیل اینکه این سرویس در حال حاضر فقط برای آزمایش می باشد .

نویسنده

در مورد نویسنده این مطلب بیشتر بدانید

  • سِودا  بزرگمهر
    سِودا بزرگمهر
    از اعضای تیم زاجی مگ و از طرفداران دنیای دیجیتال
نظرات کاربران زاجیتال

نظر شما در مورد مطلب بالا چیست؟

    هنوز وارد نشده اید

    برای ارسال نظرات خود میبایست ابتدا وارد حساب کاربری خود بشوید و یا اگر هنوز ثبت نام نکرده اید در چند ثانیه ثبت نام کنید

    ورود به حساب کاربری