هواوی از دو گوشی نوا ۹ و نوا ۹ پرو خود رونمایی کرد که ابعاد نمایشگر گوشی نوا 9 در حدود ۶.۵۷ اینچ می باشد  که از نوع OLED هست و نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز و همچنین دارای رزولوشن +FHD می باشد و نسخه پرو این محصول دارای سایز نمایشگر ۶.۷۲ اینچ می باشد .

هردوی این گوشی ها مجهز به چیپ اسنپدراگون ۷۷۸G 4G می باشند ، همچنین هر دو مدل سری نوا 9 دارای ویژگی حسگر اثر انگشت در زیر صفحه نمایش می باشند.
 


با زاجیتال همراه باشید تا به برسی دوربین سری نوا 9 بپردازیم.
در سری نوا 9 دوربین سلفی مثل سری قبلی در روزنه ی بالای نمایشگر قرار گرفته است اما نوا 9 پرو علاوه بر دوربین سلفی با کیفیت 32 مگاپیکسل ، داری دوربین اولترا واید هم می باشد.

در رابطه با دوربین پشتی سری نوا 9 طبق اطلاعاتی که در دست داریم شما با نگاه کردن به پنل پشتی هر دو گوشی سری نوا 9 می توانید دوربین پشت را مشاهده کنید که دارای  حسگر دوربین ۵۰ مگاپیکسلی در کنار دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی، دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی و حسگر تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی می باشد .
 


یکی از ویژگی های بسیار حائز اهمیتی که در گوشی نوا 9 پرو  قرار گرفته شده است و باعث جلب توجه کاربران شده است امکان شارژ سریع حداکثر ۱۰۰ وات از طریق پورت USB-C می باشد ، شرکت شیائومی در رابطه با این ویژگی ادعا کرده است که شما نوا 9 پرو  در عرض ۲۰ دقیقه از صفر تا ۱۰۰ درصد می توانید شارژ کنید و این ادعا باعث جلب نظر بسیاری از کاربران شده است چون امروزه هرچه گوشی در مدت زمان کمتری شارژ شود ، گوشی برتری در بین بقیه گوشی های بازار می باشد و طرفداران بیشتری دارد چون خیلی از افراد به دنبال این ویژگی به خاطر شرایطشون می گردند.

اما این دو گوشی در ظرفیت باتری دارای تفاوت هایی می باشند نوا ۹ دارای  باتری ۴۳۰۰ میلی آمپر ساعتی با شارژر ۶۶ وات بمی باشد این در حالی است که  نسخه پرو مجهز به باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی و شارژ ۱۰۰ واتی می باشد.از دیگر ویژگی های نوا پرو می توان به سیستم خنک کننده گرافنی اشاره کرد.


با توجه به اطلاعات منتشر شده میدانیم که قرارا است هواوی نوا ۹ و نوا ۹ پرو در 4 رنگ آبی، بنفش، سبز و مشکی در  بازار چین ارائه شود.

شما میتوانید نوا 9 را در دو نسخه حافظه داخلی متفاوت تهیه کنید که  نوا ۹ با رم  ۸ گیگابایتی و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۴۱۸ دلار و نسخه دیگری با رم ۸ گیگابایتی و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت با قیمت ۴۶۴ دلار خریداری کنید این در حالی می باشد که نوا ۹ پرو نیز با رم ۸ گیگابایتی و حافظه ۱۲۸ گیگابایت با ۵۴۲ دلار و نسخه دیگری با رم ۸ گیگابایتی و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی با قیمت ۶۰۴ دلار خریداری کنید.

نویسنده

در مورد نویسنده این مطلب بیشتر بدانید

  • سِودا  بزرگمهر
    سِودا بزرگمهر
    از اعضای تیم زاجی مگ و از طرفداران دنیای دیجیتال
نظرات کاربران زاجیتال

نظر شما در مورد مطلب بالا چیست؟

    هنوز وارد نشده اید

    برای ارسال نظرات خود میبایست ابتدا وارد حساب کاربری خود بشوید و یا اگر هنوز ثبت نام نکرده اید در چند ثانیه ثبت نام کنید

    ورود به حساب کاربری