با توجه به رندر های منتشر شده توسط  حساب توییتری «OnLeakes»  میبینیم که شکل ظاهری این محصول به صورت طراحی استوانه ای می باشد اما بخش بالایی و پایینی دستگاه به صورت تخت می باشد اما بازهم نمیتوانیم این طراحی را طراحی پایانی این محصول بدانیم چون هنوز امکان تغییر این محصولات وجود دارد و ما الان تنها بر اساس رندر های منتشر شده  به برسی این محصول می پردازیم پس در ادامه با زاجیتال همراه باشید.


قبل از اینکه حساب توییتری «OnLeakes»  رندر های  گلکسی S22 اولترا را منتشر کند نیز یک منبع دیگر به نام «Ice Universe» اخباری راجبع طراحی جدیداین گوشی و همینطور اشاره کرده بود که طراحان این گوشی جایگاه مخصوصی برای  قلم S Pen در اینن گوشی طراحی کرده اند.
 


این گوشی جزو پرچمداران گوشی های آینده شرکت کره ای سامسونگ می باشد که البته  با توجه به رندرهای منتشر شده میتوتنیم شباهت زیاد این سری را با سری گلکسی نوت نیز دریابیم البته اگر بخواهیم از محصولات اسن شرکت خارج شیم و از لحاظ شباهت با گوشی های برند هایی دیگر برسی انجام بدهیم می بینیم که این گوشی بسیار شبیه به  هواوی میت ۳۰ پرو می باشد اما  هواوی میت ۳۰ پرو دارای خمیدگی بسیار بیشتری نسبت به گلکسی S22 اولترا می باشد.

با نگاه کردن به پنل جلویی گوشی می بینیم که جایگاه و طراحی دوربین سلفی  مثل سری قبلی این محصول S21 Ultra  می باشد اما با نگاه کردن به پنل پشتی می بینیم که طراحی دوربین فرق کرده و به شکل P اینگلیسی قرار گرفته است در جایگاه دوربین قرار گرفته است امل تعداد سنسورهای این دورلن تغییر نکرده است و این سری هم مانند سری قبلی از 4 سنسور بهره میبرد.
 

ابعاد گوشی  S22 اولترا در حدود  ۱۶۳.۲ در ۷۷.۹ در ۸.۹ میلی‌متر می باشد که البته بدون احتساب قطر دوربین می باشد که با وجود دوربین ضخامت این محصول به ۱۰.۵ میلی‌متر می رسد . گلکسی S22 اولترا مجهز به نمایشگر 6.8 اینچی می باشد که این نمایشگر به صورت خمیده می باشد در طرفین و همچنین باید بدانید که طبق اخبار این نمایشگر دارای رفرش ریت و رزولوشن بالا می باشد که یک امتیاز مثبت برای این گوشی حساب می شود.

شرکت سامسونگ در گوشی گلکسی S22 اولترا  از باتری با ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت استفاده کرده است که باید ببینیم که چیدمان داخلی این گوشی را به چه نحوی طراحی کرده است که هم اجزای داخلی این گوشی پرچمدار قرار بگیرند هم این دستگاه مجهز به جایگاه قلم S Pen باشد .
 


با زاجیتال همراه باشید تا در آینده با انتشار شدن رندر های رسمی تر و اخبار رسمی تر  گلکسی S22 اولترا  به برسی این محصول بپردازیم.

نویسنده

در مورد نویسنده این مطلب بیشتر بدانید

  • سِودا  بزرگمهر
    سِودا بزرگمهر
    از اعضای تیم زاجی مگ و از طرفداران دنیای دیجیتال
نظرات کاربران زاجیتال

نظر شما در مورد مطلب بالا چیست؟

    هنوز وارد نشده اید

    برای ارسال نظرات خود میبایست ابتدا وارد حساب کاربری خود بشوید و یا اگر هنوز ثبت نام نکرده اید در چند ثانیه ثبت نام کنید

    ورود به حساب کاربری