همانطور که میدانید برند سونی یکی از معروف ترین و محبوب ترین برندهای موجود در بازار می باشد ، این برندساخت کشور ژاپن می باشد . محاله که شما تا به حال اسم این برند به گوشتان نخورده باشد ، حوزه های فعالیت این برند شامل تلویزیون سونی ، دوربین های سونی ، اسپیکر سونی ، هدفو سونی ، موزیک پلیر های سونی ، سیتم صوتی های سونی و..... می شود . برند سونی جزوه اولین برند های باکیفیت موجود در بازار می باشد .
شرکت سونی ساندبار جدید خود که به نام  Sony HT-5400 می باشد را معرفی کرده است ، که گفته می شود این ساندبار نسبت به ساندبار های پرچمدار سونی دارای سطح پایین تری می باشد ، اگر بخواهیم به چند نمونه از ساندبار های سونی اشاره کنیم می توانیم  به مدل های زیر اشاره کنیم :
ساندبار سونی مدل HT-RT40  ، ساندبار سونی مدل HT-S500RF و ساندبار سونی مدل HT-S100F اشاره کنیم که در حال حاضر نیز در بازار موجود می باشد و شما میتوانید از طریق سایت  زاجیتال نیز این سه مدل را خریداری کنید.

قیمت 300 دلاری

شرکت سونی قرار است  ساندبار HT-5400 را تنها با قیمت 300 دلار به بازار عرضه کند .  اگر شما به قیمت های سایر ساندبار هایی که توسط این شرکت ژاپنی ساخته شده نگاه کنید درمیابید که این ساندبار جدید قیمت بسیار پایین تری نسبت به سایر ساندبار های برند سونی دارد ، در نتیجه با وجود این قیمت می توانیم بفهمیم که این ساندبار نسبت به مدل های پیشینی خود دارای قدرت پایین تری دارد . این ساندبار جدید بیشتر مناسب افرادی می باشد که میخواهند صدای تلویزیون در حالت پخش را بهتر از کیفیت صدای خود تلویزیون بشوند اما این کیفیت در حد خیلی بالایی نیست ، به طور کل می توان گفت این ساندبار دارای کیفیت متوسط می باشد . شرکت سونی با تولید این ساندبار جدید باعث می شود که متعلق به مجموعه همه رنج قیمتی ساندبار باشد و همچنین این ساندبار جزو دسته ساندبار های با قیمت اقتصادی می باشد که کاربران با بودجه کم نیز میتوانند از وجود ساندبار در داخل منزل خود بهره مند شوند ، این یک اپشن اضافی برای تلویزیون می باشد که گزینه بسیار خوبی برای خاناده هایی که بودجه کمی دارند و نمیخواهند که به صورت حرفه ای فیلم تماشا کنند و فقط نیاز به بهبود کیفیت صدای تلویزیون دارند.

1
سیستم صوتی ساندبار سونی مدل HT-RT40

۸,۶۹۰,۰۰۰ تومان

- خروجی HDMI: دارد
- فرمت های صوتی: MP3
- درگاه USB: دارد
- بلوتوث: دارد
- ورودی صدای اپتیکال: دارد
- ساب‌ووفر بی‌سیم: ندارد

خرید سیستم صوتی ساندبار سونی مدل HT-RT40

مشخصات ساندبار HT-5400

یکی از مهم ترین معیار هایی که افراد برای خرید ساندبار به آن توجه میکنند قدرت خروجی ساندبار می باشد که ساندبار HT-5400  دارای قدرت خروجی 330 واتی می باید که عدد قابل توجهی هست و همچنین به یک عدد ساب ووفر بی سیم 130 واتی قدرتمند مجهز شده است . این ساندبار برای داشتن قابلیت تولید صدای فراگیر مجازی برای تجربه صوتی فراگیر هنگام تماشای تلویزیون به یک سیستم  2.1 کاناله  مجهز شده است . این اطلاعات بالا نشان دخنده این می باشد که این ساندبار نسبت به قیمت آن بسیار به صرفه و مناسب می باشد.
این ساندبار به دلیل اینکه مجهز بودن به قابلیت اتصال بی سیم و همچنین ادغام تنظیمات ، شما به راحتی میتوانید این ساندبار را به تلویزیون سونی خود متصل نماید و از صدای آن لذت ببرید.
یکی دیگر از ویژگی های جذاب این ساندبار جدید امکان استریم محتوا از طریق ورودی های دیگر با استفاده از بلوتوث می باشد ، با توجه به گفته های بالا ما از این ساندبار انتظار وضوح و کیفیت صدا به اندازه ی ساندبار های پرچمدار سونی نمی باشد اما این ساندبار به گزینه های برای HDMI ARC و صدای اپتیکال مجهز شده است .

بیشتر بخوانید: راهنمای جامع خرید ساندبار

تلویزیون های جدید سونی براویا XR برای سال 2022 معرفی شدند
0

زمان عرضه ساندبار سونی HT-5400

شرکت سونی اعلام کرده است که  از کاربران می توانند از تاریخ  آوریل 2022 یا همان فروردین-اردیبهشت 1401 این ساندبار را تهیه کنند ، اما با این وجود هنوز اطلاعات دقیقی درباره کشوره هایی که این ساندبار به آنها عرضه می شود در دسترس نیست و همچنین هنوز دقیق معلوم نیست که قیمت این ساندبار در کشور های مختلف با قیمت یکسان یا با قیمت های مختلف در نواحی مختلف عرضه خواهد شد .
احتمالا شرکت سونی در روز های آینده اطلاعات بیشتری در رابطه با ساندبار جدید HT-5400 منتشر کند ، با زاجی مگ همراه باشید تا به محض انتشار اخبار جدید از این ساندبار بتوانید در جریان بگیرید . 
مطمئنا هواداران این برند ژاپنی منتظره عرضه این ساندبار جدید با قیمتی شگفت انگیز هستند و با ما همراه باشد با اخبار جدید این ساندبار و به محض موجود شدن این ساندبار در سایت می توانید آن را خریداری کنید.

نویسنده

در مورد نویسنده این مطلب بیشتر بدانید

  • سِودا  بزرگمهر
    سِودا بزرگمهر
    از اعضای تیم زاجی مگ و از طرفداران دنیای دیجیتال
نظرات کاربران زاجیتال

نظر شما در مورد مطلب بالا چیست؟

    هنوز وارد نشده اید

    برای ارسال نظرات خود میبایست ابتدا وارد حساب کاربری خود بشوید و یا اگر هنوز ثبت نام نکرده اید در چند ثانیه ثبت نام کنید

    ورود به حساب کاربری