با توجه به اطلاعاتی که از این محصول منتشر شده و همجنین ظاهر این محوصل به راحتی میشه فهمید که این محصول بسیار مشابه مدل گلکسی A53 می باشد . با توجه به این موضوع که در این گوشی از چیپ اگزینوس ۱۲۰۰ استفاده شده است که دقیقا قرار است در نسخه گلکسی A53 5G استاده شود بنا به همین دلیل می گویم که این دو گوشی بسیار مشابه هم می باشند اما یک تفاوت قابل ذکر بین این دو مدل وجود دارد که تفاوت این دو گوشی در باتری آنن ها می باشد.

مشخصات گلکسی M33 5G

این گوشی چندی پش وارد بنچمارک گیک‌بنچ شده است و با توجه به اینکه در این سایت در بخش تک هسته‌ای و چند هسته‌ای به ترتیب امتیاز ۷۲۶ و ۱۸۳۰ را کسب نموده است ، همچنین این دستگاه درای 6 گیگابایت رم می باشد و به طور پیش فرض جزو گوشی هایی اعلام شده است که دارای اندروید 12 می باشد.

با توجه به این موضوع که شرکت سامسونگ  در گوشی گلکسی M33 5G از یک باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با شماره مدل EB-BM336ABN استفاده کرده است و همچنین این شرکت از همین باتری در نسل کنونی خود که گلکسی m32 نام دارد نیز استفاده کرده است.

با توجه به سیاست شرکت سامسونگ حدس میزنیم که رونمایی این گوشی در آینده نزدیک نمی باشد یا حداقل بعد از رونمایی از گوشی گلکسی s22 می باشد. بنابر این طرفداران این گوشی باید مدت طولانی را منتظر باشند در این مدت نیز ما با اخباری که از این گوشی میرسد برسی های این گوشی را کامل خواهیم کرد.

نویسنده

در مورد نویسنده این مطلب بیشتر بدانید

  • سِودا  بزرگمهر
    سِودا بزرگمهر
    از اعضای تیم زاجی مگ و از طرفداران دنیای دیجیتال
نظرات کاربران زاجیتال

نظر شما در مورد مطلب بالا چیست؟

    هنوز وارد نشده اید

    برای ارسال نظرات خود میبایست ابتدا وارد حساب کاربری خود بشوید و یا اگر هنوز ثبت نام نکرده اید در چند ثانیه ثبت نام کنید

    ورود به حساب کاربری