شاید شما با دبدن تصویر گوشی  M32 احساس کنید که این گوشی را قبلا دیده اید و برایتان بسیار آشنا می باشد این به این دلیل است که این گوشی یک نمونه از ریبرند گوشی گلکسی A32 5G  می باشد که  گوشی A32 5G در ماه ژانویه رونمایی شد پس اپر احساس کردید این گوشی برای شما بسیار آشناس بدانید شما آن را با A32 5G اشتباه گرفتید.
 

شرکت سامسونگ در ابتدا گوشی M32 را در ماه  ژوئن معرفی کرده است که در این گوشی از  تراشه هلیو G80 استفاده شده است و  امروزه این شرکت از نسخه 5G این محصول رونمایی کرده است که به نام M32 5G می باشد که این محصول در مقایسه با نسخه قبلی همین مدل بسیار قدرتمند تر و جدیدتر می باشد .
 

از ویژگی های گوشی M32 5G  در بخش نرم افزاری می توان به پشتیبانی این گوشی از از اندروید 11 مبتنی بر رابط کاربری One UI 3.1 اشاره کرد که البته مجهز به  دوسال ارتقا سیستم عامل نیز می باشد . شما با د اشتن این گوشی میتوانید از دو ویژگی مجموعه Knox Security سامسونگ و حالت Alt Z نیز استفاده کنید . شاید برای شما سوال پیش بیاید که حالت Alt Z چه کاربردی برای شما دارد در ادامه با زاجیتال همراه باشید تا به سوال شما پاسخ دهسم .
 کاربرد حالت Alt Z این می باشد که شما  با فشار دادن دوبار دکمه کناری به سرعت بین حالت اصلی و خصوصی در گالری گوشی تغییر حالت دهید و در زمان خود صرفه جویی کنید.
 


 


گوشی موبایل M32 5G دارای یک دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی در شکاف جلویی صفحه نمایش می باش . دوربین این گوشی که در پشت گوشی به صورت چهارگانه می باشد متشکل از یک دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی و در کنار این دوربین یک سنسور 8 مگاپیکسل فوق عریض ، یک سنسور ماکرو 5 مگاپیکسلی یک سنسور تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی را مشاهده می کنید.
 

 اگر به شما  بگویید  چندین ویژگی  این محصول نام ببرید  شما میتوانید به  حسگر اثر انگشت ترکیب شده با دکمه پاور روی بدنه کناری ، پشتیبانی از 12 باند 5G و دو گزینه رنگی Slate Black و Sky Blue اشاره کنید .
 

حال به برسی صفحه نمایش گوشی M32 5G بپردازیم این محصول دارای یک صفحه نمایش 6.5 اینچی با رزولوشن HD پلاس از نوع Infinity-V می باشد که در این گوشی از صفحه نمایش +FHD با قابلیت نرخ تازه سازی 90 هرتزی  استفاده شده است .
 

مطمئنم یکی از بخش های مهم گوشی برای کاربران قسمت باتری می باشد به خاطر اینکه باتری یکی از معیار های مهم برای مقایسه گوشی ها باهم و خرید آن ها می باشد هر چه ظرفیت باتری بیشتر باشد  و قابلیت نگه داری باتری در مدت زمان بالاتری را داشته باشد گوشی بهتری می باشد حال در ادامه با زاجیتال همراه باشید تا به باتری این محصول بپردازیم . 
 گوشی M32 5G دارای باتری 5000 میلی آمپر ساعتی می باشد که شما برای شارژ دستگاه باید از شارژر سریع 15 واتی استفاده کنید  که نسخه بین المللی گوشی گلکسی M32 که با باتری 5000 میلی آمپر ساعتی عرضه می شود ، از شارژ سریع 25 واتی نیز پشتیبانی می کند .
 


این گوشی در دو نسخه ،  رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی  و رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی به بازار عرضه شده است و همچنین از طریق یک کارت حافظه microSD تا 1 ترابایت حافظه جانبی را نیز پشتیبانی می کند.


فروش گوشی M32 5G از تاریخ 2 سپتامبر به میلادی و 11 شهریور به شمسی در هندوستان  از طریق وب سایت رسمی سامسونگ و Amazon.in شروع می شود اما هنوز اطلاعات مشخصی در رابطه با زمان و چگونگی ارائه این محصول در بازار های کشور های دیگر در دسترس نیست .

نسخه 6 گیگابایتی/128 گیگابایتی گلکسی M32 5G در هندوستان 20،999 روپیه (280 دلار/240 یورو) و نسخه 8 گیگابایت/128 گیگابایت با قیمت 22،999 روپیه (310 دلار/265 یورو) به فروش می رسد.
 

نویسنده

در مورد نویسنده این مطلب بیشتر بدانید

  • سِودا  بزرگمهر
    سِودا بزرگمهر
    از اعضای تیم زاجی مگ و از طرفداران دنیای دیجیتال
نظرات کاربران زاجیتال

نظر شما در مورد مطلب بالا چیست؟

    هنوز وارد نشده اید

    برای ارسال نظرات خود میبایست ابتدا وارد حساب کاربری خود بشوید و یا اگر هنوز ثبت نام نکرده اید در چند ثانیه ثبت نام کنید

    ورود به حساب کاربری