هدفون OnePlus Buds Pro  در دو رنگ سیاه وو سفید طراحی شده است . افرادی که انگلیس و اروپا هستند می توانند برای پیش سفارش این محصول از وب سایت Oneplus استفاده کنند و همچنین شرکت وان پلاس زمان آغاز تحویل این محصول را 25 آگوست مشخص کرده است .قیمت اعلام شده این محصول برای انگلیس 139 پوند ، برای اروپا 149 یورو و برای آمریکا 149 دلار می باشد .

گوشی های این هدفون از نوع لاستیکی می باشد و همچنین دارای استاندارد IP55 می باشد که نشان از مقاومت در برابر گرد و غبار میدهذ . این هدفون از عمر باتری بالایی نیز برخوردار است به گونه ای که با 10 دقیقه شارژ سریع 10 ساعت کار می کند. این هدفون می تواند 38 ساعت کارکند الته به گونه ای که  با ویژگی Never Settle و خاموش بودن قاب شارژ و کاهش نویز همراه باشد در صورت روشن بودن آن ویژگی عمر باتری کم شده و به 28 ساعت کاهش می یابد. و نکته قابل ذکر این است که این هدفون از شارژ سریع Warp Charge  و ز شارژ بی سیم پشتیبانی  میکند.

از دیگر ویژگی های این هدفون می توان به این ویژگی مهم اشاره کرد که  قادر به فیلتر کردن صدای محیط و سایر صدا‌ها می باشد ، ویژگی دوم قابل اشاره این است که این هدفون دارای این قابلیت است که  تاخیر را به ۹۴ میلی ثانیه کاهش می‌دهد با وجود  داشتن قابلیت Pro Gaming ، ویژگی سوم قابل اشاره این است که طراحی این هدفون حداکثر سعی شده است تا نویز را به حداقل رسانده و کیفیت تماس ها را بالا برده که در این زمینه بسیار موفق بوده ، چهارمین ویژگی قابل ذکر در این محصول سیستم این است که انعطاف پذیر نویز این هدفون تا 40dB کار می‌کند و همچنین از سه میکروفن برای تنظیم خودکار سطح حذف نویز متناسب استفاده شده است ، و ویژگی آخری که می خواهیم راجبع این محصول بگویم ویژگی OnePlus Audio ID می باشد که این ویژگی به این صورت است که از یک نمایه صدای تنظیم شده، در کنار پشتیبانی Dolby Atmos و درایور‌های دینامیکی ۱۱ میلی متری استفاده می‌کند .

نویسنده

در مورد نویسنده این مطلب بیشتر بدانید

  • سِودا  بزرگمهر
    سِودا بزرگمهر
    از اعضای تیم زاجی مگ و از طرفداران دنیای دیجیتال
نظرات کاربران زاجیتال

نظر شما در مورد مطلب بالا چیست؟

    هنوز وارد نشده اید

    برای ارسال نظرات خود میبایست ابتدا وارد حساب کاربری خود بشوید و یا اگر هنوز ثبت نام نکرده اید در چند ثانیه ثبت نام کنید

    ورود به حساب کاربری