وب‌سایت ۹۱Mobiles اطلاعات این گوشی وان پلاس را افشا  کرد . اسم این گوشی جدید وان پلاس ۱۰ پرو می باشد که طبق اطلاعات منتشر شده از این محصول مسدانیم گوشی وان پلاس ۱۰ پرو به  نمایشگری ۶.۷ اینچی از نوع امولد با لبه‌های خمیده، وضوح +QHD و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی مجهز شده است .

با توجه به رندرهای این محصول میتوانید ببینید که در پنل جلویی این محصول در قسمت سمت چپ بالا صفحه نمایش ، یک حفره ی کوچک را میتوانید مشاهده کنید که جایگاه دوربین سلفی این گوشی می باشد.

در ادامه به سراغ قسمت سخت افزاری این موبایل برویم ، اینگوشی مجهز به چیپست اسنپدراگون ۸۹۸  می باشد که این اسنپدراگون به  اسنپدراگون ۸ Gen 1 نامیده میشود. یک نکته مثبت برای این موبایل مجهز شدن این محصول به کارت حافظه و قرار دادن شکاف کارت حافظه microSD برای این محصول می باشد.
 


در ادامه به سراغ پنل پشتی این محصول میرویم ، اولین چیزی که  شما با نگاه کردن به پنل پشتی این گوشی مشاهده می کنید  دوربین سه‌گانه‌ای این محصول می باشد که این دوربین سه گانه با همکاری هاسلبلاد  برای این محصول ساخته شده است. این دوربین سه گانه ساخته شده  از یک سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، یک سنسور فوق عریض ۵۰ مگاپیکسلی و یک سنسور تله‌فوتوی ۸ مگاپیکسلی می باشد و کیفیت دوربین سلفی این محصول نیز ۳۲ مگاپیکسلی می باشد که در مقایسه با نسل قبلی خود پیشرفت داشته است.

وان پلاس ۱۰ پرو به یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی  مجهز شده است که از شارژ سریع ۱۲۵ واتی نیز  پشتیبانی  میکند ، این ویژگی بسیار کاربردی خواهد بود برای افرادی که می خواهند گوشی خود را در سریع ترین زمان ممکن شارژ کنند. گفته می شود این گوشی قرار است با اندروید ۱۲  به بازار عرضه شود.

با توجه به شایعات شنیده شده زمان معرفی اولیه این محصول در چین اواخر ماه ژانویه یا اوایل فوریه ۲۰۲۲ می باشد که بعد از آن در بازارهای جهانیی در  ماه مارس یا آوریل عرضه می شود.

نویسنده

در مورد نویسنده این مطلب بیشتر بدانید

  • سِودا  بزرگمهر
    سِودا بزرگمهر
    از اعضای تیم زاجی مگ و از طرفداران دنیای دیجیتال
نظرات کاربران زاجیتال

نظر شما در مورد مطلب بالا چیست؟

    هنوز وارد نشده اید

    برای ارسال نظرات خود میبایست ابتدا وارد حساب کاربری خود بشوید و یا اگر هنوز ثبت نام نکرده اید در چند ثانیه ثبت نام کنید

    ورود به حساب کاربری