شرکت ال جی از ساندبار ساندبار LG S95QR رونمایی کرده استو همچنین به کاربران خود این نوید را داده است که منتظر سیستم های صوتی برای گیمر ها  و همچنین افرادی که مشتاق گوش دادن آهنگ با سینما خانگی می باشند منتظر خبرهاب جدید از این شرکت باشند که به زودی از محصولات خود رونمایی میکند.

این ساندبار جدید ال جی که با نام LG S95QR رونمایی شده است و قرار ایت به بازار بیاید دارای مشخصات خروجی صوتی ۸۱۰ واتی دارد و با کانال ۹.۱.۵ صدای فراگیر می باشد .همچنین اینسیستم صوتی دارای فناوری IMAX Enhanced می باشد که این فناوری باعث میشود برای کاربران تجربه صوتی سه بعئی جذابی به وجود آید.

ابن ساندبار برخلاف ساندبار های دیگر ارسال مستقیم امواج صوتی را ندارد بلکه شما با مشاهده ساندبار می بینید که چینش کانال های صوتی به صورت  رو به رو می باشد :سه کانال صوتی رو به بالا دارد و دو کانال صوتی دیگر را هم روی بلندگوهای بی‌سیمش که باعث می شود تا صدا اول به سمت سقف می رود و پس از برخورد آن با سقف به گوش شما میرسد که باعث ایجاد تجربه ای جدید برای کاربران می شود.

بیشتر بخوانید: راهنمای جامع خرید ساندبار

مشخصات ساندبار ال جی S95QR

این ساندبار هم گزینه ی مناسبی برای اتاق های کوچ با فضای کم می اشد و هم برای فضا های بزرگتر شما برای اینکه این ساندبار برای فضا های بزرگ کارآمد و مفید باشد باید فاصله میان ساندبار، ساب‌ووفر و بلندگوهای پشتی را افزایش بدهید تا از کیفیت بهتری برخوردار باشید برای محیط های بزرگتر.

ساندبار LG S95QR مجهز به یک ساب‌ووفر با کارایی  پخش نوت‌های بم و همچنین دو بلندگوی بی‌سیم  که مجهز به چهار درایور صوتی جانبی می باشند که این تجهیزات به ساندبار این قابلیت را میدهد که تا زاویه‌ای ۱۳۵ درجه‌ای صدا را به راحتی پخش کند.

شرکت ال جی همچنین این ساندبار را به فناوری Merdian Audio Horizon مجهز کرده است که حالت Music Mode را به کاربران ارائه میدهد.

این ساندبار سازگار با سرویس‌های باکیفیت استریم موسیقی و دستیارهای صوتی از جمله گوگل اسیستنت و الکسا می باشد که باعث افزایش راحتی کاربران برای کار کردن با این محصول می باشد.

همچنین بخوانید :  نقد و بررسی تلویزیون های ایرانی بازار

نویسنده

در مورد نویسنده این مطلب بیشتر بدانید

  • سِودا  بزرگمهر
    سِودا بزرگمهر
    از اعضای تیم زاجی مگ و از طرفداران دنیای دیجیتال
نظرات کاربران زاجیتال

نظر شما در مورد مطلب بالا چیست؟

    هنوز وارد نشده اید

    برای ارسال نظرات خود میبایست ابتدا وارد حساب کاربری خود بشوید و یا اگر هنوز ثبت نام نکرده اید در چند ثانیه ثبت نام کنید

    ورود به حساب کاربری