اپلیکیشن واتساپ امروزه اپلیکیشن محبوب همه می باشد . هم کاربران اندرویدی هم کاربران ios  قابلیت پشتیبانی از این اپلیکیشن را  دارند و امروز اکثر افراد از این اپلیکیشن استفاده می کنند . در ایران قبل از استفاده از واتساپ کاربران بیشتر از اپلیکیشن تلگرام استفاده می کردند اما با فیلتر شدن این اپلیکیشن اکثر کاربران تلگرام به واتساپ روی آوردند.

با این وجود که اپلیکیشن واتساپ امروزه کاربران زیادی دارد اما از قابلیت های زیادی بهره مند نمی باشد و تا حدودی میشه گفت این اپلیکیشن در مقابل تعداد کاربر زیادش دارای عملکرد ضعیفی به نسبت می باشد .




شما حتما در بسیاری از اپلیکیشن ها از جمله مسنجر فیسبوک  قابلیت   Message Reactions  مشاهده کرده اید که کابرد این قابلیت بدین گونه می باشد که شما می توانید در جواب یک پیام بدون ارسال پیام دیگر یا متن فقط با نگه داشتن روی پیام و مشاهده شکلک ها یک شکلک مرتبت در جواب پیام موردنظرتون ارسال کنید . اپلیکیشن واتساپ از این قابلیت بی بهره بود اما انگار قرار است به زودی این قابلیت را به قابلیت های خود اضافه خواهد کرد .

به تازگی یک خبری منتشر شده است که این قابلیت قرارا است در آینده بسیار نزدیک به واتساپ اضافه شود طبق این شواهدی که گویا یک شخصی به شخص دیگر از طریق این قابلیت جدید استیکر فرستاده اما برای اون شخص نمایش نداده به دلیل اینکه برای دیدن این قابلیت باید نسخه واتساپتون بروز باشد.



واتساپ هنوز در حال تست این ویژگی می باشد و ما هنوز نمیدانیم که این ویژگی از طریق واتساپ چه زمانی برای کاربران خود عرضه می شود اما امیدواریم هرچه زودتر توانایی بهره مندی از این ویژگی را بدست بیاریم .

نویسنده

در مورد نویسنده این مطلب بیشتر بدانید

  • سِودا  بزرگمهر
    سِودا بزرگمهر
    از اعضای تیم زاجی مگ و از طرفداران دنیای دیجیتال
نظرات کاربران زاجیتال

نظر شما در مورد مطلب بالا چیست؟

    هنوز وارد نشده اید

    برای ارسال نظرات خود میبایست ابتدا وارد حساب کاربری خود بشوید و یا اگر هنوز ثبت نام نکرده اید در چند ثانیه ثبت نام کنید

    ورود به حساب کاربری