سامسونگ از گوشی جدید خود رونمایی کرد که در کشور  کره جنوبی گلکسی Wide5 معرفی شده است اما در سایر کشور ها به نام  F42 5G معرفی شده و به فروش می رسد. جدا از اسم این گوشی که متغییر می باشد در کشور های مختلف حافظه داخلی و رم این گوشی نیز متفاوت می باشد اما با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه معرفی شده است. از خوبی های این گوشی به پشتیبانی آن از کارت حافظه تا 1 ترابایت و درگاه microSD می توان اشاره کرد.این گوشی در سه رنگ  مشکی، سفید و آبی تولید می شود.


اگر بخواهیم ازز لحاظ شباهت این گوشی با گوشی های سامسونگ سری قبلی مدلی را معرفی کنیم میتوان گفت که این گوشی جدید بیشتر از همه مشابه  گلکسی A22 5G  می باشد ، یکی از شباهت های این دو ستگاه بهم مجهز شدن هر دوی آنها به  تراشه دیمنسیتی ۷۰۰ می باشد .

 تراشه دیمنسیتی ۷۰۰ به کار گرفته شده در  گلکسی Wide5 با لیتوگرافی ۷ نانومتری تولید می شود اما با وجود این تراشه این گوشی از رفرش ریت بالا بهره مند نمی باشد.  مشخصات تراشه این گوشی شامل دو هسته کورتکس A76، پردازشگر گرافیکی مالی G57، مودم ۵G زیر ۶ گیگاهرتز، وای‌فای ۵ و بلوتوث ۵.۱  می باشد . نرخ تازه سازی این تراشه نیز  ۹۰ هرتز با وضوح فول اچ‌دی پلاس می باشد .

گلکسی Wide5 دارای یک دوربین سلفی  ۸ مگاپیکسلی  می باشد و دوربین اصلی این گوشی دارای یک سنسور ۶۴ مگاپیکسلی است که یک لنز فوق عریض ۵ مگاپیکسلی با زاویه دید ۱۱۵ درجه‌ای  می باشد که البته در کنار دوربین اصلی میتوانید یک دوربین تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی نیز مشاهده کنید . 
 



باتری این گوشی دارای ظرفیت 5000  میلی‌آمپر ساعت می باشد و یکی از ویژگی های بسیار جذاب این دستگاه این می باشد که شما میتوانید از شارژ سریع  ستفاده کنید به دلیل اینکه این دستگاه از شارژ سریع ۱۵ واتی پشتیبانی میکند.

 


قیمت این گوشی در کره ی جنوبی ۳۸۵ دلار می باشد و قیمت این محصول به یورو ، ۳۲۵ یورو می باشد .

نویسنده

در مورد نویسنده این مطلب بیشتر بدانید

  • سِودا  بزرگمهر
    سِودا بزرگمهر
    از اعضای تیم زاجی مگ و از طرفداران دنیای دیجیتال
نظرات کاربران زاجیتال

نظر شما در مورد مطلب بالا چیست؟

    هنوز وارد نشده اید

    برای ارسال نظرات خود میبایست ابتدا وارد حساب کاربری خود بشوید و یا اگر هنوز ثبت نام نکرده اید در چند ثانیه ثبت نام کنید

    ورود به حساب کاربری