شرکت واتساپ در تلاش برای کسب رضایت کاربران خود می باشد به گونه ای که هر چند وقت یکبار یک ویژگی به اپلیکیشن موردنظر خود اضافه میکند تا بتواند رضایت کاربران خود را جلب کرده و از خروج کاربران از این اپلیکیشن جلوگیری کند.

قابلیت جدید که چندی پیش واتساپ خبر از اضافه شدن آن به این اپلیکیشن داده بود قابلیت پیام های پیام حذف شونده می باشد که این قبلیت بدین گونه عمل میکند که شما با فعال کردن گزینه ی این قابلیت میتوانید برای پیام های خود زمانبندی درست کنید که طبق یک تایم زمانی مشخص حذف شوند. کاربران گزینه های زمانی مختلفی را در اختیار دارند که با انتخاب بازه زمانی مورد نظرشون پیامشان در همان زمان موردنظر حذف یا به قولی ناپدید میشود.
 


واتساپ و پیام ناپدید شونده

اگر به خاطر داشته باشید در ماه نوامبر سال گذشته شاهد معرفی قابلیت پاک شدن پیام های پس از هفت روز از سوی واتساپ بودیم اما این ویژگی جدیدی که از سوی سرویس پیام‌رسان متعلق به متا منتشر شده است دارای زمانبندی های متنوع می باشد و کاربران میتوانند هر مدت زمانی که دوست دارند در بین این تنوع زمانی انتخاب کنند.

وب‌سایت WABetaInfo در مورد بازه زمانی حذف شدن پیام های واتساپ اخباری منتشر کرده است که گفته است کاربران می‌توانند بعد از ۲۴ ساعت تا حتی ۹۰ روز به پیام های خود مدت بدهند که حذف شوند.

واتساپ ذکر کرده است که کاربران با فعال کردن این گزینه ، وقتی وارد یک چت جدید می شوند با یک نوتیفیکیشنی مواجه میشوند که پیام‌های ارسال شده بعد از بازه زمانی مشخص شده توسط شما از ۲۴ ساعت تا ۹۰ روز به صورت خودکار ناپدید میشوند یا به اصطلاح پاک میشوند.

این ویژگی تنها برای پیام های شخصی یا به اصطلاح پی وی نمی باشد بلکه هنگامی که کاربر میخواهد گروه جدیدی ایجاد کند این پیام برایش نمایش داده میشود که میتواند این گزینه پیام های ناپدید شو را برای گروه فعال کند .

و در آخر به این دو نکته اشاره کنیم که  این ویژگی به صورت اختیاری می باشد و کاربران در صورت تمایل میتوانند این ویژگی را فعال و در غیر این صورت این ویژگی را غیرفعال کنند و نکته دیگر این می باشد که واتساپ ذکر کرده است که این ویژگی قرار است در دسترس تمام کاربران هم دستگاه های با سیستم عامل اندرویدی و هم دستگاه های با سیستم عامل ios  قرار بگیرد.

نویسنده

در مورد نویسنده این مطلب بیشتر بدانید

  • سِودا  بزرگمهر
    سِودا بزرگمهر
    از اعضای تیم زاجی مگ و از طرفداران دنیای دیجیتال
نظرات کاربران زاجیتال

نظر شما در مورد مطلب بالا چیست؟

    هنوز وارد نشده اید

    برای ارسال نظرات خود میبایست ابتدا وارد حساب کاربری خود بشوید و یا اگر هنوز ثبت نام نکرده اید در چند ثانیه ثبت نام کنید

    ورود به حساب کاربری