شرکت شیائومی برای این تبلت های جدید Mi Pad 5 رابط کاربری جدیدی  به نام MIUI For Pad معرفی کرده است ، گفته می شود که این رابط کاربری جدید این امکان را به شما میدهد تا دستگاه شما با بیش از 300 برنامه اصلی اندروید در حال حاضر سازگار باشد و همچنین این رابط کاربری جدید امکان چندین سفارش سازی را میدهد .

این دستگاه با استفاده از روش های ورودی سفارشی ، قابلیت تقسیم صفحه نمایش (Split Screen) ، پنجره های کوچک ، پنجره های موازی و سایر عملکرد ها باعث می شود سرگرمی راحت تر ، تجربه ساده تر کارهای اداری و اوقات فراغت بهتر را تجربه کنید.
 

مشخصات این سری جدید  Mi Pad 5 از لحاظ صفحه نمایش به شرح روبه رو می باشد این سری مجهز به یک صفحه LCD بزرگ 11 اینچی با رزولوشن 2560 در 1600 پیکسل ، نرخ تازه سازی بالای 120 هرتز ، نسبت تراکم صفحه تا 275ppi و نسبت کنتراست 1 به 1500 است. از ویژگی مهم صفحه نمایش این سری به قابلیت پشتیبانی از سخت افزار ضد تابش نور آبی و عملکرد های نمایش رنگ واقعی (True Color) می توان اشاره کرد .
 


سری Mi Pad 5  شامل مدل عادی Mi Pad 5 و مدل پرچمدار Mi Pad 5 Pro  می باشد . یکی از دلایلی که این تبلت توانسته نظر کاربران را به خود جلب کند وجود چندین ویژگی پریمیوم می باشد که از ز جمله اتصال 5G در Pad 5 Pro می باشد.
سری  Mi Pad 5 در چندین حافظه به بازار عرضه شده است که به شرح روبه رو می باشد : نسخه 6 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی و نسخه 6 گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی و همچنین نسخه  Mi Pad 5 Pro در یک مدل  8 گیگابایتی حافظه رم و 256 گیگابایت به بازار عرضه خواهد شد .

Mi Pad 5 Pro و نسخه 5G مجهز به پردازنده کوالکام اسنپدراگون 870 و Mi Pad 5 مجهز به پردازنده اسنپدراگون 860 می باشد.
 


 

نسخه Pro به یک دوربین دوگانه متشکل از سنسور اصلی 13 مگاپیکسلی و ترکیب لنز 5 مگاپیکسلی با تشخیص عمق ارتقا یافته مجهز شده است  اما Mi Pad 5 مجهز به یک دوربین پشتی 13 مگاپیکسلی می باشد .در نسخه 5G به دلیل مجهز بودن به  دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی واید و لنز تشخیص عمق 5 مگاپیکسلی ، دارای ماژول دوربین قوی تری می باشد . در رابطه با دوربین سلفی سری های Mi Pad 5 می توان گت همه ی آنها مجهز به  یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی هستند که از قفل گشایی چهره نیز برخوردار می باشد .
 

Mi Pad 5 مجهز به چهار بلندگوی داخلی است در حالی که Mi Pad 5 Pro مجهز به هشت بلندگو در آرایش دو هسته ای می باشد ، البته که تمام مدل ها برای کیفیت بالای صدا  از  صدای Dolby Atmos پشتیبانی می کند.صدای میانی باس و تریبل توسط یک واحد صوتی اختصاصی تقسیم شده است که می تواند باس غنی تر و تریبل محکم تر را به ارمغان بیاورد.
 

این شرکت همراه با معرفی سری جدید قلم استایلوس و قاب محافظ دو طرفه به همراه صفحه کلید را نیز معرفی کرده است. قلم Stylus از دارای  دو دکمه ایمی باشد  که کاربرد دکمه اصلی برای یادداشت های سریع و تغییر قلم موها می باشد  در حالی که دکمه دوم از فشار طولانی برای گرفتن عکس از صفحه و تغییر رنگ پشتیبانی می کند.

 Mi Pad 5 دارای باتری 8720 میلی آمپر ساعتی با قابلیت شارژ سریع 33 واتی و Mi Pad 5 Pro دارای باتری 8600 میلی آمپر ساعتی می باشد و همچنین  مدل پرو از قابلیت  شارژ سیمی فوق سریع 67 واتی پشتیبانی می کند.
 


رنگبندی این سری تبلت های جدید Mi Pad 5  به شرح زیر می باشد :

Mi Pad 5 عادی در سه رنگ مشکی ، سفید خیره کننده و سبز تیره

. Mi Pad 5 Pro در رنگهای مشکی و سفید خیره کن

، در حالی که نسخه 5G در تطابق رنگ Deep scalloped می باشد 

قیمت این محصولات را نیز به شرح زیر میتوان مشاهده کرد:

قیمت Xiaomi Mi Pad 5:

نسخه 6+128 گیگابایت – 1999 یوان (308 دلار آمریکا)

نسخه 6+256 گیگابایت – 2299 یوان (5 355 دلار)

قیمت Xiaomi Mi Pad 5 Pro:

نسخه 6+128 گیگابایت – 2499 یوان (385 دلار آمریکا)

نسخه 6+256 گیگابایت – 2799 یوان (2 432 دلار)

نسخه 6+256 گیگابایت (5G) – 3499 یوان (540 دلار آمریکا)

نویسنده

در مورد نویسنده این مطلب بیشتر بدانید

  • سِودا  بزرگمهر
    سِودا بزرگمهر
    از اعضای تیم زاجی مگ و از طرفداران دنیای دیجیتال
نظرات کاربران زاجیتال

نظر شما در مورد مطلب بالا چیست؟

    هنوز وارد نشده اید

    برای ارسال نظرات خود میبایست ابتدا وارد حساب کاربری خود بشوید و یا اگر هنوز ثبت نام نکرده اید در چند ثانیه ثبت نام کنید

    ورود به حساب کاربری